Ta oferta pracy jest nieaktualna od 309 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Account Manager

  • warmińsko-mazurskie
  • Kierownik
  • 2018-01-05

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Wavin Polska S.A. jest liderem rynku instalacyjnego w Polsce, wchodzi w skład Grupy Wavin, będącej wiodącym w Europie dostawcą systemów instalacyjnych z tworzyw sztucznych.
     
    Od połowy 2012 roku Wavin jest częścią międzynarodowego koncernu Mexichem, lidera w produkcji systemów rurowych z tworzyw sztucznych, w przemyśle chemicznym i paliwowym w Ameryce Łacińskiej.
     
    W naszej codziennej działalności liczą się dla nas wartości: uczciwość, przywództwo, zaangażowanie, orientacja na wyniki, odpowiedzialność i bezpieczeńswo.
    Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
    ACCOUNT MANAGER
    Obszar: Województwo Pomorskie i Warmińsko-Mazurskie


    Co należałoby do Twoich obowiązków?

    • Realizacja krótko i średnio terminowych celów sprzedażowych i jakościowych poprzez: pozyskiwanie, budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami oraz sprzedaż produktów i oferowanie usług określonym grupom klientów w podległym regionie (inwestorzy, generalni wykonawcy, projektanci, instalatorzy, dystrybutorzy).
    • Współpraca z działem obsługi klienta i działem marketingu w celu zapewnienia najwyższych standardów realizacji zamówień oraz obsługi klienta.
    • Reprezentowanie firmy na targach i konferencjach branżowych oraz zbieranie i analiza danych rynkowych w podległym regionie.
    • Raportowanie bezpośrednio do Dyrektora Dywizji Sprzedaży.

    Czego od Ciebie oczekujemy?

    • Wykształcenia wyższego (mile widziane kierunki techniczne: instalacje sanitarne, budownictwo).
    • Preferowane jest posiadanie co najmniej 2-letniego doświadczenia w sprzedaży produktów i usług dla branży budowlanej lub/i instalacji sanitarnych, ale nie jest to warunkiem koniecznym.
    • Dodatkowym atutem na pewno będą ukończone szkolenia z zakresu sprzedaży, negocjacji handlowych, obsługi klienta, ale i to nie jest dla nas kluczowe.
    • Od idealnego kandydata oczekujemy: ponadprzeciętnej orientacji na wyniki, konsekwencji i zaangażowania w pracę, innowacyjności, otwartości na zmiany, umiejętności i chęci szybkiego uczenia się, świetnej organizacji pracy oraz staranności i ponadprzeciętnej orientacji na klienta.
    • Dodatkowo bardzo ważne jest posiadanie prawa jazdy kat. B, komunikatywna znajomość języka angielskiego oraz gotowość do wyjazdów służbowych.

    Co oferujemy?

    • Stabilne zatrudnienie u jednego z globalnych liderów na rynku oraz bardzo atrakcyjne warunki wynagrodzenia (podstawa + premia).
    • Program wprowadzający do pracy, wsparcie mentorskie doświadczonego zespołu oraz udział w szkoleniach podnoszących kompetencje.
    • Niezbędne narzędzia wspomagające pracę i osiąganie celów sprzedażowych (CRM, samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy i/lub tablet).
    • Bogaty pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, program emerytalny sponsorowany przez pracodawcę, dostęp do atrakcyjnego ubezpieczenia, dofinansowanie do karty multisport).
    • Samodzielne stanowisko oraz otoczenie dające nieograniczone możliwości rozwoju kompetencji i kariery przy wsparciu najnowocześniejszych narzędzi, systemów i zespołu specjalistów.
    Jak i do kiedy aplikować?

    Wykorzystaj nadarzającą się okazję. Skorzystaj z przycisku „Aplikuj” i wyślij swoją kandydaturę do dnia 04.02.2018r. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.
     

    Na CV prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku, Dz.U. z 2002 nr 101 poz. 926). Równocześnie oświadczam, że zostałem poinformowany (-a) o: prawie wglądu do moich danych i możliwości ich poprawienia oraz dobrowolności podania moich danych osobowych.”