Ta oferta pracy jest nieaktualna od 32 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Account Manager (MAAM)

  • małopolskie
  • Specjalista
  • 20.03.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Johnson & Johnson Vision jest światowym producentem miękkich soczewek kontaktowych marki ACUVUE®. Poprawa jakości życia pacjentów oraz współpraca ze specjalistami z dziedziny ochrony zdrowia oczu, to priorytety naszej firmy. Soczewki kontaktowe ACUVUE® to innowacyjne produkty najwyższej jakości, wykonane w oparciu o nowoczesne technologie, zaprojektowane w trosce o zdrowie oczu, zapewniające doskonałe widzenie i komfort. Od 2018 roku firma Johnson & Johnson Vision wprowadziła do swojego portfolio płyny wielofinkcyjne do pielęgnacji soczewek kontaktowych Complete RevitaLens® i krople do oczu Blink®.

    Medical ACUVUE® Account Manager (MAAM)

    Kluczową rolą MAAM będzie pozyskiwanie nowych konsumentów produktów Johnson & Johnson Vision (soczewki kontaktowe ACUVUE®, płyny do pielęgnacji soczewek i krople do oczu) poprzez odwiedzenie i przeszkolenie okulistów, optometrystów, kierowników i optyków zgodnie z wizją, misją i strategią firmy.

     

     

    Zakres obowiązków:

    • Nawiązywanie nowych kontaktów i zarządzanie bieżącą współpracą z klinikami, centrami medycznymi, szpitalami i sklepami optycznymi w regionie MAAM.
    • Budowanie i rozwijanie długoterminowej współpracy z Eye Health Professionals (ECP) oraz pozostałymi  decydentami w zakresie zwiększenia  rekomendacji produktów Johnson & Johnson Vision.
    • Planowanie pracy, segmentacja ECPs i klientów oraz raportowanie zgodne z obowiązującą polityką firmy.
    • Organizowanie seminariów i szkoleń w celu demonstracji i zastosowania produktów Johnson & Johnson Vision.
    • Udział w kongresach i sympozjach naukowych.
    • Wprowadzanie nowych produktów wśród ECPs i innych decydentów w regionie MAAM.
    • Przygotowanie oraz wdrażanie planów biznesowych u klientów aby zapewnić realizację celów w regionie MAAM’a.
    • Zarządzanie budżetem marketingowym zgodnie z procedurami firmy.
    • Zarządzanie soczewkami diagnostycznymi (uzupełnianie zestawu diagnostycznego) i materiałami konsumenckimi.
    • Przestrzeganie wewnętrznych procedur i polityk firmy, szczególnie w zakresie zgodności i uczciwości biznesowej.
    • Raportowanie wyników do kierownictwa wyższego szczebla zgodnego ze standardami firmy.
    • Koordynowanie i przeprowadzanie analiz rynkowych oraz konkurencji.
    • Udział w cyklicznych spotkaniach firmy oraz współpraca ze wszystkimi działami w celu realizacji strategii firmy.

    Oczekiwania:

    • Wykształcenie wyższe,
    • Min. roczne doświadczenie na stanowisku Przedstawiciela Medycznego
    • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
    • Obsługa pakietu Microsoft: Word, Excel, PowerPoint, Outlook
    • Gotowość do częstych podróży służbowych - teren pracy to połowa Polski
    • Bardzo dobra umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami oraz współpracy w zespole. 
    • Doświadczenie w branży farmaceutycznej lub optycznej (wiedza w zakresie optometrii) będzie dodatkowym atutem
     
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez NDG MEDICAL Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie (10-163) przy ul. Limbowej 1 na potrzeby przeprowadzenia procesu bieżącej rekrutacji oraz na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji, w tym również na inne stanowiska."

    Administratorem Pani/Pana danych osobowych zawartych w przesłanej aplikacji jest NDG MEDICAL sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie (10-163) przy ul. Limbowej 1. Kontakt z administratorem danych jest możliwy listownie na powyższy adres lub pocztą elektroniczna na adres [email protected]

    Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych [email protected]

    Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie art. 6 ust. 1 a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 (RODO).

    Pani/Pana dane osobowe mogą być ujawniane na rzecz potencjalnych pracodawców lub podmiotów wynajmujących pracowników.

    Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

    Jeśli uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do zakończenia bieżącej rekrutacji lub przez okres 2 lat do celów przyszłych rekrutacji lub w zakresie zgodnym z wyrażoną zgodą w przesłanej aplikacji.

    Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do udziału w procesie rekrutacji, w razie nie podania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w postępowaniu rekrutacyjnym.

    Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

    Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.