Oferta pracy

Account Manager/ Specjalista ds. Obsługi Klienta

Arval Service Lease Polska Sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 5 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • Kompleksowa obsługa Klienta oraz utrzymywanie długotrwałych relacji handlowych z sektora MID.

  • Przygotowywanie ofert i kalkulacji dla klientów.

  • Aktywna sprzedaż produktów Arval.

  • Ścisła współpraca z Business Managerami oraz pozostałymi działami firmy.

Nasze wymagania

  • Minimum roczne doświadczenie w pracy z klientami B2B.

  • Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki techniczne lub ekonomiczne).

  • Doświadczenie w budowaniu i utrzymywaniu relacji z klientami.

  • Dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel).

  • Dobra znajomość języka angielskiego.

  • Umiejętność radzenia sobie w niestandardowych sytuacjach.

  • Zdolności analityczne oraz umiejętność formułowania wniosków i rekomendacji.

To oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.

  • Możliwość rozwoju w międzynarodowych strukturach w Grupie BNP Paribas.

  • Życzliwą atmosferę pracy w zespole specjalistów i ekspertów.

  • Atrakcyjne wynagrodzenie, premie i bogaty pakiet socjalny (m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, świadczenie urlopowe, pakiet rekreacyjno-sportowy, masaże biurowe, zajęcia języka angielskiego).

  • Elastycze godziny rozpoczęcia pracy od 7:00-9:30.

  • Możliwość pracy zdalnej oraz wynajęcia samochodu w ramach usługi MTR.

  • Dostęp do platformy Worksmile, AskHenry oraz ofert produktów Grupy BNP Paribas.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • ubezpieczenie na życie

Co Cię wyróżnia?

  • Predyspozycje sprzedażowe.

  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów.

  • Dobra organizacja pracy i umiejętności ustalania priorytetów.

  • Otwartość na zmiany i dynamika pracy.