Ta oferta pracy jest nieaktualna od 14 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Absolwent studiów technicznych z językiem angielskim Start-up

  • Katowice, śląskie
  • Specjalista
  • 06.06.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Absolwent studiów technicznych z językiem angielskim Start-up
    Miejsce pracy: Katowice
    7-30-54172

    Dla naszego Klienta - firmy z kapitałem szwajcarskim budującej swoje struktury w Polsce, poszukujemy Absolwenta studiów technicznych, który po okresie kilkutygodniowego szkolenia i wdrożenia produktowego podejmie pracę na stanowisku Technika Serwisu.

    Zakres obowiązków:

    • po okresie pełnego, kilkutygodniowego szkolenia i wdrożenia produktowego w zakresie każdego urządzenia podjęcie pracy na stanowisku Technika serwisu
    • naprawa urządzeń wykorzystywanych w gabinetach i klinikach dentystycznych
    • raportowanie w systemie wykrytych usterek i podjętych napraw, wymiany części
    • bezpośredni kontakt z odbiorcami urządzeń – doradztwo techniczne, budowanie pozytywnych relacji biznesowych
    • przestrzeganie wymagań jakościowych i wysokich standardów obowiązujących w ramach realizacji usług serwisowych

    Wymagania:

    • znajomość języka angielskiego umożlwiająca swobodną komunikację ustną i pisemną (warunek konieczny)
    • wykształcenie techniczne średnie lub wyższe (mechanika, elektronika, elektryka, elektrotechnika, pneumatyka, biomedyka lub pokrewne)
    • doświadczenia w pracy na stanowisku technika serwisu (mile widziane)
    • doświadczeni w obszarze doradztwa technicznego i obsługi Klienta (mile widziane)
    • dodatkowym atutem będzie doświadczenie na stanowisku technika serwisu w branży urządzeń medycznych

    Korzyści:

    • praca stacjonarna (99% serwisów i napraw wykonywanych jest w siedzibie firmy w Katowicach)
    • pełne, kilkutygodniowe wdrożenie produktowe w zakresie każdego urządzenia
    • bogaty pakiet specjalistycznych szkoleń w Polsce i Szwajcarii
    • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych dzięki merytorycznemu wsparciu ekspertów posiadających wieloletnie doświadczenie w branży serwisu urządzeń medycznych
    • dołączenie do organizacji, która będąc liderem w swojej branży, otwiera swoje biuro w Katowicach
    • praca w firmie o szwajcarskiej kulturze organizacyjnej
    • atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa i premia)
    • możliwość stałego podnoszenia kompetencji językowych
    • narzędzia pracy (najnowocześniejszy sprzęt i urządzenia serwisowe)
    • praca w rozpoznawanej, stabilnej firmie, znajdującej się w fazie dużego wzrostu i poszerzania gamy produktów oraz odbiorców



    Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o. danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych". Podane stawki wynagrodzeń są stawkami brutto, na podstawie badania wynagrodzeń Grafton Recruitment.

    Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

    Grafton Recruitment Polska sp. z o.o. jest wpisany do rejestru agencji zatrudnienia pod numerem 812.