Ta oferta pracy jest nieaktualna od 148 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Account Manager

  • Poznań, wielkopolskie
  • Specjalista
  • 23.01.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Account Manager
    Miejsce pracy: Poznań

    Szukamy energicznej i optymistycznej osoby, na stanowisko opiekuna klienta. Lubisz przygotowywać oferty? Lubisz mieć kontakt z klientem? Lubisz wyzwania i jesteś nastawiony/a na zadowolenie klienta? Szybko się uczysz? Jesteś zorganizowany/a? Masz poczucie humoru w stylu Monty Python z domieszką Bareji i Koterskiego? Wspaniale. Mamy pracę dla Ciebie i będzie Ci się z nami dobrze pracowało. Bliżej nam do start-upu niż korpo. 

    Twoim zadaniem będzie przede wszystkim: tworzyć oferty, doradzać klientom najlepsze z możliwych rozwiązań po konsultacji ze specjalistami, a później pilnować, by ich kampanie były realizowany zgodnie z zamówieniem. 

    Praca ta wymaga od kandydata: 

    • dobrej organizacji pracy - pracujemy głównie w Trello i Google docs, ale trzeba będzie ogarniać wielu klientów jednocześnie, dlatego rozkojarzenie nie jest mile widziane,
    • wiedzy z zakresu marketingu internetowego - to nie jest wymagane, bo nasi specjaliści wprowadzą Cię w oferowane przez nas usługi,
    • zaangażowania w projekty dla dobra klienta - większość naszych klientów jest z nami od lat i chcemy żeby tak pozostało,
    • pozytywnego nastawienia - w tej firmie panuje dość rodzinna atmosfera, ale przede wszystkim wierzymy, że możemy osiągnąć wszystko. Superbohaterzy mile widziani! 

    Opis stanowiska: 

    • przygotowywanie ofert i wycen (kampanie Google Ads i Facebook Ads, i inne),
    • negocjowanie warunków,
    • stały kontakt mailowy i telefoniczny oraz spotkania osobiste z klientem,
    • dbanie o realizację założeń kampanii reklamowych i projektów, co oznacza przepływ informacji pomiędzy klientem a specjalistami SEO, Facebook, Google Ads, grafikami i programistami,
    • start 1-ego marca 2019.

    Oczekujemy: 

    • umiejętności komunikacyjnych na poziomie sprzedaży/ negocjacji i obsługi klienta B2B,
    • znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie,
    • bardzo dobrej znajomość pakietu MS Office/Google Docs,
    • ogólnej wiedzy o marketingu internetowym, reklamach online i e-commerce,
    • umiejętności pracy w zespole.

    Mile widziane: 

    • doświadczenie w branży IT lub marketingu internetowym,
    • wykształcenie wyższe z naciskiem na kierunki związane z marketingiem,
    • znajomość Google Ads, Facebook Ads, Google Analytics, Brand 24, Semstorm, Senuto.

    Oferujemy: 

    • stałą pracę w pełnym wymiarze godzinowym w biurze w Poznaniu (umowa dowolna po 3-miesięcznym okresie próbnym),
    • prywatne ubezpieczenie zdrowotne w placówkach na terenie Poznania,
    • szkolenia produktowe i sprzedażowe,
    • kartę multisport,
    • pracę w zgranym zespole,
    • ciągle nowe projekty i wyzwania - nudzić się nie będziesz,
    • darmowe obiady w piątki,
    • masaż relaksacyjny w piątki,
    • imprezy integracyjne,
    • a po pracy relaks przy piłkarzykach oraz PS4.

    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych za pomocą przycisku Aplikuj.

    W tytule wiadomości prosimy wpisać: Rekrutacja na stanowisko Account Manager.