Ta oferta pracy jest nieaktualna od 23 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Account Manager E-commerce - Shoper Premium

  • Kraków, małopolskie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 03.08.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    O nas: DreamCommerce SA to największy dostawca oprogramowania do prowadzenia sklepu internetowego w Polsce – działamy na rynku e-commerce od 2005 roku, a naszym flagowym produktem jest platforma sklepów Shoper, pozwalających na swobodną i profesjonalną sprzedaż online.
     
    Z naszego oprogramowania korzysta ponad 25 tys. e-biznesów, prowadzonych przez małych, średnich, jak i dużych przedsiębiorców, którzy stawiają na nowoczesny handel i technologie. Jeśli też jesteś pasjonatą e-handlu i nowych technologii, uwielbiasz wyzwania i chcesz mieć realny wpływ na rozwój najbardziej dynamicznej branży na świecie – dołącz do nas!
     
    Account Manager E-commerce - Shoper Premium
    Miejsce Pracy: Kraków

    O stanowisku:

    Poszukujemy osoby do projektu Shoper Premium - to usługa tworzenia indywidualnego rozwiązania dostosowanego do potrzeb klienta. Od analizy założeń projektu, poprzez dobór rozwiązań i ich wdrożenie po ciągłą optymalizację. Do tego projektu szukamy osoby, która ma doświadczenie w software house lub agencji reklamowej i chciałaby je wykorzystać na skalę projektu SaaS (tysiące klientów Shoper jak baza wyjściowa, dziesiątki zapytań miesięcznie o Shoper Premium ze strony www.shoper.pl, tysiące triali jako baza potencjalnych klientów oraz budżet na prowadzenie działań akwizycyjnych spoza wewnętrznych baz).

    Rola Account Managera:

    • Sprzedaż sklepów internetowych (Shoper Premium) w oparciu o najpopularniejszą w Polsce platformę Shoper
    • Dobór rozwiązań i usług e-commerce dla - dla Klientów posiadających indywidualne wymagania
    • Prowadzenie internetowych prezentacji i szkoleń z e-commerce oraz z produktu (webinar’ów)
    • Aktywna współpraca z aktualnymi klientami
    Jakich umiejętności potrzebujesz?:
    • Znajomość rynku i technologii e-commerce i/lub usług hostingowych,
    • Obycie biznesowe w branży IT lub e-commerce,
    • Doświadczenie w sprzedaży internetowej (idealnie produktów i usług SaaS w branży e-commerce)
    • Umiejętności prowadzenia skutecznej sprzedażowej komunikacji (telefon, mail) na wszystkich poziomach organizacji, zarówno pracownicy operacyjni, kierownicy jak i właściciele firm,
    • Znajomość mechanizmów działania sklepów internetowych
    • Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu projektami internetowymi,
    • Samodzielność, asertywność
    • Bardzo dobra organizacja czasu pracy
    Możesz się pochwalić tymi umiejętnościami? Jeśli tak, czeka u nas na ciebie przestronne biurko i wygodny fotel, a oprócz tego jeszcze:
    • Realny wpływ na rozwój rynku e-commerce oraz usługi Shoper Premium,
    • Udział w wewnętrznych i zewnętrznych projektach edukacyjnych, konferencjach, szkoleniach poszerzających horyzonty i wiedzę.
    • Onboarding- pełne wsparcie i wdrożenie na stanowisko
    • Płaska struktura - dzięki czemu masz większy wpływ na rozwój produktu i szybszą realizację projektów
    • Elastyczne godziny pracy - ważne, byśmy w ciągu dnia mogli się spotkać (ale uwaga - nie pracujemy zdalnie),
    • Benefity: pakiet medyczny, program Multisport, imprezy integracyjne, bezpłatny angielski, wyjścia integracyjne, kawa, owoce i inne…
    • Bezpłatny parking dla pracowników