Account Manager

  • Rumianek (pow. poznański), Tarnowo Podgórne (pow. poznański), Rokietnica (pow. poznański), Buk, Dąbrówka (pow. poznański), Poznań, Pniewy, Szamotuły, wielkopolskie
  • Południowa 8, 62-080 Rumianek, Polska pokaż mapę
  • Specjalista
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • 26.08.2019
  • Ważna jeszcze 7 dni (do 25.09.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Account Manager
    Praca w firmie, gdzie liczy się dobra atmosfera. Sprzedaż produktu do którego mamy przekonanie.
    Kontakt z klientem, gdzie oprócz sprzedaży liczą się relacje.

    Jeśli te trzy zdania wpasowują się w obraz tego jak ma wyglądać Twoja nowa praca - napisz do nas!
    Miejsce pracy: Rumianek, ul. Południowa 8 (Gmina Tarnowo Podgórne)


    Twoje zadania na tym stanowisku:

    • wizyty handlowe u potencjalnych klientów - zależy nam aby klienci zobaczyli jakość naszych produktów to nas wyróżnia
    • utrzymanie relacji biznesowych z dotychczasowymi klientami – pomożemy Ci w tym przekazując Naszą bazę klientów
    • obsługa bieżących zleceń wpływających do firmy – przyjmiesz zamówienie lub przygotujesz wycenę
    • tworzenie ofert handlowych – zgodnych ze standardami i Naszą ofertą
    • samodzielne planowanie i zarządzanie swoim czasem pracy – zależy nam abyś swój czas pracy podzieliła/ł po połowie między czasem w biurze a wizytami u klientów. Działamy głównie na terenie Wielkopolski, czasami zapuszczamy się do stolicy :)
    • raportowanie wyników bezpośrednio do przełożonego zgodnie ze standardami

    Nasze oczekiwania:

    • minimum roczne doświadczenie w sprzedaży potwierdzone dobrymi wynikami – liczymy na to, że po przyjściu do Naszej firmy od razu „ruszysz z kopyta” :)
    • bądź komunikatywna/y – rozmowa przez telefon to klucz do dobrych relacji z klientem na tym stanowisku
    • dokładność – w Naszej branży, która jest bardzo techniczna dużo się dzieje, dlatego należy być uważnym
    • na każdym etapie kontaktu z klientem

    Oferujemy:

    umowę o pracę i stałe godziny pracy od pon. do pt.
    – w weekendy odpoczywamy
    pensja podstawowa 2800 zł netto + prowizja bez górnej granicy, uzależniona od Twoich wyników
    szkolenie z branży poligraficznej – bez tego ani rusz :)
     
    telefon, laptop i samochód są do Twojej dyspozycji
    pracę na miejscu w Naszym
    nowym biurze koło Tarnowa Podgórnego
    pracę w rodzinnej firmie, gdzie liczy się dobra atmosfera i to, aby do pracy przychodzić z uśmiechem
     
    Jesteśmy drukarnią offsetową i cyfrową. Posiadamy studio graficzne, dzięki czemu możemy
    kompleksowo obsłużyć klientów. Nasze usługi kierujemy do każdej firmy potrzebującej wszelkiego
    rodzaju materiałów reklamowych, zatem rynek sprzedaży jest nieograniczony.

    Działamy na rynku od 1989 roku. Wiedza naszego zespołu opiera się na wieloletnim doświadczeniu
    założycieli firmy. Chcemy zatrudnić osobę, która lubi kontakt z ludźmi i ceni sobie stabilne zatrudnienie
    w małym i zgranym zespole. Doświadczenie w poligrafii - mile widziane,ale tak naprawdę
    liczy się umiejętność pracy z ludźmi i zaangażowanie.
    W branżę Cię wprowadzimy! 
    CV prosimy wysyłać za pomocą przycisku Aplikuj.
     
    Informacja o drukarni na naszej stronie internetowej www.akcygraf.pl

    Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Akcygraf Zakład Produkcyno Handlowy Andrzej Mysior , zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.