Specjalista ds. IT - Service Desk

  • Czechowice-Dziedzice, śląskie
  • Specjalista
  • 2018-01-25
  • Ważna jeszcze 0 dni (do 2018-02-24)

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Specjalista ds. IT - Service Desk
Miejsce pracy: Czechowice-Dziedzice
Nr ref.: 187/GL/17


Grupa LOTOS S.A.
zajmuje się wydobyciem i przerobem ropy naftowej oraz dystrybucją produktów naftowych. Jesteśmy jednym z największych i uznanych pracodawców na Pomorzu. Zatrudniamy ponad 1400 pracowników. W 2016 roku zostaliśmy nagrodzeni jako jeden z najbardziej pożądanych pracodawców w branży energetycznej.

Wykorzystaj swoje kompetencje i rozwijaj się w Grupie LOTOS S.A. na stanowisku:

Specjalista ds. IT - Service Desk

Wymagania:

  • ukończone studia wyższe
  • min. roczne doświadczenie zawodowe zdobyte na podobnym stanowisku
  • orientacja na użytkownika, umiejętność zarządzania czasem, zdolności analityczne
  • efektywne budowanie profesjonalnego wizerunku Service Desk’u
  • umiejętność prowadzenia skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej z użytkownikiem
  • skuteczna komunikacja elektronicznej z użytkownikiem
  • umiejętność efektywnego poznawania potrzeb użytkownika oraz rozwiązywania problemów
  • radzenie sobie z trudnymi sytuacjami podczas rozmów z użytkownikami
  • gotowość do podejmowania dyżurów telefonicznych
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
  • chęć rozwoju oraz pogłębiania wiedzy w zakresie IT
  • biegła znajomość systemów operacyjnych MS Windows oraz pakietów biurowych MS Office
  • podstawowa wiedzę z zakresu sieci LAN i WAN oraz administracji w środowisku Microsoft Active Directory
  • znajomość zagadnień ITIL i możliwości ich praktycznego zastosowania dla procesów związanych z obsługą użytkowników końcowych
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • posiadanie czynnego prawa jazdy kat. B

Dodatkowym atutem będzie posiadanie:

  • dyplomu ukończenia studiów wyższych kierunkowych
  • certyfikatu potwierdzającego odbycie szkoleń z obszaru komunikacji z klientem
  • certyfikatu MCSA: Windows 10
  • certyfikat ITIL Foundation
  • certyfikatów z innych obszarów IT

Zadania:

  • wsparcie użytkowników w zakresie rozwiązywania zgłoszeń oraz incydentów związanych ze sprzętem, działaniem systemu operacyjnego lub aplikacji
  • konfiguracja stacji roboczych, instalowanie oprogramowania systemowego i narzędziowego na komputerach użytkowników
  • obsługa systemu zgłoszeń Service Desk
  • rejestracja, identyfikacja, kategoryzacja, priorytetyzacja, monitorowanie statusów, eskalowanie i rozwiązywanie zgłoszeń zgodnie z parametrami SLA
  • szkolenie użytkowników
  • aktywny udział w optymalizacji procesów IT dot. wsparcia użytkowników końcowych

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • możliwość współtworzenia nowego działu
  • pracę w młodym, dynamicznym zespole i miłej atmosferze
  • dostęp do nowoczesnych technologii
  • zdobywanie doświadczenia zawodowego w dużej firmie
  • interesującą pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie
  • możliwości podnoszenia kwalifikacji na stanowisku pracy
  • atrakcyjny pakiet świadczeń m.in. opieka medyczna i dentystyczna, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, ubezpieczenie grupowe z funduszem inwestycyjnym opłacane przez pracodawcę
aplikuj