Ta oferta pracy jest nieaktualna od 211 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Digital Marketing Manager

  • Kraków, małopolskie
  • Specjalista
  • 23.11.2016

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

top
Firma Wawel SA to znany i ceniony lider branży słodyczowej w Polsce. Od ponad 100 lat produkujemy słodycze, które wyzwalają pozytywne uczucia. Tworząc nasze produkty kierujemy się hasłem „Wawel. Radość wyzwala”, gdyż wierzymy, że to właśnie słodycze poprawiają nastrój. Oferujemy blisko 150 produktów w 10 kategoriach. Jesteśmy twórcami takich kultowych marek jak Michałki, Malaga, Tiki Taki, Kasztanki czy Mieszanka Krakowska. Nasze produkty obecne są na pięciu kontynentach w 40 krajach. Od 1998 roku jesteśmy spółką z powodzeniem notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.

Każdego dnia staramy się być jak najlepszym partnerem dla naszych Pracowników.
W związku z dynamicznym rozwojem obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Digital Marketing Manager
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref. DMM/11/16

Obowiązki:

  • współtworzenie strategii komunikacji i rozwoju marek w Internecie
  • planowanie oraz realizacja kampanii digital, optymalizacja oraz dbanie o efektywność prowadzonych działań
  • zarządzanie oraz rozwój platform i stron www ze szczególnym uwzględnieniem kanału Mediów Społecznościowych oraz Mobile
  • planowanie oraz realizacja kampanii marketingowych w sieciach społecznościowych
    (Facebook, Snapchat, Instagram, Twitter, YouTube,) oraz nadzór nad jakością i aktualnością materiałów online
  • inicjowanie aktywności marketingowych i aktywacji konsumenckich w sferze Digital,
  • budowanie komunikacji kontekstowej w digitalu, skuteczne budowanie strategii link building oraz dbanie o wysoką jakość tworzonego contentu
  • opracowanie koncepcji dostosowania narzędzi marketing automation do specyfiki biznesu oraz zarządzanie procesami od strony technicznej, rozwój narzędzi Marketing Automation  
  • planowanie, wdrażanie oraz ocena aktywności związanych z budowaniem
    i rozwojem bazy klientów za pośrednictwem CRM oraz Marketing Automation
  • bieżąca analiza trendów, nowych narzędzi z obszaru e-marketingu i rekomendacji wdrażania innowacji w obszarze komunikacji online
  • umiejętne i efektywne łączenie offline z online w obszarze prowadzonych działań
  • analiza kluczowych wskaźników efektywności prowadzonych działań, stały monitoring, optymalizacja oraz rekomendacje zmian
  • współpraca z partnerami biznesowymi (agencjami, mediami, podwykonawcami)

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, kierunkowe
  • 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, w obszarze FMCG
  • znajomość narzędzi analitycznych w tym Google Analitics
  • znajomość narzędzi i zagadnień z zakresu Marketing Automation
  • znajomość angielskiego – na poziomie komunikatywnym
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność planowania i zarządzania kilkoma projektami jednocześnie
  • kreatywność, inicjatywa, nieszablonowe podejście
  • umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania syntetycznych wniosków
  • systematyczność w dążeniu do realizacji celów
  • wysokie kompetencje komunikacyjne i interpersonalne
  • czytanie książek będzie dodatkowym atutem

 Oferujemy

  • pracę w ambitnym i młodym, zespole, w organizacji o wiodącej pozycji rynkowej 
  • możliwość doskonalenia swoich kompetencji
  • zróżnicowane, pełne wyzwań zadania związane z ciągłym poszukiwaniem nowych rozwiązań i optymalizacji
  • pakiet benefitów

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając:

aplikuj

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się