Oferta pracy

Account Manager

HOUSE-MED sp. z o.o.O firmie

5 0007 000 / mies. (zal. od umowy)
  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 16 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Żonglujesz deadline'ami i umowami, narzędziem Twojej pracy obok Excela jest empatia, lubisz rozmawiać i doradzać, ale... nie chcesz dłużej pracować w miejscu, w którym Klient = stopka mailowa + wyniki sprzedażowe? Dołącz do uPacjenta jako Account Manager i zajmij się naszymi Klientami tak, jak tylko Ty potrafisz - z troską i zaangażowaniem! Zapewnimy Ci dużo swobody i zaufania, dzięki którym wykażesz się inicjatywą i samodzielnością!

Kim jesteśmy?

Przede wszystkim grupą osób, które chcą ułatwiać innym dostęp do profilaktyki zdrowotnej i zachęcać do świadomego dbania o siebie. Nasze poczucie misji przekłada się na codzienne działania: tworzymy i udoskonalamy platformę, która przenosi medycynę do domów – pozwala zamówić badania i inne usługi medyczne pod dowolny adres. Przekonujemy, że lepiej zapobiegać niż leczyć i chcemy mówić o tym coraz szerzej – nie tylko w Polsce, ale i na świecie.

Account Manager

Jeśli do nas dołączysz, zapewnimy Ci:

  • stabilne zatrudnienie na umowie o pracę lub B2B;
  • pracę w przyjaznej atmosferze i ambitnym zespole;
  • możliwość pracy zdalnej lub w biurze - Ty wybierasz;
  • pracę w nowoczesnym biurze w WeWork, w Hotelu Europejskim;
  • wynagrodzenie zależne od doświadczenia (podstawa + prowizja);
  • duże zniżki na badania profilaktyczne uPacjenta;
  • nowoczesny sprzęt do pracy;
  • świeże owoce, kawę i napoje w biurze;
  • wspólne wyjścia integracyjne;
  • perspektywiczną ścieżkę rozwoju kariery opracowaną wspólnie z Tobą.

Jako Account Manager będziesz:

  • min. 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku (współpraca z Klientami B2B- warunek konieczny)
  • wzmacniać relację z obsługiwanymi Klientami;
  • dbać o podpisywanie jak największej liczby umów z Klientami i płynne rozliczanie faktur;
  • dokumentować swoją pracę w CRM’ie LiveSpace i w MS Excel;
  • umawiać wizyty dla naszych Klientów VIP;
  • generować pomysły i inspirować nasz dział Marketingu do nowych projektów i kampanii powiązanych z utrzymaniem Klientów;
  • wspierać organizacyjnie Kierowników Regionów w realizacji usług dla Klientów;
  • wpływać na kształtowanie oferty i nowych produktów.

Wymagamy od Ciebie:

  • min. 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku;
  • doświadczenia w pracy z systemem CRM;
  • dobrej znajomości programu MS Excel;
  • sumienności i dokładności w działaniu;
  • wykształcenia wyższego;
  • komunikatywności i łatwości nawiązywania kontaktów;
  • dobrej organizacji pracy.

Twoim dodatkowym atutem będzie:

  • doświadczenie w pracy z LiveSpace CRM;
  • znajomość branży medycznej;
  • dobra znajomość j. angielskiego;
  • potwierdzenie efektywności pracy w zakresie utrzymania Klientów.
Skontaktuj się z nami!
Czujesz, że to ogłoszenie jest dla Ciebie? Prześlij CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych poprzez przycisk Aplikuj.

Ogłoszenie archiwalne