reklama

Praca 2nd line support specialist

Mamy dla Ciebie 38 ofert
    • Warszawa
    Scope of responsibilities: Provide software support to our client’s customers in a wide variety of industries Process incoming email communication , m anage various technical support email inboxes Handle calls from our client’s customers,...
    opublikowana: 18 stycznia 2019
    • Katowice
    Dodatkowo zapunktujesz za: Doświadczenie na podobnym stanowisku Wiedzę na temat działania API i usług back-end ...
    opublikowana: 18 stycznia 2019
    • Katowice
    Naszym klientem jest centrum IT międzynarodowej firmy dla którego poszukujemy kandydatów na stanowisko specjalisty ds. wsparcia technicznego z językiem niemieckim. Miejsce pracy: Katowice Wśród obowiązków na tym stanowisku znajdzie się: wsparcie...
    opublikowana: 17 stycznia 2019
    • Szczecin
    OUR OFFER Great work atmosphere in Danish style; Social benefits (private medical health care, insurance, sport card, discount card etc.); Discounts for cinema tickets; Global support for all office from William Demant Group in different...
    opublikowana: 17 stycznia 2019
    • Warszawa
    Zakres obowiązków Zapewnienie pomocy technicznej i wsparcia użytkownikom(2,3 linia wsparcia) Administracja lokalną siecią komputerową oraz serwerami Bieżący monitoring: systemów, aplikacji, wydajności, bezpieczeństwa oraz zapobieganie awariom...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
    • Gdańsk
    Join a global team and deliver strong IT solutions within the SAP PO area To enable our growth, we are creating a new IT hub in Gdansk, Poland. That is why we are looking for you to join more than 100 other IT specialists, including SAP...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
    • Wrocław
    Your tasks: Providing remote L2 Global Support to end-users Troubleshooting and configuration of Windows, Network and Office applications Liaising with users from different departments Finding solution for problems around applications Maintaining...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
    • Poznań
    Position Description: The main responsibility of the Service Desk Analyst involves taking in Level 1 Calls and providing Level 1 Technical Support to user inquiries received either via call or email. The resource assigned is also expected to make...
    opublikowana: 15 stycznia 2019
    • Katowice
    Będziesz odpowiedzialny/a za: zdalną realizację zgłoszeń usunięcia usterek zlecanie i koordynację prac techników terenowych telefoniczny kontakt z klientem i wsparcie zdalne rekonfigurację usług i urządzeń. ...
    opublikowana: 15 stycznia 2019
    • Tczew
    Poszukujemy osób, które nastawione są na: intensywną współpracę silne ukierunkowanie na klienta rozważne, szybkie i zdyscyplinowane działania wytrwałe i nieprzerwane doskonalenie nieustanne dążenie do zwycięstwa Główne obowiązki na tym stanowisku...
    opublikowana: 15 stycznia 2019
reklama