Ta oferta pracy jest nieaktualna od 4 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Manager ds. Transportu i Obsługi Klienta

  • opolskie
  • Kierownik
  • 17.01.2018

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

top

Dla naszego klienta, dużej międzynarodowej Grupy, która w Polsce prowadzi działalność produkcyjno – handlową, poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku: 

Manager ds. Transportu i Obsługi Klienta

Miejsce pracy: województwo opolskie

PL_764344

Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie procesami transportu dostaw surowców do zakładów oraz produktów Grupy do klientów oraz obsługi klienta (przyjmowanie i realizacja zamówień);
  • Zarządzanie polityką personalną działu (kilkadziesiąt osób), rozwój podległych pracowników, określanie standardów pracy, motywowanie oraz monitorowanie i rozliczanie efektów pracy podległych pracowników;
  • Koncentracja na usprawnieniach procesów operacyjnych w celu optymalizacji kosztów oraz zapewnienia wysokiej jakości obsługi klienta;
  • Nadzór nad właściwym funkcjonowaniem i rozwojem systemów IT  wspierających logistykę;
  • Ścisła współpraca z innymi działami;
  • Negocjacje warunków umów zawieranych ze współpracującymi firmami;
  • Prowadzenie / udział w realizowanych przez Grupę projektach.

Wymagania:

  • Min. pięcioletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym związanym z zarządzaniem transportem i obsługą klienta, mile widziane w firmach o rozproszonej strukturze;
  • Doświadczenie w pracy w firmie o dużej skali działania;
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki logistyka i ekonomia;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
  • Doświadczenie we wdrożeniu / obsłudze nowoczesnych systemów IT wspomagających zarządzanie procesami logistycznymi i transportem;
  • Doświadczenie w pracy w  systemie SAP;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu;
  • Samodzielność i umiejętność organizacji pracy działu;
  • Nastawienie na osiąganie ambitnych celów i ciągły rozwój własny i organizacji.

Wybranej osobie oferujemy:

  •  Stabilne zatrudnienie w dużej, międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie pakiet benefitów;
  • Motywujący system premiowy oparty na klarownych zasadach;
  • Możliwość rozwoju poprzez uczestnictwo w szkoleniach i wymianę doświadczeń;
  • Szanse na awans poziomy i pionowy;
  • Uczestnictwo w pracy w międzynarodowych zespołach projektowych;
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego w języku polskim i angielskim na adres: poland.ed@jobs.hudson.com podając w temacie listu numer referencyjny  PL_764344.

Proimy o dołączenie klauzuli: 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.