Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Account Manager E-commerce

Shoper S.A.O firmie

  • łódzkie

    łódzkie
  • Ogłoszenie wygasło 23 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Praca zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

Aktualnie poszukujemy handlowca, który wesprze nas w sprzedaży oprogramowania Shoper wraz z usługą Premium. Poszukujemy osoby, która ma doświadczenie w software house lub agencji interaktywnej / reklamowej i chciałaby je wykorzystać na skalę projektu SaaS (tysiące klientów Shoper jak baza wyjściowa, dziesiątki zapytań miesięcznie o Shoper Premium ze strony www.shoper.pl, tysiące triali jako baza potencjalnych klientów oraz budżet na prowadzenie działań akwizycyjnych spoza wewnętrznych baz).

Rola Account Managera:

● Sprzedaż sklepów internetowych (Shoper Premium) w oparciu o najpopularniejszą w Polsce platformę Shoper

● Dobór rozwiązań i usług e-commerce dla - dla Klientów posiadających indywidualne wymagania.

● Aktywna współpraca z aktualnymi klientami

● Praca na leadach przychodzących, oraz generowanie własnych

Nasze wymagania

Jakich umiejętności potrzebujesz?

● Znajomość rynku i technologii e-commerce i/lub usług hostingowych,

● Obycie biznesowe w branży IT lub e-commerce,

● Doświadczenie w sprzedaży internetowej (idealnie produktów i usług SaaS w branży e-commerce)

● Umiejętności prowadzenia skutecznej sprzedażowej komunikacji (telefon, mail) na wszystkich poziomach organizacji, zarówno pracownicy operacyjni, kierownicy jak i właściciele firm,

● Znajomość mechanizmów działania sklepów internetowych

● Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu projektami internetowymi,

● Samodzielność, asertywność

● Bardzo dobra organizacja czasu pracy

To oferujemy

  • umowę o pracę

  • pełny onboarding (wdrożenie na stanowisko i wsparcie),

  • udział w wewnętrznych i zewnętrznych projektach edukacyjnych, konferencjach, szkoleniach poszerzających horyzonty i wiedzę,

  • na okresie próbnym pracę w godzinach 8:00-16:00,

  • po okresie próbnym elastyczny czas pracy (w przedziale od 7:00 do 18:00),

  • pracę zdalną w 100% jeżeli jesteś spoza Krakowa

  • jeżeli preferujesz pracę w biurze lub hybrydowy model pracy, też jest taka możliwość- nasze biuro mieści się w Krakowie, wówczas dodatkowo znajdziesz u nas: bezpłatny parking dla pracowników, strefę chillout- piłkarzyki, konsola PS5…

Shoper S.A.

Shoper to największy dostawca oprogramowania do prowadzenia sklepu internetowego w Polsce – działamy na rynku e-commerce od 2005 roku, pozwalając na swobodną i profesjonalną sprzedaż online.

Z naszego oprogramowania korzysta ponad 15 tys. e-biznesów, prowadzonych przez małych, średnich, jak i dużych przedsiębiorców, którzy stawiają na nowoczesny handel i technologie.

Jeśli też jesteś pasjonatą e-handlu oraz nowych technologii, uwielbiasz wyzwania i chcesz mieć realny wpływ na rozwój najbardziej dynamicznej branży na świecie – dołącz do nas!

Przewiń do profilu firmy

Jak będzie wyglądał proces rekrutacji?

  • W pierwszej kolejności skontaktujemy się z Tobą drogą mailową z prośbą o wykonanie testu on-line, który pomoże nam określić Twoją wiedzę z tematyki e-commerce.

  • Wybranych kandydatów zaprosimy na bezpośrednią rozmowę wraz z prośbą o wykonanie zadania rekrutacyjnego na naszej platformie.

  • Podejmujemy decyzję

  • Witamy w zespole