Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Account Manager - Agencja reklamowa

BUTTERFLY AGENCJA REKLAMOWA - PROMOSHOP.PL

7 00010 000 brutto / mies.
  • Leopolda Staffa 12, Szczecin
    Szczecin, zachodniopomorskie
  • ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna
  • Praca od zaraz

BUTTERFLY AGENCJA REKLAMOWA - PROMOSHOP.PL

Leopolda Staffa 12

Szczecin

Twój zakres obowiązków

Account Manager to zarówno ambasador interesów Klienta w firmie i ambasador interesów firmy u klientów.

Do obowiązków Account Managera należy przede wszystkim Ofertowanie oraz Realizacja:

1. Ofertowanie to sporządzanie dokładnych kosztorysów w arkuszu kalkulacyjnym, wraz ze zdjęciami i wizualizacjami, negocjacje z dostawcami i klientem, wyszukiwanie produktów, planowanie logistyki i kosztów druku, oraz zamykanie sprzedaży. Account Manager nie pozyskuje klientów, tylko odpowiada na wpływające do firmy zapytania.

2. Realizacja to prowadzenie dokumentacji zamówienia, przygotowywanie z działem graficznym projektów nadruku, akceptowanie projektów u klientów, nadzór ogólny nad logistyką, którą zajmuje się dział zakupów, oraz kontrola jakości druku i terminowości dostaw.

Nasze wymagania

Key Account Manager - to prawdziwy Manager. Odpowiada zarówno przed klientem i przed firmą za efekty ofertowania i realizacji zamówień. Nie jest z tym zostawiony sam, ponieważ współpracuje stale z działami: graficznym, produkcyjnym, administracyjnym, zakupów i logistyki.

Stąd ta osoba powinna być odpowiedzialna, sumienna, cierpliwa, precyzyjna i komunikatywna. Powinna "ogarniać" sprawy swojego klienta, dbać o niego i prowadzić w sposób profesjonalny i sprawny, skutecznie pracując z całym zespołem.

Key Account Manager - Opiekun Klienta musi rozumieć zarówno oczekiwania swojego klienta, jak i procesy realizacji zamówień, ponieważ jest dokładnie pomiędzy nimi. Musi lubić rozmawiać i umieć łatwo nawiązywać relacje.

Umiejętności: arkusze kalkulacyjne, oprogramowanie biurowe, CRM, podstawowa znajomość zasad księgowości

Cechy charakteru: dokładność, skrupulatność, precyzja, "żyłka handlowa", komunikatywność, naturalna uprzejmość, opanowanie, dociekliwość i nieustająca chęć nauki.

To oferujemy

  • Solidne przeszkolenie (technologie nadruku, dostawcy, obieg dokumentów i informacji w firmie, CRM, marketing, techniki sprzedaży).

  • Pracę w profesjonalnym zespole w dobrej, twórczej atmosferze, w pięknej willi na szczecińskim Pogodnie.

  • Szerokie możliwości rozwoju zawodowego i adekwatne do niego wynagrodzenie - ścieżka kariery.

  • Pracę w stablinej firmie, mocno zorientowanej na rozwój kadr.

  • Progresywny, sprawiedliwy system wynagrodzeń i prowizji. Wiesz ile zarobisz.

Benefity

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • parking dla pracowników

O nas

Jesteśmy znaną firmą reklamową, która działa od 25 lat na rynku gadżetów reklamowych z nadrukiem i prezentów biznesowych. W ofercie mamy 60.000 produktów, które z nadrukiem, haftem lub grawerem sprzedajemy na rynku B2B.

Naszymi klientami są firmy, instytucje, urzędy, samorządy, szkoły i uczelnie. Nasz sklep promoshop.pl jest w pierwszej piątce polskiego internetu w branży.

Praca z klientami to nasza pasja. Oferujemy im niezawodność, sprawność i kreatywność, a nagrodą jest ich lojalność i zysk.

W naszej branży podstawową walutą jest Zaufanie.

Obecnie budujemy dział handlowy, oparty na odpowiedzialnych, zaangażowanych i ambitnych osobach, szukających w pracy nie tylko pieniędzy, ale pragnących się rozwijać, uczyć i zdobywać doświadczenie w firmie o wysokich standardach obsługi klientów.