Oferta pracy

1st/2nd Line Support

DevireO firmie

7 00010 000 brutto / mies.
  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 21 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.

 

Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.

1st/2nd Line Support

IT Helpdesk / 1st&2nd Line IT Support 

Dla naszego Klienta obecnie szukamy osoby na stanowisko: 

IT Helpdesk / 1st&2nd Line Support

 

Jakie będą Twoje obowiązki?

  • Zapewnienie wsparcia pierwszej / drugiej linii podczas współpracy z trzecią linią.
  • Bycie pierwszym punktem kontaktu otrzymując zgłoszenia do wsparcia IT różnymi kanałami.
  • Zapewnienie podstawowego wsparcia jak np. resetowanie haseł, konfiguracja drukarek etc.
  • Zapewnienei wsparcia na miejscu związane z komputerami stacjonarnymi, laptopami, instalacją oprogramowania, naprawą sprzętu etc.
  • Analizowanie incydentów i identyfikacja problemów oraz ich przyczyny.
  • Wsparcie w utrzymywaniu infrastruktury lokalnego data center oraz zakup sprzętu jak również oprogramowania.

 

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • Wcześniejszego doświadczenia na podobnym stanowisku (must have!)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym. (must have!)
  • Znajomość języka niemieckiego lub francuskiego na poziomie komunikatywnym. (nice to have!)
  • Znajomości:
    - Microsoft Windows 10 + Microsoft 365
    - ServiceDesk/HelpDesk
    - Active Directory
    - Wsparcia w zakresie sprzętu (komputery/laptopy, telefony, drukarki)
  • Podstawowej wiedzy z obszaru bezpieczeństwa oraz sieci.
  • podstawowej znajomości procesu zarządzania usługami (Service Management Processes),

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Devire Sp. z o.o., zgadzasz się na przetwarzanie przez Devire Sp. z o.o., Devire GmbH oraz Devire s.r.o. Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu oraz oświadczasz, że akceptujesz naszą Politykę Prywatności (www.devire.pl/polityka-prywatnosci) i Regulamin Serwisu (www.devire.pl/regulamin-serwisu/)

Ogłoszenie archiwalne