Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Szczecin, zachodniopomorskie 25.05.2018

    RESPONSIBILITIES Deliver 2nd level support to WDH companies worldwide, including troubleshooting, analysis and improvement of Network Infrastructure; Interact with business and 1st line support to understand needs perform analysis, design and...

  • Warszawa, mazowieckie 25.05.2018

    Role As an HR Service Centre Expert – Team Leader you will be tasked with building and managing a Group HR Service Centre at OSTC (regions covered: Poland, UK, India, Spain, China, and Russia). You will work closely with internal HR stakeholders...

  • Gliwice, śląskie 25.05.2018

    Główne zadania: Pierwsza linia wsparcia użytkowników. Zarządzanie infrastrukturą informatyczną (komputery, drukarki, urządzenia sieciowe, serwery). Zarządzanie systemami Microsoft, Vmware. Kontakt z 2 i 3 linią wsparcia oraz wsparciem technicznym...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 25.05.2018

    Description: The central IT Architecture & Strategy function of Credit Suisse is operating a set of bank-wide in-house developed, and vendor tools that support enterprise data architecture (design, investment, & delivery). We are looking for a...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 25.05.2018

    Your role: Help end-users with proper execution of theirs tasks Gather information about the issues form end users Implement configuration changes in current environment Work on POC installations of new solutions ...

  • Jawor, Legnica, dolnośląskie 25.05.2018

    Description: The IT Support Specialist is the first contact for end users for all IT related inquiries. He/she provides solutions or workarounds and fulfills service requests. Scope of duties: Advise end users on hardware and software usage....

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    1st line support administrator

    Tak, chcę!

  • Wrocław, dolnośląskie 25.05.2018

    Variety and Challenge. Growth and Opportunity. In the retail business, we move fast. We’re always adapting, evolving and innovating. And the fast pace brings variety and challenge, along with continued growth and opportunity. Explore career...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 24.05.2018

    Dodatkowo zapunktujesz za: Znajomość Artifactory Znajomość Jenkinsa Znajomość GitLab Znajomość TFS Doświadczenie z budowaniem projektów za pomocą narzędzia: Maven Znajomość ogólnej teorii sieci komputerowej i protokołów sieciowych ...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 24.05.2018

    An attractive work place in the Global Business Services (GBS) hub of Swarovski, based in Gdansk, Poland. The GBS organization delivers high quality multi-functional services, provides expertise and ensures a continuous improvement of the process...

  • Kraków, małopolskie 24.05.2018

    Your new company For our Client, a Shared Service Center based in Cracow, we are currently looking for candidates with perfect English skills for Service Desk Generalist position (1st line). Your new role Within this position you will be acting...

  • Łódź, łódzkie 24.05.2018

    Poszukujemy osób, które nastawione są na: intensywną współpracę silne ukierunkowanie na klienta rozważne, szybkie i zdyscyplinowane działania wytrwałe i nieprzerwane doskonalenie nieustanne dążenie do zwycięstwa Osoba na tym stanowisku odpowiada...

  • Gdynia, pomorskie 24.05.2018

    Główne zadania: Kompleksowa obsługa klienta za pośrednictwem dostępnych form kontaktu: telefonu (1 linia wsparcia) oraz e-mail Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem. Przyjmowanie zgłoszeń usterek, awarii i reklamacji. Aktywacja i...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 24.05.2018

    WHAT YOU CAN EXPECT An attractive work place in the Global Business Services (GBS) hub of Swarovski, based in Gdańsk, Poland. The GBS organization delivers high quality multi-functional services, provides expertise and ensures a continuous...

  • o firmie

    Lublin, lubelskie 24.05.2018

    JAKIE BĘDĄ TWOJE GŁÓWNE ZADANIA: Wdrożenia rozwiązań IT (analiza, konfiguracja, integracja, testy, wsparcie) Współpraca z konsultantami pierwszej linii wsparcia Uczestnictwo w rozwoju produktu Uczestnictwo w projektach międzynarodowych Bieżące...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 24.05.2018

    Dodatkowo zapunktujesz za: Certyfikaty poświadczające umiejętności branżowe ...

