Oferta pracy

Miejsce pracy: Kielce – praca zdalna
Klikając w przycisk „Aplikuj”, lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do DreamCommerce S.A., zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Potwierdzasz również zapoznanie się z polityką przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji Dreamcommerce S.A.

Jeżeli chcesz, aby Twoja aplikacja była rozpatrywana w przyszłych procesach rekrutacji, wówczas umieść  w CV następującą zgodę:
 
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, umieszczonych przeze mnie w dokumentach rekrutacyjnych i przekazanych w trakcie rekrutacji, przez Dreamcommerce S.A. w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji.  Wiem, że zgoda może zostać przeze mnie w każdej chwili odwołana, a szczegółowe zasady przetwarzania moich danych osobowych określa polityka przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji Dreamcommerce S.A.”.
 
W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem [email protected]
 
Polityka przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji Dreamcommerce S.A - link
Shoper® / Dreamcommerce S.A.

Account Manager E-commerce

Shoper® / Dreamcommerce S.A.O firmie

  • Kielce, świętokrzyskie

  • Ważna jeszcze 12 dni
    do: 1 lis 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
O nas: DreamCommerce SA to największy dostawca oprogramowania do prowadzenia sklepu internetowego w Polsce – działamy na rynku e-commerce od 2005 roku, a naszym flagowym produktem jest platforma sklepów Shoper, pozwalających na swobodną i profesjonalną sprzedaż online.

Z naszego oprogramowania korzysta ponad 15 tys. e-biznesów, prowadzonych przez małych, średnich, jak i dużych przedsiębiorców, którzy stawiają na nowoczesny handel i technologie. Jeśli też jesteś pasjonatą e-handlu i nowych technologii, uwielbiasz wyzwania i chcesz mieć realny wpływ na rozwój najbardziej dynamicznej branży na świecie – dołącz do nas!
Account Manager E-commerce
Miejsce pracy: Kielce – praca zdalna

O stanowisku:

 

Poszukujemy Account Managera E-commerce do projektu Shoper Premium – to usługa tworzenia indywidualnego rozwiązania sklepu internetowego – dostosowanego do potrzeb klienta. Od analizy założeń projektu, poprzez dobór rozwiązań i ich wdrożenie po ciągłą optymalizację.

 

Do tego projektu szukamy osoby, która ma doświadczenie w software house lub agencji reklamowej i chciałaby je wykorzystać na skalę projektu SaaS.

 

Rola Account Managera E-commerce:

  • Analiza rynku i rozwój sieci klientów na wyznaczonym terenie (Warszawa)
  • Budowanie świadomości marki oraz pozytywnego wizerunku wśród potencjalnych klientów
  • Sprzedaż sklepów internetowych (Shoper Premium) w oparciu o najpopularniejszą w Polsce platformę Shoper
  • Dobór rozwiązań i usług e-commerce dla - dla Klientów posiadających indywidualne wymagania.
  • Prowadzenie prezentacji F2F z zakresu funkcjonalności oprogramowania
  • Współpraca z krakowskim oddziałem, raportowanie działań

Jakich umiejętności potrzebujesz?

  • Znajomość rynku i technologii e-commerce i/lub usług hostingowych,
  • Obycie biznesowe w branży IT lub e-commerce,
  • Doświadczenie w sprzedaży internetowej (idealnie produktów i usług SaaS w branży e-commerce)
  • Umiejętności prowadzenia skutecznej sprzedażowej komunikacji (telefon, mail) na wszystkich poziomach organizacji, zarówno pracownicy operacyjni, kierownicy jak i właściciele firm,
  • Znajomość mechanizmów działania sklepów internetowych
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów biznesowych, dynamika, entuzjazm
  • Samodzielność, asertywność
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy
  • Czynne prawo jazdy kategorii B

Z naszej strony zapewniamy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę B2B
  • Udział w wewnętrznych i zewnętrznych projektach edukacyjnych, konferencjach, szkoleniach poszerzających horyzonty i wiedzę.
  • Onboarding- pełne wsparcie i wdrożenie na stanowisko
  • Elastyczne godziny pracy
  • Realny wpływ na rozwój rynku e-commerce oraz usług Shoper Premium
  • Niezbędne narzędzia pracy: telefon, laptop, car-sharing, zwrot za przejazdy miejskie
  • Benefity: pakiet medyczny, program Multisport, imprezy integracyjne i inne…
O nas: DreamCommerce SA to największy dostawca oprogramowania do prowadzenia sklepu internetowego w Polsce – działamy na rynku e-commerce od 2005 roku, a naszym flagowym produktem jest platforma sklepów Shoper, pozwalających na swobodną i profesjonalną sprzedaż online.

Z naszego oprogramowania korzysta ponad 15 tys. e-biznesów, prowadzonych przez małych, średnich, jak i dużych przedsiębiorców, którzy stawiają na nowoczesny handel i technologie. Jeśli też jesteś pasjonatą e-handlu i nowych technologii, uwielbiasz wyzwania i chcesz mieć realny wpływ na rozwój najbardziej dynamicznej branży na świecie – dołącz do nas!
Account Manager E-commerceNumer ref.: Miejsce pracy: Kielce – praca zdalna

O stanowisku:

 

Poszukujemy Account Managera E-commerce do projektu Shoper Premium – to usługa tworzenia indywidualnego rozwiązania sklepu internetowego – dostosowanego do potrzeb klienta. Od analizy założeń projektu, poprzez dobór rozwiązań i ich wdrożenie po ciągłą optymalizację.

 

Do tego projektu szukamy osoby, która ma doświadczenie w software house lub agencji reklamowej i chciałaby je wykorzystać na skalę projektu SaaS.

 

Rola Account Managera E-commerce:

  • Analiza rynku i rozwój sieci klientów na wyznaczonym terenie (Warszawa)
  • Budowanie świadomości marki oraz pozytywnego wizerunku wśród potencjalnych klientów
  • Sprzedaż sklepów internetowych (Shoper Premium) w oparciu o najpopularniejszą w Polsce platformę Shoper
  • Dobór rozwiązań i usług e-commerce dla - dla Klientów posiadających indywidualne wymagania.
  • Prowadzenie prezentacji F2F z zakresu funkcjonalności oprogramowania
  • Współpraca z krakowskim oddziałem, raportowanie działań

Jakich umiejętności potrzebujesz?

  • Znajomość rynku i technologii e-commerce i/lub usług hostingowych,
  • Obycie biznesowe w branży IT lub e-commerce,
  • Doświadczenie w sprzedaży internetowej (idealnie produktów i usług SaaS w branży e-commerce)
  • Umiejętności prowadzenia skutecznej sprzedażowej komunikacji (telefon, mail) na wszystkich poziomach organizacji, zarówno pracownicy operacyjni, kierownicy jak i właściciele firm,
  • Znajomość mechanizmów działania sklepów internetowych
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów biznesowych, dynamika, entuzjazm
  • Samodzielność, asertywność
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy
  • Czynne prawo jazdy kategorii B

Z naszej strony zapewniamy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę B2B
  • Udział w wewnętrznych i zewnętrznych projektach edukacyjnych, konferencjach, szkoleniach poszerzających horyzonty i wiedzę.
  • Onboarding- pełne wsparcie i wdrożenie na stanowisko
  • Elastyczne godziny pracy
  • Realny wpływ na rozwój rynku e-commerce oraz usług Shoper Premium
  • Niezbędne narzędzia pracy: telefon, laptop, car-sharing, zwrot za przejazdy miejskie
  • Benefity: pakiet medyczny, program Multisport, imprezy integracyjne i inne…

Ogłoszenie archiwalne