Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • śląskie 2018-05-22

    We're running an Online Hiring Tournament on May 12th to hire L1 Customer Support Engineers - French/German/Czech ($30K/yr). This event will include all testing for the role. Upon grading the deliverables from the event, we will set up qualified...

  • Gliwice, śląskie 2018-05-20

    Główne zadania: Pierwsza linia wsparcia użytkowników. Zarządzanie infrastrukturą informatyczną (komputery, drukarki, urządzenia sieciowe, serwery). Zarządzanie systemami Microsoft, Vmware. Kontakt z 2 i 3 linią wsparcia oraz wsparciem technicznym...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 2018-05-20

    Dodatkowo zapunktujesz za: Znajomość Artifactory Znajomość Jenkinsa Znajomość GitLab Znajomość TFS Doświadczenie z budowaniem projektów za pomocą narzędzia: Maven Znajomość ogólnej teorii sieci komputerowej i protokołów sieciowych ...

  • Katowice, śląskie 2018-05-18

    Wyzwania, jakie na Ciebie czekają: Bieżące wsparcie pracowników eSky w Polsce i za granicą w pracy z systemami IT Instalacja i konfiguracja sprzętu IT zgodnie ze standardem przyjętym w firmie Instalacja oraz bieżące utrzymanie sieci...

  • Katowice, śląskie 2018-05-16

    Zakres odpowiedzialności: wstępna analiza incydentów na podstawie wiedzy przekazanej z drugiej linii wsparcia (zespoły korporacyjne w Amsterdamie), tworzenie incydentów (USMS) na podstawie alarmów z systemów monitoringu; koordynacja procesu...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    1st line support administrator - śląskie

    Tak, chcę!

  • Katowice, śląskie 2018-05-14

    Kluczowe zadania: Realizacja centralnego wsparcia IT dla użytkowników końcowych w różnych lokalizacjach na terenie Polski, przy użyciu narzędzi pomocy zdalnej oraz bezpośrednio w oddziałach Przyjmowanie, monitorowanie i zarządzanie zgłoszeniami...