Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

1st Line Support - Help Desk Specialist

Devire

6 7208 400 brutto / mies.
  • Warszawa, mazowieckie

  • ogłoszenie wygasło rok temu
  • Specjalista (Mid / Regular)

Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.

 

Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.

1st Line Support - Help Desk Specialist

Hej! 

Fajnie, że to czytasz!

Devire Outsourcing IT to forma współpracy dedykowana dla specjalistów z branży IT, oparta na zasadach własnej działalności gospodarczej - B2B, realizująca projekty dla wiodących Klientów prowadzących innowacyjne i nowoczesne projekty. Dla naszego klienta, jednej z największych hurtowni artykułów spożywczych działającej w całej Europie poszukujemy specjalisty Service Desk!

Service Desk Specialist

Lokalizacja: Warszawa (możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia)

Umowa: B2B lub Umowa zlecenie dla studentów

Stawka: 40-50 PLN/h (netto + VAT - B2B, brutto - UZ)

Współpraca: długofalowa z możliwością rozwoju

Wymagane doświadczenie: minimum rok

Czym będziesz się zajmował?

  • obsługa procesu zgłaszania problemów z systemami IT (m.in. poprzez Jira)
  • zarządzanie uprawnieniami w Active Directory oraz w systemach wewnętrznych
  • utrzymanie poziomu realizacji zgłoszeń zgodnego z SLA
  • bieżący kontakt z zespołami międzynarodowymi i krajowymi w celu realizacji zgłoszeń
  • obsługa telefonu alarmowego w godzinach pracy
  • monitorowanie poprawności procesów wymiany danych między systemami
  • wsparcie procesu wymian i konfiguracji sprzętu IT w organizacji (PC, laptopy, telefony, tablety)

Czego oczekujemy?

  • minimum rok doświadczenia w bezpośrednim wsparciu w IT lub w podobnej roli
  • znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie, zapewniająca swobodną komunikację w realizacji codziennych zadań
  • znajomość pakietu MS Office
  • wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, umiejętność działania pod presją czasu
  • chęć rozwoju i zainteresowanie branżą IT
  • Gotowość do pracy zmianowej i pracy w godzinach nocnych (w niewielkim zakresie)

Co oferujemy?

  • Długofalowe zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B lub Umowę zlecenie przez Devire
  • Pracę zdalną po okresie szkolenia
  • Prywatną opiekę medyczną LUX MED i możliwość zakupu karty Multisport w atrakcyjnej cenie
  • Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku, z możliwością rozwoju
Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Devire Sp. z o.o., zgadzasz się na przetwarzanie przez Devire Sp. z o.o., Devire GmbH oraz Devire s.r.o. Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu oraz oświadczasz, że akceptujesz naszą Politykę Prywatności (www.devire.pl/polityka-prywatnosci) i Regulamin Serwisu (www.devire.pl/regulamin-serwisu/)

Ogłoszenie archiwalne