Wavin Polska

Account Manager

Wavin PolskaO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 18 dni temu
  • Kierownik
top
top

Wavin jest liderem w produkcji systemów instalacyjnych z tworzyw sztucznych dla budownictwa mieszkaniowego, komercyjnego i infrastrukturalnego. Jesteśmy obecni w 25 krajach Europy, w których posiadamy 30 zakładów produkcyjnych.

Dzięki ponad 60 letniemu doświadczeniu dostarczamy skuteczne rozwiązania pozwalające zaspakajać kluczowe potrzeby życia codziennego: bezpieczną dystrybucję wody pitnej, przyjazne i efektywne zagospodarowanie wód deszczowych oraz energooszczędne systemy ogrzewania budynków.

Od 2013 roku Wavin jest częścią Mexichem, globalnego lidera w branży instalacji z tworzyw sztucznych oraz jednej z największych firm chemicznych i petrochemicznych na Świecie.

 
W naszej codziennej pracy liczą się dla Nas wartości
Uczciwość
Innowacyjność
Zaangażowanie
Wyniki
Odpowiedzialność
Bezpieczeństwo
Chcesz dowiedzieć się więcej na Nasz temat? Wejdź na https://www.wavin.com/pl-pl
Wavin Polska S.A. lider w branży instalacyjnej w Polsce, w związku ze swoim rozwojem poszukuje osoby, która wie jak dostarczać wartość przekraczającą oczekiwania klienta .
Jeżeli posiadasz umiejętność łączenia wiedzy technicznej z potrzebami klienta, pasjonuje Cię sprzedaż oraz lubisz ciekawe wyzwania i masz głowę pełną pomysłów - dołącz do nas.  

ACCOUNT MANAGER

Obszar: Województwo mazowieckie

Co należałoby do Twoich obowiązków?

  • Realizacja krótko i średnio terminowych celów sprzedażowych i jakościowych poprzez: pozyskiwanie, budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami oraz sprzedaż systemów instalacyjnych określonym grupom klientów w podległym regionie (instalatorzy, inwestorzy, generalni wykonawcy, projektanci, dystrybutorzy)
  • Współpraca z działem obsługi klienta i działem marketingu w celu zapewnienia najwyższych standardów realizacji zamówień oraz obsługi klienta.
  • Reprezentowanie firmy na targach i konferencjach branżowych oraz zbieranie i analiza danych rynkowych w podległym regionie.
  • Raportowanie bezpośrednio do Dyrektora Dywizji Sprzedaży.
PODSTAWA
UMOWA O PRACĘ
PREMIA
KWARTALNA*
*premia uzależniona od poziomu realizacji zadań i celów.
„ Idealny kandydat to osoba o ponadprzeciętnej orientacji na wyniki, konsekwencji i zaangażowaniu w pracę. Posiadająca umiejętność (i chęć) szybkiego uczenia się, oraz naturalną otwartość na zmiany i wprowadzanie innowacji.”

UWAGA: Pozytywne nastawienie, ciekawość oraz otwarty umysł - to warunek konieczny.

Możesz więcej z WAVIN


„ Idealny kandydat to osoba o ponadprzeciętnej orientacji na wyniki, konsekwencji i zaangażowaniu w pracę. Posiadająca umiejętność (i chęć) szybkiego uczenia się, oraz naturalną otwartość na zmiany i wprowadzanie innowacji.”

UWAGA: Pozytywne nastawienie, ciekawość oraz otwarty umysł - to warunek konieczny.
 
 

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • Wykształcenia wyższego (mile widziane kierunki techniczne: instalacje sanitarne, budownictwo).
  • Preferowane jest posiadanie co najmniej 2-letniego doświadczenia w sprzedaży produktów i usług dla branży budowlanej lub/i instalacji sanitarnych, ale nie jest to warunkiem koniecznym.
  • Dodatkowym atutem na pewno będą ukończone szkolenia z zakresu sprzedaży, negocjacji handlowych, obsługi klienta, ale i to nie jest dla nas kluczowe.
  • Od idealnego kandydata oczekujemy: ponadprzeciętnej orientacji na wyniki, konsekwencji i zaangażowania w pracę, innowacyjności, otwartości na zmiany, umiejętności i chęci szybkiego uczenia się, świetnej organizacji pracy oraz staranności i ponadprzeciętnej orientacji na klienta.
  • Dodatkowo bardzo ważne jest posiadanie prawa jazdy kat. B, komunikatywna znajomość języka angielskiego oraz gotowość do wyjazdów służbowych.

Co oferujemy?

 

  • Stabilne zatrudnienie u jednego z globalnych liderów na rynku oraz bardzo atrakcyjne warunki wynagrodzenia (podstawa + premia).
  • Program wprowadzający do pracy, wsparcie mentorskie doświadczonego zespołu oraz udział w szkoleniach podnoszących kompetencje. 
  • Niezbędne narzędzia wspomagające pracę i osiąganie celów sprzedażowych (CRM, samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy i/lub tablet).
  • Bogaty pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, program emerytalny sponsorowany przez  pracodawcę, dostęp do atrakcyjnego ubezpieczenia, dofinansowanie do karty multisport). 
  • Samodzielne stanowisko oraz otoczenie dające nieograniczone możliwości rozwoju kompetencji i kariery  przy wsparciu najnowocześniejszych narzędzi, systemów i zespołu specjalistów. 

Oraz bogaty pakiet benefitów:

  • Prywatna opieka
  • Fundusz emerytalno-oszczędnościowy
  • Ubezpieczenie
  • Karta multisport
  • Dofinansowanie do posiłków
  • Fundusz socjalny

Jak i do kiedy aplikować

Wykorzystaj nadarzającą się okazję. Skorzystaj z przycisku „Aplikuj” i wyślij swoją kandydaturę do dnia 13.06.2019r.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.
 