  • Gdańsk, pomorskie 23.05.2018

    Responsibilities: Provide 1st line technical support; answering support queries via phone and email, Analysing and solving problems, Answer customer’s queries, Administration: reporting, scripting, Creating a positive image of the company...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 23.05.2018

    An attractive work place in the Global Business Services (GBS) hub of Swarovski, based in Gdansk, Poland. The GBS organization delivers high quality multi-functional services, provides expertise and ensures a continuous improvement of the process...

  • Katowice, śląskie 23.05.2018

    Zakres odpowiedzialności: wstępna analiza incydentów na podstawie wiedzy przekazanej z drugiej linii wsparcia (zespoły korporacyjne w Amsterdamie), tworzenie incydentów (USMS) na podstawie alarmów z systemów monitoringu; koordynacja procesu...

  • Warszawa, mazowieckie 23.05.2018

    Osoba zatrudniona na stanowisku IT Specialist będzie członkiem zespołu informatycznego odpowiedzialnym za kompleksowe wsparcie biznesu w zakresie rozwiązywania problemów użytkowników wewnętrznych systemów. Zadania: pierwsza linia wsparcia...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 23.05.2018

    Are you up for a challenge? Inquisitive and self-driven? Will you make a difference to our company and your colleagues around you? If the answer is yes, then we’d like to hear from you. ...

  • Poznań, wielkopolskie 23.05.2018

    Your new role: Remote completion of software installation. Creation of changes in order to execute request in following units. Creation of SAP assignments as part of IMAC commissioning. Processing of case-reassignments and email demands....

  • Warszawa, mazowieckie 23.05.2018

    Obszar: odpowiedzialność za obszary: Administracja IT, Wsparcie IT wdrażanie oprogramowania oraz sprzętu zapewnienie wsparcia użytkowników końcowych we Fraikin dotyczącego rozwiązań IT oraz biznesowych zapewnienie wsparcia technicznego podczas...

  • Poznań, wielkopolskie 23.05.2018

    Your tasks: Maintenance and troubleshooting of ICT Including working as Single point of contact for end users and end user devices. Capable of Error analysis, Handling of troubleshooting and documentation. Budget Planning and Material...

  • o firmie

    Starogard Gdański, Tczew, Wędkowy (pow. tczewski), pomorskie 23.05.2018

    W 2016R. DO PRODUKCJI OKIEN I DRZWI WYKORZYSTYWALIŚMY SZKŁO, KTÓRE MOGŁOBY POKRYĆ 128 BOISK DO PIŁKI NOŻNEJ. W OSTATNIM ROKU Z WIOSKI OKIENNEJ WYJECHAŁO 6125 TIRÓW Z GOTOWYMI PRODUKTAMI. NA POCZĄTKU 2017R. LICZBA NASZYCH PRACOWNIKÓW WYNIOSŁA...

  • Zimna Wódka (pow. strzelecki), opolskie 22.05.2018

    Zakres obowiązków: zapewnienie wsparcia IT dla użytkowników końcowych, tzw. pierwsza linia wsparcia; identyfikacja i naprawa problemów ze sprzętem oraz siecią LAN; monitorowanie problemów technicznych; ścisła współpraca z działem IT w USA, w tym...

  • Poznań, wielkopolskie 22.05.2018

    Opis stanowiska: Przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń współpracowników związanych z problemami IT ( hardware i software ), klasyfikacja zgłoszeń oraz przydzielanie ich odpowiednim osobom do rozwiązania, analiza i rozwiązywanie zaistniałych...

  • 16 lokalizacji 22.05.2018

    We're running an Online Hiring Tournament on May 12th to hire L1 Customer Support Engineers - French/German/Czech ($30K/yr). This event will include all testing for the role. Upon grading the deliverables from the event, we will set up qualified...

  • Warszawa, mazowieckie 22.05.2018

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Obsługę i eskalację zgłoszeń zgodnie z przyjętymi procedurami Wsparcie techniczne końcowych użytkowników Diagnozę i usuwanie problemów w działaniu infrastruktury i systemów Instalację,...

  • Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie 22.05.2018

    W zespole, do którego dołączysz będziesz: przyjmował i realizował zgłoszenia (incydenty i wnioski o usługę) od użytkowników pracował bezpośrednio i zdalnie na pierwszej linii wsparcia technicznego zajmował się rozwiazywaniem problemów związanych...