Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Jet-printer Sp. z o.o. Sp.K.  z siedzibą w Warszawa przy ul. Serwituty 14 (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 

Account Manager

Jet-printer Sp. z o.o. Sp. K.O firmie

5000–6000 złbrutto / mies.
  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze miesiąc
    15 Luty 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

Jet-printer Sp. z o.o. Sp. K.

Partner biznesowy Hawlett Packard, XEROX, OKI w  Polsce, posiadający najlepsze rozwiązania z zakresu środowiska druku oraz zarządzania dokumentami. Praca w firmie, gdzie liczy się dobra atmosfera. Sprzedaż produktów oraz usług do których mamy przekonanie.

Kontakt z klientem, gdzie oprócz sprzedaży liczą się relacje.
Jeśli te trzy zdania wpasowują się w obraz tego jak ma wyglądać Twoja nowa praca - napisz do nas!

W zawiązku z otwarciem działu zarządzania drukiem w nowej siedzibie firmy,  poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Account Manager

Miejsce pracy: Warszawa

Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:

  • pozyskiwanie nowych klientów
  • budowanie długo trwałych relacji z kluczowymi klientami
  • przygotowywanie ofert handlowych oraz sprzedaż produktów i usług
  • negocjowanie cen i warunków sprzedaży

Więc, jeżeli jesteś osobą która:

  • ma min. 1 rok doświadczenia w sprzedaży B2B, usług MPS
  • posiada umiejętności w prowadzeniu rozmów handlowych i prezentacji
  • jest zdeterminowana w osiąganiu celów
  • podchodzi do swoich obowiązków z pasją
  • jest komunikatywna i kreatywna
  • silnej motywacji do rozwoju zawodowego poprzez zdobywanie nowych doświadczeń
  • jest ambitna i dąży do realizacji celów
  • czynne prawo jazdy kat. B

Zobacz co chcemy Ci zaproponować:

  • ciekawą pracę w zgranym i dynamicznym zespole ludzi
  • interesującą oraz pasjonującą pracę w stabilnej i prężnie rozwijającej się firmie
  • dostęp do systemu CRM ułatwiającego codzienną pracę
  • stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku
  • wynagrodzenie adekwatne do osiągniętych wyników
  • szkolenia produktowe
  • samochód służbowy
  • dowolną formę współpracy


Partner biznesowy Hawlett Packard, XEROX, OKI w  Polsce, posiadający najlepsze rozwiązania z zakresu środowiska druku oraz zarządzania dokumentami. Praca w firmie, gdzie liczy się dobra atmosfera. Sprzedaż produktów oraz usług do których mamy przekonanie.

Kontakt z klientem, gdzie oprócz sprzedaży liczą się relacje.
Jeśli te trzy zdania wpasowują się w obraz tego jak ma wyglądać Twoja nowa praca - napisz do nas!

W zawiązku z otwarciem działu zarządzania drukiem w nowej siedzibie firmy,  poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Account Manager

Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:

  • pozyskiwanie nowych klientów
  • budowanie długo trwałych relacji z kluczowymi klientami
  • przygotowywanie ofert handlowych oraz sprzedaż produktów i usług
  • negocjowanie cen i warunków sprzedaży

Więc, jeżeli jesteś osobą która:

  • ma min. 1 rok doświadczenia w sprzedaży B2B, usług MPS
  • posiada umiejętności w prowadzeniu rozmów handlowych i prezentacji
  • jest zdeterminowana w osiąganiu celów
  • podchodzi do swoich obowiązków z pasją
  • jest komunikatywna i kreatywna
  • silnej motywacji do rozwoju zawodowego poprzez zdobywanie nowych doświadczeń
  • jest ambitna i dąży do realizacji celów
  • czynne prawo jazdy kat. B
0 - 2 lata

Zobacz co chcemy Ci zaproponować:

  • ciekawą pracę w zgranym i dynamicznym zespole ludzi
  • interesującą oraz pasjonującą pracę w stabilnej i prężnie rozwijającej się firmie
  • dostęp do systemu CRM ułatwiającego codzienną pracę
  • stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku
  • wynagrodzenie adekwatne do osiągniętych wyników
  • szkolenia produktowe
  • samochód służbowy
  • dowolną formę współpracy

Ogłoszenie archiwalne