Oferta pracy
Prosimy o zapoznanie się z klauzulą informacyjną dostępną pod linkiem (https://audytorium17.pl/pl/klauzula-informacyjna-audytorium-17/) oraz zamieszczenie w CV następującej klauzuli: Zapoznałam/ Zapoznałem się z klauzulą informacyjną – ochrona danych osobowych w rekrutacji, akceptuję jej treść oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora danych – Audytorium 17 Sp. z o.o., 02-679 Warszawa, ul. Modzelewskiego 59, moich danych osobowych, zawartych w CV oraz we wszelkich innych dołączonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych, jak również danych osobowych udostępnionych w toku rozmowy kwalifikacyjnej, w celu uczestniczenia w procesie rekrutacyjnym na stanowisko zgodne z treścią ogłoszenia przez administratora danych. Mam świadomość możliwości wycofania niniejszej zgody w dowolnym momencie. Jednocześnie jestem świadom/ świadoma, iż wycofanie zgody spowoduje brak możliwości uczestniczenia w prowadzonej procedurze rekrutacyjnej.
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Account Executive

AUDYTORIUM 17 sp. z o.o.

AUDYTORIUM 17 sp. z o.o.

Zygmunta Modzelewskiego 59

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Realizacja strategii sprzedaży dla klientów Regionalnych Rozgłośni Polskiego Radia;

  • Bieżące wsparcie zespołu w realizacji projektów i aktywnym planowaniu kampanii reklamowych;

  • Bieżący kontakt z Regionalnymi Rozgłośniami Polskiego Radia;

  • Dbałość i budowanie dobrych relacji z klientami;

  • Przygotowanie ofert i opracowywanie budżetów reklamowych;

  • Koordynacja produkcji reklam radiowych;

  • Opracowanie badań słuchalności radia;

  • Raportowanie działań;

Nasze wymagania

  • Realizacja strategii sprzedaży dla klientów Regionalnych Rozgłośni Polskiego Radia;

  • Bieżące wsparcie zespołu w realizacji projektów i aktywnym planowaniu kampanii reklamowych;

  • Bieżący kontakt z Regionalnymi Rozgłośniami Polskiego Radia;

  • Dbałość i budowanie dobrych relacji z klientami;

  • Przygotowanie ofert i opracowywanie budżetów reklamowych;

  • Koordynacja produkcji reklam radiowych;

  • Opracowanie badań słuchalności radia;

  • Raportowanie działań;

To oferujemy

  • Pracę przy ciekawych i niestandardowych kampaniach;

  • Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych umiejętności;

  • Możliwość ciągłego podnoszenia własnych kwalifikacji i rozwijania umiejętności;

  • Pracę w zgranym zespole;

  • Forma zatrudnienia: umowa o pracę;

  • Pewność zatrudnienia w rzetelnej i stabilnej firmie działającej na rynku od ponad 20 lat, w Dziale Client Service.

O nas

Jesteśmy grupą radiową składającą się z 17 Rozgłośni Regionalnych Polskiego Radia, 6 stacji miejskich i stacji nadających cyfrowo w technologii DAB +.