RTB House

Account Manager [rekrutacja prowadzona online]

RTB HouseO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 9 dni
    do: 7 kwi 2020
  • Specjalista
RTB House to globalna spółka dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata. Autorski mechanizm zakupu reklam, oparty w stu procentach na algorytmach Deep Learning, umożliwia reklamodawcom osiąganie znaczących wyników oraz realizację celów krótko-, średnio- i długoterminowych.
 
 Założona w 2012 roku, firma RTB House zatrudnia ponad 500 specjalistów w biurach na całym świecie: w Nowym Jorku, Londynie, Tokio, Singapurze, São Paulo, Moskwie, Stambule, Dubaju i Warszawie. Obsługuje ponad 1600 klientów w krajach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji, Pacyfiku oraz Ameryki Północnej i Południowej.
 
Od 2018 roku, po pomyślnym wdrożeniu technologii Deep Learning w 100 procentach algorytmów, RTB House uruchomiła dwa, niezależne od głównego działu R&D, zespoły koncentrujące się na rozwiązaniach z zakresu marketingu i technologii. AI Marketing Lab jest ukierunkowany na badania i rozwój w szeroko pojętym obszarze marketingu. Z kolei celem Creatives Lab jest rozwój kreacji, zwiększanie ich efektywności, jak również poszerzanie oferty w zakresie dostępnych formatów, jak np. kreacje dynamiczne czy wideo, precyzyjnie dopasowanych do potrzeb brandingowych klientów.
Account Manager
Miejsce pracy: Warszawa

500+ osób, 70+ rynków, 1600+ klientów w regionach: EMEA, APAC i Amerykach. Dołącz do RTB House - globalnej firmy zapewniającej innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata.Jako Account Manager będziesz pełnić kluczową rolę w budowaniu pozycji RTB House na rynku polskim, utrzymywaniu długotrwałych relacji z klientami, optymalizowaniu kampanii oraz efektywnym zarządzaniu portfelem klientów. 

 

Co będziesz robić:

  • zarządzać kampaniami dla obecnych klientów, maksymalizując cele i wyniki;
  • komunikować się z klientami przez telefon lub e-mail, zgodnie ze standardami i procesami firmy;
  • odpowiadać na zapytania klientów w sposób profesjonalny i terminowy;
  • zapewniać zasoby informacyjne dotyczące usług i produktów firmy;
  • wspierać klientów w uruchamianiu kampanii;
  • uzyskiwać, weryfikować i przetwarzać zamówienia klientów;
  • rozwijać i utrzymywać szczegółową wiedzę o produktach;
  • analizować dane i tworzyć raporty.

Wymagania:

  • doskonała znajomość arkuszy kalkulacyjnych Excel / Google spreadsheets;
  • znajomość Google Analytics;
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne; 
  • angielski (B2 / C1);
  • zrozumienie rynku reklamy internetowej w Polsce;
  • znajomość narzędzi i procesów obsługi klienta;
  • umiejętność rozpoznania i zrozumienia potrzeb oraz oczekiwań klienta;
  • wysoki poziom motywacji i chęć nauki;
  • doświadczenie (min. 3 lata) w zarządzaniu kampaniami reklamowymi online dla klientów;
  • wielozadaniowość, wysoka energia, zaradność;
  • pozytywne, praktyczne podejście.

Oferujemy:

  • pracę w  wielokrotnie nagradzanej organizacji o dynamicznym wzroście;
  • pracę nad świetnym produktem opartym na najnowszej technologii AI (Deep Learning);
  • atrakcyjną strukturę wynagrodzeń i system motywacyjny oparty na doświadczeniu i rosnących wynikach;
  • możliwość pracy i nauki w jednej z najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie (Deloitte - Fast 50 CE 2019 / FT - 8. najszybciej rozwijająca się firma);
  • satysfakcjonującą karierę w przyjaznej i inspirującej atmosferze bez nawyków korporacyjnych;
  • możliwość uczestnictwa w ambitnych projektach w rozwijającej się międzynarodowej organizacji.
RTB House to globalna spółka dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata. Autorski mechanizm zakupu reklam, oparty w stu procentach na algorytmach Deep Learning, umożliwia reklamodawcom osiąganie znaczących wyników oraz realizację celów krótko-, średnio- i długoterminowych.
 
