Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-08-17

    Obsługa incydentów (Remedy+JIRA) Zakładanie PN-ów do III linii Wsparcie testerów (głównie problemy środowiskowe) Wykonywanie instalacji INS/UAT ...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-08-16

    Your responsibilities: Responsible for support and operations of application services (2nd Level Support), as well as application maintenance. The Application Support Specialist delivers the service for the IT Service Management processes, i.e....

  • Kraków, małopolskie 2017-08-16

    Responsibilities: Supporting and resolving incidents and trouble tickets of the HR applications Interacting with application users Performing 2 st level analysis, troubleshooting and incidents handling Escalating problems to 3rd line support (if...

  • o firmie

    Gdynia, pomorskie 2017-08-15

    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna/-y za: 2gą i 3cią linię wsparcia Utrzymywanie narzędzi, środowisk i aplikacji Komunikację z innymi działami firmy ...

  • Kraków, małopolskie 2017-08-15

    Main responsibilities: Perform daily user support (level 1 and level 2) Help in maintaining local suppliers contracts Support the local Business Application integration Local support for the Global Group IT projects and operations Provide...

  • o firmie

    Szczecin, zachodniopomorskie 2017-08-14

    Obowiązki: analiza incydentów oraz powodu powstawania problemów technicznych przeprowadzenie klienta przez szereg określonych czynności w celu rozwiązania problemu przekazywanie informacji o możliwych do użycia częściach zamiennych przekazywanie...

  • Wrocław, dolnośląskie 2017-08-14

    Your new company World-leading provider of product lifecycle management and manufacturing operations management software. Your new role Holding this position your role will be to manage ticket priority, urgency, escalation and service level...

  • 3 lokalizacje 2017-08-14

    Duties: Provide 2nd level support to end users of an Enterprise Document Management System Troubleshooting and resolving technical issues Cooperation with other teams Communicating with end-users Maintaining documentation ...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    2nd line support specialist

    Tak, chcę!

  • Gdynia, pomorskie 2017-08-13

    Bachelor/Masters degree is required Profile You have good communication skills You are fluent in English You are ready to support highly available production environment by participating in a rotating on-call duty You are ready to work in a...

  • 3 lokalizacje 2017-08-13

    What will be your duties (depending on the role)? 1st Line of Support: providing IT Support for colleagues working for the company, delivering high quality service, logging incidents in the database and responding to incidents & requests, solving...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-08-10

    Description The Chief Technology Office (CTO) is a global IT organization responsible for delivering comprehensive set of infrastructure, software and processes across the Credit Suisse Group. The Remote Desktop Support provides remote technical...

  • Gdańsk, Gdynia, Sopot, pomorskie 2017-08-09

    JOB DESCRIPTION: Work IT with us and get a chance to work in beautiful Gdynia in Poland ! What challenges you might face here? On a daily basis our team is dealing with highly available production environment . You will be working closely with...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-08-07

    W T-Mobile Polska S.A. wierzymy, że życie jest bogatsze, kiedy dzielimy się swoimi emocjami i doświadczeniami. Dlatego T-Mobile gwarantuje miejsce pracy, w którym zmiana oznacza szansę na postęp i innowacje. Miejsce wzajemnej inspiracji i...

  • Kraków, małopolskie 2017-08-07

    Obowiązki: obsługa klienta biznesowego na drugiej linii wsparcia technicznego dla systemów ERP (Salesforce, Oracle Projects, Oracle EBS-SCM), zarządzanie zgłoszeniami o priorytecie P1 i P2, przygotowywanie raportów dotyczących zgłoszeń, analiza i...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2017-08-07

    Key responsibilities: Supporting and resolving incidents and trouble tickets of the HR applications Interacting with application users Performing 2 st level analysis, troubleshooting and incidents handling Escalating problems to 3rd line support...

  • Kraków, małopolskie 2017-08-03

    Responsibilities: Providing 2 nd line support for company’s ERP system Generating reports, providing incident analyses Guiding support engineers and prioritizing activities Providing proper monitoring of functional level of application ...

  • Poznań, wielkopolskie 2017-08-02

    Do głównych obowiązków będą należały m. in.: wsparcie techniczne użytkowników na 2 linii, tworzenie kopii zapasowych serwerów, tworzenie procedur instalowania komputerów, wsparcie techniczne dla klientów firmy, administrowanie sieciami...

  • Kraków, małopolskie 2017-08-01

    What will you do? You will join our small Support Team and help our European Clients in areas such as: workflow systems , OCR systems and MediusFlow XI application’s integration . It involves handling tickets, resolving technical issues with our...

  • Kraków, małopolskie 2017-07-31

    Pontoon is a global HR outsourcing company specializing in improving an organization’s talent. We manage the contingent workforce and statement of work resources on behalf of our clients, as well as source and recruit direct hires. Pontoon’s...

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się