Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Brno, Czechy 23.10.2018

    Point of contact for L1 Service Desk Continual service improvement activities Investigating issues engaging with problem management...

  • Szczecin (okolice), Gardno (pow. gryfiński), zachodniopomorskie 23.10.2018

    Your main tasks will include: 1st and 2nd level support for workplace systems (Windows) and production sites (Linux); Troubleshooting in desktop, printer and mobile area; Setup and upgrading of workplaces and infrastructure; Monitoring of network...

  • Kraków, małopolskie 22.10.2018

    Zakres obowiązków pierwsza linia wsparcia dla pracowników, obsługa zgłoszeń w systemie ServiceDesk, instalacja systemów operacyjnych, aktualizacja oprogramowania, przygotowywanie sprzętu, konfiguracja oprogramowania, przygotowanie stanowisk...

  • o firmie
    3 lokalizacje 22.10.2018

    WHAT YOU CAN EXPECT FROM US? Working on a variety of projects within the top technology industries, crafting world changing solutions Cooperating with leading global customers Learning by doing – you will work with industry experts who are...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 22.10.2018

    Purpose of Role: Purpose of The Service Desk Expert (2nd Line) role is to provide responsive, professional and competent technical, 2nd line support of incidents. Key activities: Technical Capability. Work within a team supporting end users with...

  • Warszawa, mazowieckie 22.10.2018

    Zakres obowiązków: samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w obszarze IT, m.in. ze sprzętem komputerowym, siecią, dostępami do programów komputerowych; przyjmowanie i klasyfikowanie zgłoszeń użytkowników zgodnie z...

  • Warszawa, mazowieckie 22.10.2018

    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za: Opracowanie i opiniowanie projektów systemów zabezpieczeń w klasie 2 i 3, Kosztorysowanie inwestycji, Analizę rynku pod kątem nowych rozwiązań w zakresie zabezpieczeń technicznych, Kierowanie pracą...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    1st line support administrator

    Tak, chcę!

  • Warszawa, mazowieckie 22.10.2018

    Zakres obowiązków: I linia wsparcia w kwestiach technicznych dla klienta zewnętrznego; Rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów; Współpraca z wewnętrznym działem IT, działem sprzedaży oraz klientem zewnętrznym...

  • Warszawa, mazowieckie 22.10.2018

    Hays IT Contracting is an up-to-date B2B form of employment for IT specialists with innovate and developmental projects for TOP Clients close at hand. For our Client we are currently looking for qualified Candidates for the position of...

  • Wrocław, dolnośląskie 21.10.2018

    Oferujemy : Umowę o pracę – praca na pełny etat, Nowoczesne miejsce pracy w dogodnej lokalizacji we Wrocławiu, Szeroki zakres szkoleń i program rozwoju zawodowego, Podwyższanie swoich kwalifikacji i doskonalenie umiejętności, Pakiet świadczeń, w...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 21.10.2018

    Role purpose: We currently have a vacancy for an IT Support Technician to join our office in Poznan. You will provide first and second line IT support to the users of the Company’s Computer and Telephony Systems and ensure that calls for support...

  • Kraków, małopolskie 21.10.2018

    Responsibilities: Providing first line support for workstations, servers, application software and hardware Diagnosing and resolving issues related to user account management, verification of accounts, MS Office and Windows Handling end users...

  • Warszawa, mazowieckie 21.10.2018

    ...

  • Poznań (okolice), Wysogotowo (pow. poznański), wielkopolskie 21.10.2018

    Do Twoich zadań należeć będzie: Przyjmowanie, obsługa oraz realizacja zgłoszeń dotyczących sprzętów informatycznych i oprogramowania Nadawanie i kontrola dostępów w organizacji Organizacja sprzętu komputerowego na pozostałych stanowiskach w...

  • Głuchów (pow. łódzki wschodni), łódzkie 21.10.2018

    Your main tasks will include: 1st and 2nd level support for workplace systems (Windows) and production sites (Linux); Troubleshooting in desktop, printer and mobile area; Setup and upgrading of workplaces and infrastructure; Monitoring of network...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 20.10.2018

    Tasks: Provide 1st level support to end user Collect, document and structure requests for Transportation Management Systems development Update and manage master data, such as branches, users, transport tariff sheets, routing entries Generate and...

  • Warszawa, mazowieckie 20.10.2018

    Your responsibilities will be : Acting as a 1st Level Support for all questions around the electronic workplace in the international environment with about 4000 employees, Acting as a single point of contact for all dysfunctions and questions via...

  • Kraków, małopolskie 20.10.2018

    Purpose of the job Provide hardware / software / network problem diagnosis / resolution via telephone for customer’s end users Route problems to internal I.M. support staff Coordinate and manage relationships with vendors and support staff that...

