reklama

Praca specjalista ds. marketingu internetowego

Mamy dla Ciebie 120 ofert
    • Warszawa
    Co będzie należało do Twoich zadań: prowadzenie kampanii reklamowych skierowanych do użytkowników (B2C), wykorzystując różnorodne kanały online kontrola nad budżetami i targetami kampanii optymalizacja kampanii reklamowych dla Pracuj.pl i innych...
    opublikowana: 19 czerwca 2019
    • Warszawa
    Co będzie należało do Twoich zadań: prowadzenie kampanii reklamowych skierowanych do użytkowników, wykorzystując różnorodne kanały online kontrola nad budżetami i targetami kampanii optymalizacja kampanii reklamowych dla Pracuj.pl i innych...
    opublikowana: 19 czerwca 2019
    • Katowice
    Opis stanowiska: czuwanie nad prawidłowym pozycjonowaniem stron www, przygotowywanie i aktualizowanie treści marketingowych na stronach www, graficzne przygotowywanie materiałów reklamowych, wsparcie pozostałych działów firmy w zakresie IT. ...
    opublikowana: 19 czerwca 2019
    • Warszawa
    Do Twoich zadań należeć będzie: optymalizacja serwisów pod kątem słów kluczowych, staranna optymalizacja serwisów i treści na stronach pod kątem SEO, rekomendacje rozwiązań zwiększających widoczność i pozycje serwisów w organicznych wynikach...
    opublikowana: 19 czerwca 2019
    • Warszawa
    Required Qualifications & Experience: Fluency (written and spoken) in Czech (Slovak language will be an asset) Communicative level of English (written and spoken) Ability to communicate easily (building relationship, presenting & negotiating)...
    opublikowana: 19 czerwca 2019
    • Warszawa
    Zadania: Planowanie i tworzenie efektywnej komunikacji do klientów w kanałach digital wspierającej realizację celów sprzedażowych Tworzenie i wdrażanie w strategii SEM/SEO Optymalizacja landing pages i kreacji internetowych Ścisła współpraca z...
    opublikowana: 19 czerwca 2019
    • Warszawa
    Twoje zadania: Samodzielna obsługa mailingów: tworzenie treści od podstaw, dobór grup celowych, wysyłka, budowanie ścieżek komunikacji dla nowych i obecnych klientów, segmentacja bazy, analizowanie wyników działań i propozycja zmian na podstawie...
    opublikowana: 19 czerwca 2019
    • Warszawa
    Prowadzenie kampanii efektywnościowych w Google Ads i lokalnych wyszukiwarkach Budowanie strategii SEM i rozwój działań pod kątem zakładanych KPI Analiza, optymalizacja i testowanie nowości – stawiamy na ciągły rozwój! Zwiększanie efektywności...
    opublikowana: 19 czerwca 2019
    • Warszawa
    Za co będziesz odpowiedzialny: Przygotowanie ofert promocyjnych dla klientów (B2C) w dziale marketingu dla 9 krajów Definiowanie KPI dla poszczególnych kampanii promocyjnych i przygotowywanie działań niezbędnych do ich realizacji Wsparcie...
    opublikowana: 18 czerwca 2019
    • Katowice
    Opis stanowiska: Współtworzenie strategii SEO; Optymalizacja strony pod kątem słów kluczowych; Poszukiwania możliwości rozwoju dla zew. link building; Przygotowywanie raportów i analiz z prowadzonych działań; Współpraca w zakresie SEO z działem...
    opublikowana: 18 czerwca 2019
reklama