Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

/174/07/2021/KL/99357

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

2nd line IT support

Randstad Polska Sp. z o.o.

  • Poznań, wielkopolskie

  • ogłoszenie wygasło rok temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

Masz doświadczenie w branży IT i z platformą Azure? Czujesz się pewnie mówiąc po angielsku? Chcesz rozwinąć swoje umiejętności w międzynarodowej organizacji? Mamy dla Ciebie świetną pracę!

2nd line IT supportNumer ref.: /174/07/2021/KL/99357

zadania

  • wsparcie aplikacyjne Klienta i kontakt z użytkownikami końcowymi
  • wysyłanie incydentów do odpowiedniego wsparcia kolejnego poziomu poza lub wewnątrz własnej organizacji serwisowej
  • przyjmowanie zgłoszeń, ich analiza i rozwiązywanie problemów
  • zarządzanie incydentami
  • zaangażowanie w bezpośredni kontakt z użytkownikami (telefon, czat, email, MR, ServiceNow)
  • uczestniczenie we wszystkich spotkaniach zespołu DevOps

oczekujemy

  • doświadczenie na stanowisku Service Desk Support (mile widziana druga linia wsparcia)
  • znajomości platformy Azure (odpowiednich komponentów Azure lub Alation, Databricks) oraz znajomości programu PowerShell
  • doświadczenia i praktycznej wiedzy z zakresu Microsoft Azure
  • doświadczenia w pracy z systemem Windows i Linux
  • umiejętności odzyskiwania danych
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)
  • ukierunkowania na Klienta
  • znajomości metodologii ITIL (mile widziana)

oferujemy

  • umowę o pracę na pełen etat w jasno określonych godzinach (8:00 - 16:00, niekiedy wyjątkowo do godz. 18:00 - w przypadku dyżuru ale zawsze 8h)
  • atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • platformę benefitową
  • spotkania integracyjne, w tym raz na pół roku wyjazdy
  • strefę relaksu
  • platformę do nauki języków
  • nowoczesne technologie
Agencja zatrudnienia nr wpisu 47

Ogłoszenie archiwalne