Oferta pracy

1st Line Administrator

eSky.pl S.A.

  • śląskie

    śląskie
  • ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna, praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

Technologie, których używamy

Wymagane

  • Active Directory

  • Service Desk

System operacyjny

Twój zakres obowiązków

  • Bieżące wsparcie pracowników eSky w Polsce i za granicą w pracy z systemami IT

  • Monitoring kluczowych wskaźników biznesowych i proaktywna reakcja na występujące anomalie

  • Instalacja i konfiguracja sprzętu IT zgodnie ze standardem przyjętym w firmie

  • Instalacja oraz bieżące utrzymanie sieci telekomunikacyjnej, sieci LAN oraz urządzeń peryferyjnych

  • Inwentaryzacja sprzętu oraz oprogramowania

  • Okazjonalne podróże służbowe do oddziału w Warszawie oraz zagranicznych

Nasze wymagania

  • Dobra znajomość systemów operacyjnych Windows 10

  • Podstawowa znajomość zarządzania Active Directory

  • Doświadczenie w pracy z systemami klasy ITSM (np. ocs inventory)

  • Znajomość Vmware

  • Doświadczenie w pracy z systemami Service Desk (np. Jira Service Desk, Service Now)

  • Umiejętność konfiguracji urządzeń peryferyjnych (drukarki, skanery itp.)

  • Wiedza z zakresu zarządzania środowiskiem biurowym w chmurze jak gsuite lub office365

  • Umiejętność właściwego diagnozowania i usuwania usterek sprzętowych i softwarowych

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (kontakt ze współpracownikami z oddziałów zagranicznych)

  • Umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu

  • Gotowość do pracy zmianowej (około 7-8 razy w miesiącu)

Mile widziane

  • Znajomość metodologii prowadzenia projektów IT

  • Znajomość środowisk Mac OS, Linux

Tak organizujemy naszą pracę

Liczba osób w zespole

  • 8

To oferujemy

  • Pracę w centrali międzynarodowej firmy będącej liderem w swej branży na rynku polskim i znaczącym graczem na rynku globalnym

  • Stabilne zatrudnienie i wynagrodzenie zależne od Twojego doświadczenia oraz wiedzy

  • Rozwój zawodowy – praca w doświadczonym zespole z dostępem do najnowszych technologii, szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, realny wpływ na kształt wdrażanych w firmie rozwiązań i uczestnictwo w ambitnych międzynarodowych projektach

  • Świetne warunki pracy – możliwość elastycznego łączenia pracy zdalnej z pracą w nowoczesnym biurze z dobrze wyposażona kuchnią, a także miejscem do relaksu, w którym doładujesz baterie grając w piłkarzyki, ping ponga lub na konsoli do gier

  • Możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej oraz objęcia siebie i swej rodziny grupowym ubezpieczeniem na życie, dostęp do programu Multisport

  • Przyjazną atmosferę – pracę w przyjaznym i dynamicznym zespole w firmie, w której wszyscy traktujemy się po partnersku i mówimy sobie po imieniu

  • Dojrzały proces Agile – pełna adaptacja w skali całej firmy od ponad 5 lat

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • gry wideo w pracy

  • kawa / herbata

  • paczki świąteczne

Etapy rekrutacji
1

Spotkanie online - rozmowa z Liderem zespołu Service Desk

eSky.pl S.A.

eSky to znana i ceniona firma zarówno ze względu na produkty i usługi jakie oferuje swoim klientom jak i technologie i zwinne metody ich wytwarzania. Nasza dojrzałość zbudowana jest również na podejmowaniu świadomych decyzji w oparciu o dane.

Przewiń do profilu firmy