Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Kraków, Wieliczka, małopolskie 19.02.2018

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie miała okazję aktywnie uczestniczyć przy tworzeniu nowych struktur organizacyjnych IT, brać udział w ustanawianiu wewnętrznych procesów oraz standardów jak i wdrażaniu nowych rozwiązań informatycznych. W...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 19.02.2018

    This is an exciting opportunity to become part of a new team being set up in Poland who will focus on resiliency and improving applications across the Emea region. Team is being expanded from 4-9 members in less than 6 months and we envision more...

  • o firmie

    Wrocław (okolice), Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski), dolnośląskie 19.02.2018

    Your tasks: Leading the team of IT support specialists (2nd line support) Participating and taking responsibility for challenging IT projects Ensuring that all contractual SLAs are achieved whilst maintaining a high level of customer service...

  • Warszawa, mazowieckie 19.02.2018

    On this role you will be responsible for reactive and proactive incident response following ITIL framework. The tickets (Remedy) will be provide and selected by Service Desk team. You will also liaising with 3 rd line support and from time to...

  • Gdynia, pomorskie 19.02.2018

    The position we offer Your primary task will be to administration core banking systems (T24). You will: run and monitor COB procedures (closing business day) create and modify users accounts manage user profiles resolve incidents and problems...

  • o firmie

    Szczecin, zachodniopomorskie 19.02.2018

    Obowiązki: analiza incydentów oraz powodu powstawania problemów technicznych przeprowadzenie klienta przez szereg określonych czynności w celu rozwiązania problemu przekazywanie informacji o możliwych do użycia częściach zamiennych przekazywanie...

  • Gdańsk, pomorskie 19.02.2018

    Job description: We are looking for a self-motivated IT Support Specialist with knowledge of operating and maintaining Windows-based systems and network devices. The main objective for this position is ensuring assistance for existing 1st line IT...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 18.02.2018

    On this position, you will participate in the process of technical support provided to the clients using our software – the system dedicated to IoT (Internet of Things) network management. The typical system configuration encompasses three...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    2nd line support specialist

    Tak, chcę!

  • Warszawa, mazowieckie 17.02.2018

    Challenges Provide second level support in Citrix XenApp based environment. 24/7 operations. Continuous monitoring of the overall Citrix server environment using the supplied utilities (server health check). Diagnostics, verification, debugging...

  • Szczecin, zachodniopomorskie 17.02.2018

    We are looking for a person with experience within SharePoint support and configuration. As SharePoint Specialist you will be part of a global multicultural work environement working with stakeholders across many different business areas, being...

  • Warszawa, mazowieckie 16.02.2018

    W T-Mobile Polska S.A. wierzymy, że życie jest bogatsze, kiedy dzielimy się swoimi emocjami i doświadczeniami. Dlatego T-Mobile gwarantuje miejsce pracy, w którym zmiana oznacza szansę na postęp i innowacje. Miejsce wzajemnej inspiracji i...

  • 3 lokalizacje 16.02.2018

    Duties: Monitor the general mailbox and HPSM raised tickets Monitor application and database logs Coordinate task resolution with other teams Coordinate root cause analysis Coordinate testing for bug fixes inform requestor on status and...

  • 3 lokalizacje 16.02.2018

    Duties: Provide 2nd level support to end users of an Enterprise Document Management System Troubleshooting and resolving technical issues Cooperation with other teams Communicating with end-users Maintaining documentation ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.02.2018

    As an IT Infrastructure Senior Specialist you will be responsible for: Takes responsibilities for the Country IT Infrastructure and related deployments; Engage, coordinate and build strong relationship with 2nd line support and contractors....

  • o firmie

    Gdynia, pomorskie 14.02.2018

    YOU AND YOUR TEAM: The Thomson Reuters Global Support Centre is the high profile first point of contact for customers wanting help on any Thomson Reuters products or services. The aim is to provide an efficient and effective place for customers...

  • Gdynia, pomorskie 13.02.2018

    It’s an exciting time for you to join us. We’re a changing company with big ambitions and together we’ll create the future of banking. Working with us, you will play a part in building a better bank that fulfils a meaningful role in society. We...

  • Wrocław, dolnośląskie 13.02.2018

    Would you like to take on responsible tasks? Your role will be to pro-actively monitor of all relevant system components of the productive EDI system "Axway TSIM" Provide level 1 and level 2 support for EDI operations Provide level 1 and 2...

  • Gdańsk, pomorskie 13.02.2018

    It’s an exciting time for you to join us. We’re a changing company with big ambitions and together we’ll create the future of banking. Working with us, you will play a part in building a better bank that fulfils a meaningful role in society. We...

  • o firmie

    Częstochowa, śląskie 13.02.2018

    W IT Center ZF w Częstochowie nasi inżynierowie mają okazję rozwijać swoje kompetencje uczestnicząc w międzynarodowych projektach. W związku z rozwojem tej globalnej jednostki poszukujemy osób chcących wzmocnić nas swoimi unikalnymi...

  • 8 - 10 tys. zł brutto

    Kraków, małopolskie 11.02.2018

    Ilość wakatów: 3 (w różnych obszarach) Główne zadania: uczestnictwo projektach bankowych; administrowanie aplikacjami bankowymi i bazami danych; wsparcie użytkowników aplikacji w ramach II Linii Wsparcia Service Desk; współpraca z dostawcami...