 Założona w 2012 roku, firma RTB House zatrudnia ponad 500 specjalistów w biurach na całym świecie: w Nowym Jorku, Londynie, Tokio, Singapurze, São Paulo, Moskwie, Stambule, Dubaju i Warszawie. Obsługuje ponad 1600 klientów w krajach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji, Pacyfiku oraz Ameryki Północnej i Południowej.
 
Od 2018 roku, po pomyślnym wdrożeniu technologii Deep Learning w 100 procentach algorytmów, RTB House uruchomiła dwa, niezależne od głównego działu R&D, zespoły koncentrujące się na rozwiązaniach z zakresu marketingu i technologii. AI Marketing Lab jest ukierunkowany na badania i rozwój w szeroko pojętym obszarze marketingu. Z kolei celem Creatives Lab jest rozwój kreacji, zwiększanie ich efektywności, jak również poszerzanie oferty w zakresie dostępnych formatów, jak np. kreacje dynamiczne czy wideo, precyzyjnie dopasowanych do potrzeb brandingowych klientów.
Account Manager

500+ osób, 70+ rynków, 1600+ klientów w regionach: EMEA, APAC i Amerykach. Dołącz do RTB House - globalnej firmy zapewniającej innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata.Jako Account Manager będziesz pełnić kluczową rolę w budowaniu pozycji RTB House na rynku polskim, utrzymywaniu długotrwałych relacji z klientami, optymalizowaniu kampanii oraz efektywnym zarządzaniu portfelem klientów. 

 

Co będziesz robić:

  • zarządzać kampaniami dla obecnych klientów, maksymalizując cele i wyniki;
  • komunikować się z klientami przez telefon lub e-mail, zgodnie ze standardami i procesami firmy;
  • odpowiadać na zapytania klientów w sposób profesjonalny i terminowy;
  • zapewniać zasoby informacyjne dotyczące usług i produktów firmy;
  • wspierać klientów w uruchamianiu kampanii;
  • uzyskiwać, weryfikować i przetwarzać zamówienia klientów;
  • rozwijać i utrzymywać szczegółową wiedzę o produktach;
  • analizować dane i tworzyć raporty.

Wymagania:

  • doskonała znajomość arkuszy kalkulacyjnych Excel / Google spreadsheets;
  • znajomość Google Analytics;
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne; 
  • angielski (B2 / C1);
  • zrozumienie rynku reklamy internetowej w Polsce;
  • znajomość narzędzi i procesów obsługi klienta;
  • umiejętność rozpoznania i zrozumienia potrzeb oraz oczekiwań klienta;
  • wysoki poziom motywacji i chęć nauki;
  • doświadczenie (min. 3 lata) w zarządzaniu kampaniami reklamowymi online dla klientów;
  • wielozadaniowość, wysoka energia, zaradność;
  • pozytywne, praktyczne podejście.

Oferujemy:

  • pracę w  wielokrotnie nagradzanej organizacji o dynamicznym wzroście;
  • pracę nad świetnym produktem opartym na najnowszej technologii AI (Deep Learning);
  • atrakcyjną strukturę wynagrodzeń i system motywacyjny oparty na doświadczeniu i rosnących wynikach;
  • możliwość pracy i nauki w jednej z najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie (Deloitte - Fast 50 CE 2019 / FT - 8. najszybciej rozwijająca się firma);
  • satysfakcjonującą karierę w przyjaznej i inspirującej atmosferze bez nawyków korporacyjnych;
  • możliwość uczestnictwa w ambitnych projektach w rozwijającej się międzynarodowej organizacji.

Ogłoszenie archiwalne