Ta oferta pracy jest nieaktualna od 112 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Account Manager – BOK usługi biznesowej IT

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 27.03.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Monit24.pl Sp. z o.o.

    #BOK #monitoring #B2B #KAM #klientjestnaj #SaaS #monit24 #e-usługi #Internet

    Jeśli chcesz pracować przy dużych, ciekawych i wymagających klientach z sektorów bankowego, rządowego i najważniejszych mediów w Polsce, pomagając nam w realizowaniu dla nich autorskich usług monitorowania poprawnego działania ich systemów webowych, to mamy dla Ciebie propozycje pracy.

    Od kilkunastu lat zajmujemy się dostarczaniem rozwiązań monitorujących szybkość działania i dostępność usług on-line (od www, przez wszystkie typy usług IP, do e-aplikacji, telefonii IP, streamów video aż po natywne aplikacje mobilne pod IOS i Android). Nasze usługi świadczymy dla największych firm w branżach finansowej, e-commerce, GOV, hosting, cloud, media+TV, wydawnictw i innych. Współpracujemy też z ciekawymi partnerami w zakresie nowych technologii, między innymi z: agencją interaktywną K2 Internet S.A. i dostawcą chmury Oktawave. Wszystko to w oparciu o autorskie rozwiązania, które sami tworzymy i rozwijamy, dzięki czemu możemy szybko wprowadzać ciekawe i innowacyjne funkcjonalności, unikalne na rynku monitorowania. Posiadamy infrastrukturę w kilkudziesięciu lokalizacjach na wszystkich kontynentach, skąd prowadzony jest zewnętrzny monitoring działania usług naszych klientów.

    Naszym klientom oprócz samego narzędzia dostarczamy również wsparcie naszych inżynierów oraz account managerów – i tutaj potrzebujemy Ciebie :)

    Account Manager – BOK usługi biznesowej IT

    Miejsce pracy: Warszawa

    Osoby, które zamierzamy zatrudnić będą zajmowały się:

    • obsługą klientów (telefon, email) w sprawach związanych z dostarczaną przez nas usługą monitoringu dostępności serwisów on-line
    • wstępną analizą przyczyn awarii zgłoszonych przez nasz system monitorowania (Monit24)
    • współpracą z działem wsparcia technicznego
    • utrzymaniem relacji z kluczowymi klientami naszej firmy
    • dosprzedażą naszych usług do bieżących klientów (upsell)
    • prowadzeniem rozmów biznesowych dotyczących rozwiązań z naszego portfolio
    • uczestniczeniem w targach, konferencjach i innych spotkaniach branżowych

    Do pracy na tym stanowisku wymagane są:

    • minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży związanej z IT (obsługa lub sprzedaż usług IT/oprogramowania w relacji B2B)
    • bardzo dobre zdolności interpersonalne
    • nienaganne posługiwanie się językiem polskim w mowie i piśmie
    • co najmniej podstawowa wiedza techniczna z zakresu funkcjonowania Internetu i serwisów webowych
    • znajomość specyfiki rynku w obszarze usług IT
    • łatwość kontaktu z klientami z dużych firm i korporacji
    • umiejętność rozpoznawania potrzeb klientów oraz umiejętność budowania relacji
    • wyższe wykształcenie
    • nienaganna organizacja pracy, profesjonalizm, dokładność oraz terminowość
    • inicjatywa, samodzielność i zaangażowanie

    Jeśli zamierzasz podjąć wyzwanie, złóż swoje CV, spotkajmy się i poznajmy swoje oczekiwania.

    Ze swojej strony możemy zaproponować Ci:

    • umowę o pracę lub jeśli wolisz na zasadzie działalności gospodarczej/zlecenia wraz z wszystkimi przywilejami umowy o prace
    • pakiet prywatnej opieki zdrowotnej
    • telefon / laptop służbowy wg potrzeb
    • pracę w ciekawej lokalizacji w centrum Warszawy na Nowym Świecie, 200m od stacji metra Uniwersytet
    • wyjazdy integracyjne do największych parków rozrywki w Europie

    Gwarantujemy zadowolenie z pracy i satysfakcję z realizowanych projektów, odrobinę humoru i luźną atmosferę pracy.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.