Oferta pracy

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Sysclay Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Czereśniowej 130 (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.
Sysclay Sp. z o. o.

Account Manager

Sysclay Sp. z o. o.O firmie

  • Czereśniowa 130
    Warszawa, mazowieckie
  • Ważna jeszcze 22 dni
    do: 06 maj 2021
  • Umowa zlecenie, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

Sysclay Sp. z o. o.

Czereśniowa 130

Warszawa

Sysclay Sp. z o. o.

Sysclay to dostawca usług chmury obliczeniowej oraz serwerów dedykowanych. Tworzymy nową jakość na rynku, stawiamy na customer succes, a każdego dnia udowadniamy, że pro klienckie podejście oraz zaangażowanie to prosta droga do sukcesu!  Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie, i szukamy najlepszych rozwiązań dla naszych klientów.

Account Manager

Miejsce pracy: Warszawa

Głównym obowiązkiem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie nawiązanie pierwszego kontaktu z potencjalnymi klientami, zainteresowanie ich naszymi rozwiązaniami oraz umówienie spotkania.

Naszym celem jest zatrudnienie osoby która docelowo zostanie samodzielnym Key Account Managerem, a jej wynagrodzenie zostanie rozbudowane o system prowizyjny. 

Jeżeli współpraca z klientami biznesowymi to dla Ciebie codzienność, a dodatkowo posiadasz doświadczenie w branży usługowej IT / hostignowej - nie możemy się doczekać aby Cię poznać! 

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • Kontakt z potencjalnymi klientami firmy, i umówienie spotkania z naszym przedstawicielem 
  • Wprowadzanie danych klientów do systemów firmowych
  • Zarządzanie kalendarzem spotkań
  • Przygotowywanie ofert
  • Przygotowanie umów
  • Weryfikacja zgodności umów z fakturami
  • Sporządzanie raportów z wykonanych działań 
  • Rozwój kompetencji z zakresu rozwiązań IT 

Oczekiwania:

  • Doświadczenie w kontaktach z klientami B2B
  • Doświadczenie w: Usługi IT / Hosting / Telco / Hardware - Mile widziane
  • Umiejętność i chęć nawiązywania nowych kontaktów
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Dobra organizacja pracy
  • Sumienność i dokładność
  • Elastyczność
  • Chęć rozwoju i podnoszenia własnych kompetencji – WARUNEK KONIECZNY :)

Możemy zaoferować:

  • Pracę w atmosferze startupu
  • Współpracę opartą na partnerstwie
  • Rozwój zawodowy i podnoszenie kompetencji 
  • Narzędzia pracy
  • Zatrudnienie na początku w oparciu o Umowę Zlecenie / Kontrakt B2B, z docelową formą zatrudnienia Kontrakt B2B / Umowa o pracę
  • Elastyczne godziny pracy
  • Podstawowe wynagrodzenie od 3 000PLN do 5 000PLN „na rękę” 
  • Atrakcyjny system prowizyjny po okresie wdrożenia, który ma na celu regularne zwiększanie wynagrodzenia miesięcznego.

Bardziej niż konkretne doświadczenie, cenimy Twoją osobę, Twoje podejście do pracy i zaangażowanie. Ważne abyś znał podstawy, a z resztą poradzimy sobie wspólnie :)


Sysclay to dostawca usług chmury obliczeniowej oraz serwerów dedykowanych. Tworzymy nową jakość na rynku, stawiamy na customer succes, a każdego dnia udowadniamy, że pro klienckie podejście oraz zaangażowanie to prosta droga do sukcesu!  Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie, i szukamy najlepszych rozwiązań dla naszych klientów.

Account Manager

Głównym obowiązkiem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie nawiązanie pierwszego kontaktu z potencjalnymi klientami, zainteresowanie ich naszymi rozwiązaniami oraz umówienie spotkania.

Naszym celem jest zatrudnienie osoby która docelowo zostanie samodzielnym Key Account Managerem, a jej wynagrodzenie zostanie rozbudowane o system prowizyjny. 

Jeżeli współpraca z klientami biznesowymi to dla Ciebie codzienność, a dodatkowo posiadasz doświadczenie w branży usługowej IT / hostignowej - nie możemy się doczekać aby Cię poznać! 

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • Kontakt z potencjalnymi klientami firmy, i umówienie spotkania z naszym przedstawicielem 
  • Wprowadzanie danych klientów do systemów firmowych
  • Zarządzanie kalendarzem spotkań
  • Przygotowywanie ofert
  • Przygotowanie umów
  • Weryfikacja zgodności umów z fakturami
  • Sporządzanie raportów z wykonanych działań 
  • Rozwój kompetencji z zakresu rozwiązań IT 

Oczekiwania:

  • Doświadczenie w kontaktach z klientami B2B
  • Doświadczenie w: Usługi IT / Hosting / Telco / Hardware - Mile widziane
  • Umiejętność i chęć nawiązywania nowych kontaktów
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Dobra organizacja pracy
  • Sumienność i dokładność
  • Elastyczność
  • Chęć rozwoju i podnoszenia własnych kompetencji – WARUNEK KONIECZNY :)

Możemy zaoferować:

  • Pracę w atmosferze startupu
  • Współpracę opartą na partnerstwie
  • Rozwój zawodowy i podnoszenie kompetencji 
  • Narzędzia pracy
  • Zatrudnienie na początku w oparciu o Umowę Zlecenie / Kontrakt B2B, z docelową formą zatrudnienia Kontrakt B2B / Umowa o pracę
  • Elastyczne godziny pracy
  • Podstawowe wynagrodzenie od 3 000PLN do 5 000PLN „na rękę” 
  • Atrakcyjny system prowizyjny po okresie wdrożenia, który ma na celu regularne zwiększanie wynagrodzenia miesięcznego.

Bardziej niż konkretne doświadczenie, cenimy Twoją osobę, Twoje podejście do pracy i zaangażowanie. Ważne abyś znał podstawy, a z resztą poradzimy sobie wspólnie :)

Ogłoszenie archiwalne