Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. wsparcia i utrzymania IT (Service Desk)

NAV24 sp. z o.o.

  • Towarowa 2, Bielsko-Biała
    Bielsko-Biała, śląskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • Praca od zaraz

NAV24 sp. z o.o.

Towarowa 2

Bielsko-Biała

Technologie, których używamy

Wymagane

  • Microsoft

Mile widziane

  • Office 365

O projekcie

Na tym stanowisku będziesz częścią zespołu, który zapewnia bezpośredni punkt kontaktowy dla użytkowników, zajmując się zarówno powtarzalnymi jak i niestandardowymi zagadnieniami, problemami i wnioskami płynącymi od użytkowników.

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa i realizacja bieżących zgłoszeń w systemie zgłoszeniowym,

  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników,

  • Konfigurowanie systemu i dostosowanie do potrzeb Klienta biznesowego,

  • Współpraca z zespołami wdrożeniowymi oraz programistycznymi w zakresie rozwiązywania problemów i rozwijania oprogramowania,

  • Raportowanie stanu wykonywanych zadań oraz zgłaszanie wszelkich napotkanych nieprawidłowości.

Nasze wymagania

  • Posiadasz wykształcenie ekonomiczne/techniczne lub jesteś w trakcie studiów,

  • Masz dobre umiejętności organizacyjne i potrafisz priorytetyzować zadania,

  • Jesteś komunikatywny/a i lubisz pracę z ludźmi,

  • Poruszasz się w aplikacjach biurowych Microsoft,

  • Posiadasz umiejętności analityczne,

  • W łatwy sposób potrafisz wyjaśniać skomplikowane zagadnienia,

  • Komunikujesz się biegle w języku angielskim min B2,

  • Jesteś samodzielny i potrafisz pracować pod presją czasu.

Mile widziane

  • Znajomość funkcjonalności systemu CRM lub ERP,

  • Znajomość rozwiązań chmurowych Microsoft 365 (Office 365),

  • Znajomość procesów sprzedaży i obsługi klienta,

  • Znajomość procesów biznesowych występujących w przedsiębiorstwach,

  • Doświadczenie w obsłudze Klienta.

To oferujemy

  • Trzymiesięczny okres onboardingu, podczas którego poznasz podstawy systemu Microsoft Dynamics 365 Business Central oraz narzędzia potrzebne w dalszej pracy

  • Pracę w zgranym zespole, w gronie specjalistów i ekspertów pasjonujących się nowoczesnymi technologiami

  • Uczestnictwo w ciekawych projektach w Polsce i za granicą

  • Możliwość zdobywania certyfikatów Microsoft

  • Możliwość rozwoju zawodowego zgodnie ze ścieżką kariery NAV24

  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, przejrzysty system wynagrodzeń

  • Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon)

  • Benefity pozapłacowe (m.in. multisport, opieka zdrowotna)

  • Elastyczne godziny pracy

  • Zajęcia języka angielskiego z native speakerem w godzinach pracy

NAV24 sp. z o.o.

Jesteśmy firmą technologiczną, która zajmuje się wdrażaniem i doradztwem w zakresie nowoczesnych rozwiązań IT. Pomagamy menadżerom zarządzać przedsiębiorstwem, poprzez wykorzystanie aplikacji biznesowych Microsoft. Współpracujemy z naszymi Klientami w oparciu o partnerskie relacje. Nasz Zespół to specjaliści w pełni świadomi jak ogromną rolę w dzisiejszych czasach odgrywa IT w biznesie. Misją NAV24 jest projektowanie i dostarczanie rozwiązań wspierających realizację strategii biznesowych naszych Klientów.

Jako pracodawca oferujemy wiele możliwości rozwoju, zarówno dla doświadczonych specjalistów, jak i dla osób, które dopiero stawiają pierwsze kroki w życiu zawodowym. Jeśli chcesz się rozwijać, szybko się uczysz, lubisz pracę z Klientem - dołącz do naszego Zespołu!

Przewiń do profilu firmy