Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Account Manager

SiDLY Sp. z o. o.

  • kujawsko-pomorskie

    kujawsko-pomorskie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • menedżer
  • praca mobilna
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

Jako Account Manager będziesz odpowiedzialny za rozwój sprzedaży i pozyskiwanie klientów w obszarze m.in. jednostek publicznych (samorządów), jednostek opiekuńczych oraz NGO-s. Będziesz budował jeden z najszybciej rosnących obszarów na świecie – IoT – teleopieka, prezentował rozwiązanie u klienta i prowadził proces sprzedaży.

Aby być skutecznym na swoim stanowisku, powinieneś bardzo dobrze znać mechanizmy finansowania projektów publicznych lub być otwarty na szybkie zdobycie wiedzy w tym zakresie, oraz dobrze czuć się w bieżącej pracy z klientami u klientów :)

Zależy nam, abyś posiadał minimum 3-letnie doświadczenie w realizacji procesów sprzedażowych na poziomie operacyjnym (bezpośrednia sprzedaż w kanale B2B lub B2A), rozumiał pracę na KPI, w systemach CRM oraz potrafił udowodnić swoje osiągnięcia w tym zakresie.

Do Twoich zadań będzie należało m.in.:

* rozwój sprzedaży produktów Spółki;

* prezentowanie oferty teleopieki u klienta- głównie samorządów w województwie warmińsko-mazurskim i kujawsko-pomorskim;

* negocjacje warunków współpracy z klientem;

* bieżąca praca w CRM .

Nasze wymagania

Kogo widzielibyśmy w swoim zespole?

Osobę zaangażowaną i zorientowaną na cele, której pasją jest sprzedaż i dążenie wysokiego poziomu wiedzy w obszarze w którym pracuje. Wiele oczekujemy, ale i równie hojnie wynagradzamy.

Cenimy współpracę z ludźmi;

* zdeterminowanymi do osiągnięcia celów;

* proaktywnymi – w spółce wdrażamy metodę SAFe opartą szczególnie na

* inicjatywach oddolnych;

* zaangażowanymi i pracowitymi;

* doświadczony w sprzedaży produktów technologicznych.

To oferujemy

W zamian za zaangażowanie oferujemy:

* atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + premia za sprzedaż + premia za wyniki spółki.

* możliwość rozwoju ścieżki kariery w firmie;

* telefon i komputer służbowy;

* pracę w innowacyjnym projekcie;

* pakiet szkoleń dot. modelu sprzedaży i rynku;

* innowacyjne benefity sprzedażowe np. pakiet teleopieki dla Ciebie// Twojej rodziny;

Okres próbny: 6 miesięcy;

Forma zatrudnienia: do omówienia z kandydatem.

Jeżeli jesteś przekonany, że powyższy opis odpowiada Twojej osobie i Tobie - aplikuj i zmieniaj z nami świat w bezpieczniejszy !

O nas

SiDLY jest polską firmą telemedyczną, wielokrotnie nagradzaną na arenie międzynarodowej. Zespół ambitnych osób stworzył pierwszą w Europie opaskę telemedyczną umożliwiającą zdalną opiekę nad seniorami / pacjentami uhonorowaną nagrodą Grand Prix Medical oraz Najbardziej Innowacyjnego Produktu Telemedycznego. SiDLY budując zespół międzynarodowych ekspertów w prężnie rozwijającej się dziedzinie telemedycznej stawia na ludzi ambitnych, konsekwentnych w działaniu i zaangażowanych.

W związku z dynamicznym rozwojem firma SiDLY poszukuje Kandydata na samodzielne stanowisko Account Managera.