/174/07/2021/KL/99357
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
2nd line IT support
Randstad Polska Sp. z o.o.
Poznań, wielkopolskie
- ogłoszenie wygasło rok temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
Masz doświadczenie w branży IT i z platformą Azure? Czujesz się pewnie mówiąc po angielsku? Chcesz rozwinąć swoje umiejętności w międzynarodowej organizacji? Mamy dla Ciebie świetną pracę!
2nd line IT supportNumer ref.: /174/07/2021/KL/99357
zadania
- wsparcie aplikacyjne Klienta i kontakt z użytkownikami końcowymi
- wysyłanie incydentów do odpowiedniego wsparcia kolejnego poziomu poza lub wewnątrz własnej organizacji serwisowej
- przyjmowanie zgłoszeń, ich analiza i rozwiązywanie problemów
- zarządzanie incydentami
- zaangażowanie w bezpośredni kontakt z użytkownikami (telefon, czat, email, MR, ServiceNow)
- uczestniczenie we wszystkich spotkaniach zespołu DevOps
oczekujemy
- doświadczenie na stanowisku Service Desk Support (mile widziana druga linia wsparcia)
- znajomości platformy Azure (odpowiednich komponentów Azure lub Alation, Databricks) oraz znajomości programu PowerShell
- doświadczenia i praktycznej wiedzy z zakresu Microsoft Azure
- doświadczenia w pracy z systemem Windows i Linux
- umiejętności odzyskiwania danych
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)
- ukierunkowania na Klienta
- znajomości metodologii ITIL (mile widziana)
oferujemy
- umowę o pracę na pełen etat w jasno określonych godzinach (8:00 - 16:00, niekiedy wyjątkowo do godz. 18:00 - w przypadku dyżuru ale zawsze 8h)
- atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- platformę benefitową
- spotkania integracyjne, w tym raz na pół roku wyjazdy
- strefę relaksu
- platformę do nauki języków
- nowoczesne technologie
Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
Ogłoszenie archiwalne