reklama

Praca account manager - ecommerce, Warszawa

Mamy dla Ciebie 9 ofert
Warszawa jest największym i najgęściej zaludnionym miastem w Polsce. Z danych GUS wynika, że liczba mieszkańców stolicy przekracza 1 700 000. W najważniejszym polskim ośrodku miejskim mieszczą się siedziby największych krajowych i zagranicznych firm, a rynek pracy dynamicznie się rozwija. Rozbudowana warszawska infrastruktura Warszawę przecinają dwie linie metra. Jedna z nich łączy Młociny i Kabaty. Centralny odcinek drugiej linii rozciąga się między Rondem Daszyńskiego a Dworcem Wileńskim. W przyszłości druga linia ma działać na odcinku: Ursus-Targówek. W planach jest również uruchomienie trzeciej linii, łączącej Stadion Narodowy z Gocławiem. Przy stacjach metra powstają przystanki komunikacji miejskiej. Dzięki temu pasażerowie mogą sprawnie przemieszczać się w obrębie miasta. W Warszawie znajduje się najbardziej rozwinięta infrastruktura rowerowa w skali całego kraju. Rowerzyści mogą bezpiecznie poruszać się niemal po całym mieście. Na terenie stolicy znajduje się 337 stacji z rowerami miejskimi. Życie kulturalne, edukacja i inwestycje w Warszawie Kina, teatry, muzea, galerie sztuki, domy i centra kultury – warszawska oferta kulturalna jest bardzo atrakcyjna. W mieście znajdują się również liczne uczelnie – państwowe i prywatne, a także szkoły. Władze stolicy realizują inwestycje mające na celu podnoszenie komfortu życia mieszkańców. Rozbudowywanie i modernizowanie sieci przystanków komunikacji miejskiej, tworzenie parkingów wraz z infrastrukturą towarzyszącą, unowocześnienie oświetlenia – to zaledwie kilka spośród wielu rodzajów prac modernizacyjnych, jakie obecnie są prowadzone na terenie Warszawy. Sytuacja na warszawskim rynku mieszkaniowym Dynamiczny rozwój miasta to czynnik zachęcający inwestorów do lokowania kapitału na terenie aglomeracji warszawskiej. Pojawianie się nowych firm oznacza powstawanie licznych miejsc pracy i realizowanie nowoczesnych inwestycji z zakresu budownictwa mieszkaniowego. Deweloperzy chętnie lokują swój kapitał w dzielnicach takich jak Wola czy Mokotów. Atrakcyjne nieruchomości znajdują się również na terenie Białołęki. Ze względu na budowę drugiej linii metra na popularności zyskują: Bemowo, Targówek i Ursus. Warszawskie wynagrodzenia – najwyższe w Polsce Istotnym argumentem przemawiającym za wyborem Warszawy jest wysokość płac. Z informacji zgromadzonych przez serwis zarobki.pracuj.pl wynika, że w roku 2016 osoby zatrudnione w branży informatycznej mogły liczyć na atrakcyjne wynagrodzenia. Mediana zarobków specjalistów zajmujących się rozwojem oprogramowania to 8 000 zł brutto. Oznacza to, że połowa badanych programistów otrzymywała pensje na wyższym, a połowa – na niższym poziomie. Warszawscy specjaliści zajmujący się marketingiem zarabiali nieco mniej niż pracownicy branży informatycznej. Mediana płac to 6 350 zł brutto. Wynagrodzenia w obszarze administracji IT były nieco niższe niż w rozwoju programowania oraz w marketingu i wynosiły 6150 zł brutto. Wysokie pensje otrzymywali również pracownicy zatrudnieni w sektorze bankowości – wymiar przeciętnego wynagrodzenia to 5 750 zł brutto. Mediana płac w Warszawie to 5 450 zł brutto, a w województwie mazowieckim – 5 100 zł brutto. 62% osób aktywnych zawodowo w wieku 18-25 lat było zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Odsetek etatowych pracowników w grupie wiekowej 26-35 lat wynosił 84%. Przeciętna płaca, na jaką mogli liczyć stołeczni specjaliści, to 4 850 zł brutto. Mediana zarobków kierowników wynosiła 9 750 zł brutto. Dynamiczny rozwój gospodarczy Warszawy i całego województwa mazowieckiego sprawia, że mediana zarobków jest tam najwyższa w skali całego kraju. W stolicy nie brakuje atrakcyjnych ofert pracy dla wykwalifikowanych pracowników – szczególnie tych, którzy realizują się w branżach takich jak: IT, marketing, finanse, budownictwo, sprzedaż i obsługa klienta czy zarządzanie zasobami ludzkimi.
    • Warszawa
    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie biznesu w zakresie kluczowych marek Procter & Gamble , we współpracy ze sklepami internetowymi: opracowywanie eJoint Business Planów klientów i negocjowanie warunków współpracy z...
    opublikowana: 26 marca 2019
    • Warszawa
    Jeśli bardzo dobrze czujesz się w Obsłudze Klienta korporacyjnego, znasz się na Google Ads, masz doświadczenie w prowadzeniu projektów digitalowych i social mediowych, a reklama internetowa to coś, co naprawdę Cię interesuje… Dołącz do jednej z...
    opublikowana: 26 marca 2019
    • Warszawa
    Twoje zadania krok po kroku: Nawiązanie dobrej relacji z klientem bezpośrednim i agencjami reklamowymi. Przygotowanie kreatywnej, merytorycznej oferty i prezentacji. Spotkanie z klientem. Sprzedaż pojedynczych rozwiązań oraz kompleksowych...
    opublikowana: 25 marca 2019
    • Warszawa
    Wiesz jak dogadać się z Klientem przez telefon? Umiesz sprzedać mu to, czego potrzebuje? E-commerce to dla Ciebie nie tylko praca, ale i pasja? Dołącz do jednej z najlepszych agencji marketingu internetowego w Polsce! Potrzebujemy człowieka,...
    opublikowana: 23 marca 2019
    • Warszawa
    Job Description Being a partner for eCommerce structures on the Clients’ side Gaining perfect knowledge about relevant local eCommerce markets and eRetailers Working on end-to-end eCommerce product delivery in cooperation with partner agencies,...
    opublikowana: 21 marca 2019
    • Warszawa
    Czym będziesz się zajmować? Samodzielną realizacją projektów i kampanii dla powierzonego portfolio klientów Zarządzaniem zespołem, współpracą i koordynacją pracy innych działów Monitorowaniem przebiegu projektów oraz kontrolą kosztów...
    opublikowana: 19 marca 2019
    • Warszawa
    Opis stanowiska: Realizacja planów sprzedażowych u największych klientów eCommerce Utrzymanie i rozwój relacji handlowych z istniejącymi klientami Rozszerzenie dystrybucji numerycznej w zgodności ze strategią firmy i kanału Negocjowanie rocznych...
    opublikowana: 15 marca 2019
    • Warszawa
    Do Twoich obowiązków należeć będzie: nawiązywanie i budowanie długotrwałych relacji z klientami, rozwijanie bazy klientów, identyfikowanie potrzeb klientów i przygotowanie zindywidualizowanych ofert handlowych, prowadzenie prezentacji i spotkań...
    opublikowana: 15 marca 2019
    • Warszawa
    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie biznesu e-commerce w zakresie kilku kluczowych marek w tym produktów marki Lavazza , we współpracy ze sklepami internetowymi: opracowywanie eJoint Business Planów klientów i...
    opublikowana: 13 marca 2019
reklama