Account Manager

  • Gdańsk, pomorskie
  • Specjalista
  • 04.10.2017
  • Ważna jeszcze 9 dni (do 02.11.2017)

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Konica Minolta Business Solutions Polska

to globalny dostawca kompleksowych rozwiązań i usług IT, optymalizujących procesy biznesowe związane z zarządzaniem dokumentami. Specjalizujemy się w doradztwie biznesowym, oferując szereg wiodących na świecie systemów druku. 

 

W chwili obecnej poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Account Manager
Miejsce pracy: Gdańsk

DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDĄ:

  • Analiza potencjału sprzedażowego na danym terenie oraz opracowywanie planów działania
  • Aktywne nawiązywanie kontaktu z potencjalnymi klientami biznesowymi (B2B)
  • Spotkania z potencjalnymi klientami, badanie ich potrzeb, doradztwo oraz budowanie relacji
  • Dobór i negocjacja oferty handlowej
  • Obsługa posprzedażowa klienta (nietechniczna)
  • Stałe utrzymywanie i rozwijanie relacji z dotychczasowymi klientami
  • Wspieranie klientów w zakresie procesów związanych z obiegiem dokumentów

OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:

  • Min. rocznego doświadczenia w sprzedaży bezpośredniej B2B (mile widziane branże: IT, inżyniera, nowoczesne technologie, logistyka, telekomunikacja)
  • Wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów
  • Czynnego prawa jazdy kat. B
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Umiejętności prowadzenia sprzedaży konsultacyjnej
  • Umiejętności prowadzenia prezentacji ofert handlowych
  • Silnej orientacji na rezultaty, zaangażowania oraz samodzielności w działaniu
  • Wysokej kultury osobistej oraz zorientowania na klienta
  • Zdolności analitycznych
  • Dodatkowym atutem będzie wiedza z obszaru IT i nowoczesnych technologii

OFERUJEMY:

  • Atrakcyjny system prowizyjno-premiowy
  • Przejrzyste ścieżki karier (awanse) i rozwoju osobistego (dostęp do międzynarodowej bazy wiedzy)
  • Bezpłatną prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Możliwość korzystania z karty sportowej dofinansowywanej przez Firmę
  • Możliwość wykorzystania narzędzi pracy (telefon komórkowy, laptop, samochód) do celów prywatnych
  • Możliwość uczestnictwa we wprowadzaniu na rynek polski innowacyjnych rozwiązań z obszaru automatyki biurowej
  • Przyjazną i koleżeńską atmosferę w zespole

PROCES REKRUTACJI:

  • Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na spotkanie z przyszłym przełożonym oraz specjalistą HR.
  • W trakcie procesu rekrutacji możesz zostać zaproszony/a do wzięcia udziału w teście osobowościowym.
  • Ostatnim etapem rekrutacji będzie weryfikacja referencji kandydatów.
  • Każdy kandydat zaproszony na rozmowy otrzyma informację zwrotną z ostateczną decyzją.

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2015 poz. 2135 ze zm.)"

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się