  • Kraków, małopolskie 20.10.2018

    Zadania, które na Ciebie czekają: Profesjonalna obsługa Klienta w języku polskim i hiszpańskim (z przewagą w języku polskim) Wsparcie techniczne i realizacja zleceń Klientów za pomocą poczty e-mail oraz telefonicznie Diagnozowanie i rozwiązywanie...

  • o firmie

    Środa Wielkopolska, wielkopolskie 19.10.2018

    Miejsce pracy: Środa Wielkopolska Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: Techniczne wsparcie użytkowników – 1-sza linia wsparcia. Instalacja oraz konfiguracja stanowisk pracy (komputer, drukarka, telefon), Wsparcie dla...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 19.10.2018

    Praktykant w Dziale Administracji Systemów IT Miejsce pracy: Łódź Proponowane ścieżki rozwoju: Pierwsza linia wsparcia Administrator systemów informatycznych W trakcie praktyk : Poznasz specyfikę pracy na pierwszej linii obsługi środowiska IT, w...

  • Warszawa, mazowieckie 19.10.2018

    Zespół Informatycznego Wsparcia Operacji (ZIWO) w ProService zajmuje się obsługą złożonego środowiska IT, które przetwarza setki tysięcy transakcji finansowych dziennie. Twoje obowiązki będą obejmowały między innymi obsługę i nadzór nad systemami...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 19.10.2018

    End to end support for end users, ensuring requirements are fully met according to best practices and processes within KMD Acting as the first point of contact for all incidents and requests coming via different communication channels i.e. calls,...

  • Brno, Czechy 19.10.2018

    Zakres obowiązków: Przyjmowanie, rozwiązywanie i monitorowanie zgłoszeń dotyczących systemów IT (pierwsza linia wsparcia) Działania zmierzające do poprawy usług Zapewnienie użytkownikom dalszych wskazówek dotyczących rozwiązywania problemów z...

  • Brno, Czechy 19.10.2018

    Zakres obowiązków: Przyjmowanie, rozwiązywanie i monitorowanie zgłoszeń dotyczących systemów IT (pierwsza linia wsparcia) Działania zmierzające do poprawy usług Zapewnienie użytkownikom dalszych wskazówek dotyczących rozwiązywania problemów z...

  • 2 lokalizacje 19.10.2018

    Główne obowiązki: Badanie oraz analiza problemów i potrzeb biznesowych firmy w obszarze systemów ERP i MES; Projektowanie rozwiązań informatycznych (oprogramowanie oraz infrastruktura hardware), zgodnie z potrzebami i wymaganiami biznesu;...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 19.10.2018

    Dodatkowo zapunktujesz za: Doświadczenie w samodzielnym wdrażaniu, konfiguracji i integracji aplikacji monitoringu typu umbrella np. Omnibus/Netcool, ProActiveNet Min. 1 rok doświadczenia w programowaniu i skryptowaniu w co najmniej jednym z...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 18.10.2018

    Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należeć m.in.: analiza incydentów bezpieczeństw w infrastrukturze IT Banku, monitoring i analiza trendów oraz anomalii w infrastrukturze IT Banku, kontakt z użytkownikami i pracownikami...

  • Düsseldorf, Niemcy 18.10.2018

    The Technical Support Engineer will work alongside our current international technical team, supporting them by answering the helpdesk phone and email queries that come through daily. What we offer: A permanent full-time position (40h/week)...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 17.10.2018

    Zakres odpowiedzialności: wstępna analiza incydentów na podstawie wiedzy przekazanej z drugiej linii wsparcia (zespoły korporacyjne w Amsterdamie), tworzenie incydentów (USMS) na podstawie alarmów z systemów monitoringu; koordynacja procesu...

  • Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    Zadania: samodzielne rozwiązywanie problemów na pierwszej linii wsparcia IT instalacja i konfiguracja oprogramowania i urządzeń efektywna i produktywna współpraca z innymi grupami wsparcia rejestrowanie i analiza zgłoszeń użytkowników udział w...

  • Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Bieżące wsparcie techniczne (Helpdesk) użytkowników systemów informatycznych - pierwsza linia wsparcia, Wykonywanie prac nad infrastrukturą IT, instalacja i wdrażanie nowego oprogramowania oraz sprzętu, Prowadzenie ewidencji...

  • o firmie
    3 lokalizacje 17.10.2018

    Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za: Przygotowywanie i konfigurację sprzętu komputerowego na wyposażenie spółki (serwer + stacje końcowe + peryferia) Optymalizację prac instalacji i przygotowania komputerów/serwerów dla sklepów...