Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Account Manager

Boels Polska Sp. z o.o.

  • Szczecin

    Szczecin, zachodniopomorskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • Realizacja celów sprzedażowych,

  • Nawiązywanie i budowanie długotrwałych relacji z klientem (B2B) w segmencie wynajmu narzędzi i maszyn budowlanych,

  • Negocjowanie warunków najmu, doradztwo techniczne oraz dopasowywanie oferty do indywidualnych potrzeb klienta,

  • Dbałość o wysoką jakość obsługi klientów oraz dobry wizerunek firmy,

  • Aktywne wspieranie klientów zarówno w zakresie realizacji oferowanych usług jak i szybkiego reagowania na bieżące problemy,

  • Współpraca z innymi oddziałami Spółki w celu zapewnienia jak najwyższego poziomu realizacji oferowanych usług.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie minimum średnie, mile widziane wykształcenie wyższe,

  • Umiejętność badania potrzeb klienta,

  • Doświadczenie w budowaniu długotrwałych relacji z klientem,

  • Znajomość systemów CRM,

  • Doświadczenie w negocjonowaniu warunków,

  • Umiejętność pracy pod presją czasu, dyspozycyjność i odporność na stres,

  • Samodzielna organizacja czasu pracy,

  • Dobra znajomość pakietu MS Office- warunek konieczny,

  • Prawo jazdy kat. B- warunek konieczny,

  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży usług lub w branży, ale nie konieczne

  • Mile widziana znajomość języka obcego.

To oferujemy

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat,

  • Narzędzia pracy, w tym samochód służbowy, laptop, telefon,

  • Opiekę medyczną w Lux Med,

  • Dofinansowanie karty Multisport,

  • Możliwość nauki języka angielskiego na platformie e-learningowej,

  • 2 dodatkowe bonusy pieniężne, każdy w wysokości 600 zł,

  • Zniżka 75% na wynajem maszyn i urządzeń z katalogu firmy,

  • Program „Pracownik Poleca Pracownika”, tj. dodatkowy bonus w wysokości 2120 zł dla pracownika, który poleci nam nowego pracownika,

  • Rodzinna atmosfera,

  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i awansu. Szczycimy się tym, że większość stanowisk kierowniczych obejmują pracownicy, którzy otrzymali wewnętrzny awans.

Boels Polska Sp. z o.o.

Jesteśmy holenderską firmą z ponad 40-letnim doświadczeniem w sektorze wynajmu maszyn, urządzeń i narzędzi zarówno dla przemysłu, budownictwa, przedsiębiorstw jak i klientów indywidualnych. Obecni w 11 krajach Europy, jesteśmy liderem branży na rynkach w Holandii, Belgii i w Niemczech. Posiadamy swoje filie także w Luksemburgu, na Słowacji, we Włoszech, w Szwajcarii, Danii, Szwecji, Norwegii oraz Islandii.

Od 2009 jesteśmy obecni w Polsce, gdzie otworzyliśmy swoje oddziały w całej Polsce.

W związku ze wzrostem zapotrzebowania na nasze usługi oraz ogólnym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko: Account Manager.

Przewiń do profilu firmy

O stanowisku:

Lubisz pracować w dynamicznym środowisku i masz solidne doświadczenia w budowaniu długotrwałych relacji z klientem? Jesteś proaktywny, dobrze zorganizowany a motoryzacja to Twój konik? Praca z ludźmi daje Ci dużo satysfakcji? Jeśli na wszystkie powyższe odpowiedziałeś „TAK”, to aplikuj i dołącz do zespołu Boels!