background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Account Manager - Teleopieka

SiDLY Sp. z o. o.O firmie

  • dolnośląskie
    dolnośląskie
  • ogłoszenie wygasło 2 lata temu
  • umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • menedżer
  • praca zdalna, praca hybrydowa
  • Praca od zaraz
  • Szukamy wielu kandydatów

Twój zakres obowiązków

  • Nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z jednostkami samorządowymi, fundacjami, jednostkami świadczącymi usługi opiekuńcze oraz innymi klientami biznesowymi,
  • dbanie o opiekę sektora senioralnego oraz budowanie jednego z najszybciej rosnących obszarów na świecie – IoT – teleopieka,
  • prezentowanie rozwiązania u klienta,
  • samodzielne prowadzenie procesu sprzedaży,
  • rozwój sprzedaży produktów Spółki,
  • znajomość potrzeb sektora opiekuńczo-senioralnego,
  • negocjacje warunków współpracy z klientem,
  • analiza rynku klientów, ocena ich potrzeb i oczekiwań,
  • analiza rynku konkurencji,
  • bieżąca praca w CRM.

Nasze wymagania

  • wysokie zdolności komunikacyjne,
  • umiejętność skutecznego realizowania powierzonych zadań,
  • znajomość mechanizmów finansowania projektów publicznych i otwartość na szybkie zdobycie wiedzy w tym zakresie,
  • zrozumienie zmian demograficznych starzejącego się społeczeństwa,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • Wytrwałość i umiejętność znajdowania kluczowych informacji,
  • Umiejętność przejęcia inicjatywy,
  • Zaangażowanie i zorientowanie na cele,
  • Chęć zdobywania rozległej wiedzy w obszarze wykonywanej pracy

To oferujemy

  • atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + premia za sprzedaż + premia za wyniki spółki,
  • realną możliwość rozwoju zawodowego i poszerzenia własnych umiejętności,
  • pracę w innowacyjnym projekcie,
  • pakiet szkoleń dot. modelu sprzedaży i rynku,
  • przyjazną atmosferę pracy w młodym i kreatywnym zespole
  • zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie, która jest liderem na rynku teleopieki,
  • biuro w świetnie skomunikowanej lokalizacji,
  • czas i przestrzeń na wymianę wartościowych doświadczeń na co dzień,
  • pyszną kawę i świetne towarzystwo!

Benefity

  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • możliwość pracy zdalnej
  • elastyczny czas pracy
  • owoce
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • kawa / herbata
  • napoje

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Dla ułatwienia podsyłam tabelkę proszę wypełnić i odesłać wraz z treścią:

SiDLY to innowacyjna, polska firma technologiczna. Spółka powstała w 2014 roku z potrzeby życiowej Edyty Kocyk - Założycielki i Prezes spółki. Naszym głównym produktem jest system teleopieki oparty o autorskie urządzenie medyczne w formie opaski na nadgarstek, platformę telemedyczną, oraz aplikację. Naszą misją jest umożliwienie każdej osobie dostępu do stałą opiekę medyczną, niezależnie od miejsca, czasu i wykonywanych czynności.

Poszukujemy osoby na stanowisko: Account Manager - Teleopieka

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Account Manager - Teleopieka, dolnośląskie