Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • 2 lokalizacje 20.09.2018

    Zadania: Praca w ramach drugiej linii wsparcia systemów biznesowych dla klienta Monitoring środowisk oraz systemów Obsługa napływających zgłoszeń – diagnoza, analiza i realizacja incydentów Współpraca z trzecią linią wsparcia, zespołem...

  • Katowice, śląskie 20.09.2018

    Za co będziesz odpowiedzialny/a? Zdalną realizację zgłoszeń usunięcia usterek, Zlecanie i koordynację prac techników terenowych, Telefoniczny kontakt z klientem i wsparcie zdalne, Rekonfigurację usług i urządzeń. ...

  • 2 lokalizacje 20.09.2018

    Oczekiwania wobec kandydatów: Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (min. B2+/ C1) Doświadczenie z systemami biletowymi Umiejętności analitycznego myślenia Chęć rozwoju w branży IT ...

  • Gdańsk, pomorskie 20.09.2018

    We are looking for a skilled IT Specialist to join our active SharePoint team to support and develop Kemira’s SharePoint applications. The Application Owner is responsible for SharePoint2016 and SharePoint Online platforms and applications built...

  • Wrocław, dolnośląskie 19.09.2018

    Would you like to take on responsible tasks? 2nd level support: AV End-Point-Solution MS WSUS (with and w/o SCCM) Personal client firewall HDD and USB encryption Patchcycle Management: Check sources / information Initiate test- and rollout cycle...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    2nd line support specialist

    Tak, chcę!

  • Warszawa, mazowieckie 18.09.2018

    Main responsibilities: Providing 1st and 2nd line support Supporting Microsoft based ICT systems Direct contact with customers / end users Tickets dispatching and handling Following Service Level Agreements An Ideal Candidate profile: At least 2...

  • 2 lokalizacje 17.09.2018

    Job location: Warszawa, Łódź. ...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 17.09.2018

    What is your role? Performing application 2nd support level analysis Incident and Problem management Interacting with application users Cooperating with other application support lines (service desks, software development teams) ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 16.09.2018

    Wsparcie użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów związanych z platformą Business Intelligence Diagnozowanie problemów i kategoryzacja błędów raportowych Wsparcie testów wewnętrznych Zgłaszanie błędów Konfiguracja uprawnień do raportów...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 13.09.2018

    Czym będziesz się zajmować: obsługą i realizacją zgłoszeń problemów wynikających z procesów sprzedażowych online – druga linia wsparcia , konsultacjami w zakresie testów aplikacji, sprawdzaniem, czy wszystko działa jak należy, obsługą zgłoszeń...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 12.09.2018

    Workplace: Warsaw ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 06.09.2018

    Challenges Providing second level support (Windows Server and Citrix XenApp based environment). Working in shift hours 24/5 (days/nights), but with flexibility in establishing work schedule. Citrix environment monitoring using the supplied...