Ta oferta pracy jest nieaktualna od 29 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Rozwoju Rynku

  • Szczecin, Stargard, Choszczno, Goleniów, Pyrzyce, Myślibórz, Drawsko Pomorskie, Kalisz Pomorski, Gryfice, Trzebiatów, Kołobrzeg, Białogard, zachodniopomorskie
  • Specjalista
  • 20.11.2017

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Stanley Black & Decker to największy światowy producent (Fortune 500) narzędzi przemysłowych i ręcznych, dostarczanych profesjonalistom oraz klientom indywidualnym. Nasze marki: Stanley, Bostitch, Black&Decker, DeWalt, Stanley Security Solutions, Facom.

Nasza strona www: http://kariera.sbdinc.pl/

Specjalista ds. Rozwoju Rynku – akcesoria do elektronarzędzi

Miejsce pracy: województwo wielkopolskie, lubuskie, zachodniopomorskie.

Profil stanowiska:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za współpracę z dystrybutorami, klientami bezpośrednimi oraz sieciami DIY na podległym terenie w zakresie zwiększania sprzedaży grup produktów (akcesoria dla marek: DeWalt; Black&Decker; Stanley Fatmax.) Wybrana osoba będzie raportowała bezpośrednio do Business Development Managera odpowiedzialnego za sprzedaż akcesoriów w całym kraju.

Obowiązki:

  • Budowanie relacji z kluczowymi klientami;
  • Pozyskiwanie nowych klientów;
  • Sprzedażą produktów akcesoriów (wiertła, otwornice, akcesoria do cięcia, materiały ścierne, tarcze do szlifierek, zestawy akcesoriów);
  • Współtworzenie, realizacja oraz egzekwowanie planu sprzedaży – rocznego, kwartalnego, miesięcznego;
  • Realizowanie planów finansowych oraz założonych celów udziału w rynku;
  • Śledzenie oraz analizowanie rezultatów sprzedaży, zarządzanie WSA (White Space Analysis);
  • Systematyczne badanie rynku konkurencji, proponowanie usprawnień oraz wyznaczanie nowych kierunków;
  • Monitorowanie poziomu cen akcesoriów;
  • Koordynowanie współpracy z partnerami biznesowymi: sklepy; sieci; dystrybutorzy w zakresie realizacji zamówień, dostępności produktów; jakości obsługi, płatności;
  • Ścisła współpraca z Managerami oraz Regionalnymi Koordynatorami Sprzedaży odpowiedzialnymi za sprzedaż elektronarzędzi Stanley, Black & Decker i DeWalt;
  • Współpraca z działem marketing w zakresie kampanii marketingowych, pozycjonowania, programów lojalnościowych.

Oczekiwania:

  • Doświadczenie w sektorze akcesorów i/lub elektronarzędzi preferowane w sprzedaży lub w funkcjach wspierających sprzedaż min. 1 rok – wymóg konieczny;
  • Wykształcenie techniczne – mile widziane;
  • Wysokie umiejętności budowania relacji z klientem zewnętrznym/ wewnętrznym;
  • Umiejętności strategicznego myślenia; wyciągania wniosków oraz przełożenia ich na działania;
  • Systematyczność, wysoki stopień zorganizowania i zaangażowania w pracę;
  • Konsekwencja w działaniu (orientacja na osiąganie wyznaczonych celów);
  • Silnie rozwinięte umiejętności negocjacyjne oraz prezentacyjne;
  • Język angielski – minimum komunikatywny;
  • Prawo Jazdy – Kat. B;
  • Dyspozycyjność i gotowość do podróży na podległym terenie.

Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju w organizacji międzynarodowej będącej liderem w branży, której produkty znane są na całym świecie;
  • Ambitne, motywujące wyzwania;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz bonusy;
  • Prywatną opiekę medyczną i inne benefity pozapłacowe;
  • Narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
 
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"