Ta oferta pracy jest nieaktualna od 606 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

HR Operations Analyst with French, Spanish or Portuguese

  • Łódź, łódzkie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 25.01.2016

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

HR Operations Analyst with French, Spanish or Portuguese
Miejsce pracy: Łódź
 

THE ROLE 

Key Accountabilities 

  • Manage all processes for HR administration such as: pre-employment checks, pre-started docs, contract amendments, leaver processes, benefits scheme and general system updates.
  • Define scope and opportunities for data analytics/reporting and provide ad hoc data as required.
  • Undertake Specialist reporting, incl. Stat Reporting, talent, L&D evaluations.
  • Create personnel file and initiate Corporate induction activities.
  • Prepare Policy updates in conjunction with legal advisors.
  • Provide admin support to international assignments: pre-assignment visit, work permits, liaison with Global Mobility Team and payroll, continual monitoring.
  • Provide support for committee meetings, Professional Elections and L&D. Support would include venue booking, waiting list management, joining instructions.
  • Provide redundancy and redeployment support.

Required Education and Experience 

  • HR/ Business Degree or equivalent (Psychology, Sociology, Law & Administration) required
  • HR SSC experience preferable, ideally gained in a US owned international organization.
  • In-depth SAP HCM  (OM, PA, T&A) and strong working knowledge of MS Office
  • Data accuracy and attention to detail
  • Awareness of audit requirements and implications. 
  • Customer relationship management (with understanding of business culture) - including communication, ability to influence.                
  • Analytical capability to analyse and interpret survey data including the ability to work with metrics, produce KPIs and provide insight to stakeholders.
  • Working knowledge of the contractual requirements in different countries.
  • Cultural agility to work with diverse teams and employee groups.
  • Ability to understanding of EMEA organisation structure and context.
  • Well organised, ability to priorities and meet deadlines.
  • Strong written and verbal communication skills.
  • Ability to handle multiple projects/skills at any one time.
  • Basic knowledge of the French IR environment - context around what's required by whom (French MPS Ops).
  • Portuguese, Spanish, Turkish, Russian would be an additional advantage. 

Please attach your CV in English when applying.


As an Equal Opportunities employer, McCormick is committed to a diverse workforce.

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się