Account Manager in gaming e-commerce platform

"OMNIGATE" sp. z o.o.O firmie

4,000‐5,000 zł brutto / mies.
  • Poznań, wielkopolskie

  • Ważna jeszcze miesiąc
    do: 10 maj 2020
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

"OMNIGATE" sp. z o.o.

Account Manager in gaming e-commerce platform

Miejsce pracy: Poznań

Opis stanowiska:

  • zarządzanie sprzedawcami na platformie e-commerce z branży gier komputerowych
  • pozyskiwanie nowych sprzedawców, utrzymywanie relacji, negocjacje ofert i promocji
  • monitorowanie wyników sprzedażowych klientów, selekcja i zarządzanie ofertami
  • prowadzenie systemu ocen sprzedawców, wsparcie klienta biznesowego
  • ścisła współpraca z działem marketingu i support
  • wsparcie w prowadzeniu wewnętrznych projektów IT na potrzeby działu sprzedaży
  • przygotowywanie raportów 

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • doświadczenie w sprzedaży i/lub we wsparciu obsługi klienta biznesowego
  • znajomość obsługi Microsoft Office

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy w branży gier komputerowych
  • znajomość drugiego języka obcego, zwłaszcza rosyjskiego lub hiszpańskiego 

Co oferujemy:

  • możliwość zawarcia współpracy na umowę o pracę lub kontrakt B2B
  • pracę w młodym i dynamicznie rozwijającym się zespole
  • nowoczesne biuro, pełne zaplecze techniczne, dodatkowe benefity socjalne dla pracowników  


Account Manager in gaming e-commerce platform

Opis stanowiska:

  • zarządzanie sprzedawcami na platformie e-commerce z branży gier komputerowych
  • pozyskiwanie nowych sprzedawców, utrzymywanie relacji, negocjacje ofert i promocji
  • monitorowanie wyników sprzedażowych klientów, selekcja i zarządzanie ofertami
  • prowadzenie systemu ocen sprzedawców, wsparcie klienta biznesowego
  • ścisła współpraca z działem marketingu i support
  • wsparcie w prowadzeniu wewnętrznych projektów IT na potrzeby działu sprzedaży
  • przygotowywanie raportów 

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • doświadczenie w sprzedaży i/lub we wsparciu obsługi klienta biznesowego
  • znajomość obsługi Microsoft Office

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy w branży gier komputerowych
  • znajomość drugiego języka obcego, zwłaszcza rosyjskiego lub hiszpańskiego 

Co oferujemy:

  • możliwość zawarcia współpracy na umowę o pracę lub kontrakt B2B
  • pracę w młodym i dynamicznie rozwijającym się zespole
  • nowoczesne biuro, pełne zaplecze techniczne, dodatkowe benefity socjalne dla pracowników  

Ogłoszenie archiwalne