Jak będzie wyglądał proces rekrutacji?
ETAP I:ETAP II:ETAP III:
Spotkanie
informacyjno – rekrutacyjne
(Czas trwania: 2h)
Badanie kluczowych
kompetencji
(Czas trwania: 2h)
Badanie on-line
ExtendedDisc
(Czas trwania: 8-10 min.)
Za co cenią nas pracownicy?
Atmosfera
w pracy
Bezpieczeństwo zatrudnienia stabilność firmy
    
Możliwość
rozwoju i awansu
Atrakcyjność
benefitów

Poznaj Nas bliżej…

Znajdziesz nas na:
bottom

Wavin jest liderem w produkcji systemów instalacyjnych z tworzyw sztucznych dla budownictwa mieszkaniowego, komercyjnego i infrastrukturalnego. Jesteśmy obecni w 25 krajach Europy, w których posiadamy 30 zakładów produkcyjnych.

Dzięki ponad 60 letniemu doświadczeniu dostarczamy skuteczne rozwiązania pozwalające zaspakajać kluczowe potrzeby życia codziennego: bezpieczną dystrybucję wody pitnej, przyjazne i efektywne zagospodarowanie wód deszczowych oraz energooszczędne systemy ogrzewania budynków.

Od 2013 roku Wavin jest częścią Mexichem, globalnego lidera w branży instalacji z tworzyw sztucznych oraz jednej z największych firm chemicznych i petrochemicznych na Świecie.

 
Wavin Polska S.A. lider w branży instalacyjnej w Polsce, w związku ze swoim rozwojem poszukuje osoby, która wie jak dostarczać wartość przekraczającą oczekiwania klienta .
Jeżeli posiadasz umiejętność łączenia wiedzy technicznej z potrzebami klienta, pasjonuje Cię sprzedaż oraz lubisz ciekawe wyzwania i masz głowę pełną pomysłów - dołącz do nas.  

ACCOUNT MANAGER

Numer ref.: Obszar: Województwo mazowieckie

Co należałoby do Twoich obowiązków?

  • Realizacja krótko i średnio terminowych celów sprzedażowych i jakościowych poprzez: pozyskiwanie, budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami oraz sprzedaż systemów instalacyjnych określonym grupom klientów w podległym regionie (instalatorzy, inwestorzy, generalni wykonawcy, projektanci, dystrybutorzy)
  • Współpraca z działem obsługi klienta i działem marketingu w celu zapewnienia najwyższych standardów realizacji zamówień oraz obsługi klienta.
  • Reprezentowanie firmy na targach i konferencjach branżowych oraz zbieranie i analiza danych rynkowych w podległym regionie.
  • Raportowanie bezpośrednio do Dyrektora Dywizji Sprzedaży.

Możesz więcej z WAVIN


„ Idealny kandydat to osoba o ponadprzeciętnej orientacji na wyniki, konsekwencji i zaangażowaniu w pracę. Posiadająca umiejętność (i chęć) szybkiego uczenia się, oraz naturalną otwartość na zmiany i wprowadzanie innowacji.”

UWAGA: Pozytywne nastawienie, ciekawość oraz otwarty umysł - to warunek konieczny.
 
 

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • Wykształcenia wyższego (mile widziane kierunki techniczne: instalacje sanitarne, budownictwo).
  • Preferowane jest posiadanie co najmniej 2-letniego doświadczenia w sprzedaży produktów i usług dla branży budowlanej lub/i instalacji sanitarnych, ale nie jest to warunkiem koniecznym.
  • Dodatkowym atutem na pewno będą ukończone szkolenia z zakresu sprzedaży, negocjacji handlowych, obsługi klienta, ale i to nie jest dla nas kluczowe.
  • Od idealnego kandydata oczekujemy: ponadprzeciętnej orientacji na wyniki, konsekwencji i zaangażowania w pracę, innowacyjności, otwartości na zmiany, umiejętności i chęci szybkiego uczenia się, świetnej organizacji pracy oraz staranności i ponadprzeciętnej orientacji na klienta.
  • Dodatkowo bardzo ważne jest posiadanie prawa jazdy kat. B, komunikatywna znajomość języka angielskiego oraz gotowość do wyjazdów służbowych.

Co oferujemy?

 

  • Stabilne zatrudnienie u jednego z globalnych liderów na rynku oraz bardzo atrakcyjne warunki wynagrodzenia (podstawa + premia).
  • Program wprowadzający do pracy, wsparcie mentorskie doświadczonego zespołu oraz udział w szkoleniach podnoszących kompetencje. 
  • Niezbędne narzędzia wspomagające pracę i osiąganie celów sprzedażowych (CRM, samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy i/lub tablet).
  • Bogaty pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, program emerytalny sponsorowany przez  pracodawcę, dostęp do atrakcyjnego ubezpieczenia, dofinansowanie do karty multisport). 
  • Samodzielne stanowisko oraz otoczenie dające nieograniczone możliwości rozwoju kompetencji i kariery  przy wsparciu najnowocześniejszych narzędzi, systemów i zespołu specjalistów. 

Oraz bogaty pakiet benefitów:

  • Prywatna opieka
  • Fundusz emerytalno-oszczędnościowy
  • Ubezpieczenie
  • Karta multisport
  • Dofinansowanie do posiłków
  • Fundusz socjalny

Jak i do kiedy aplikować

Wykorzystaj nadarzającą się okazję. Skorzystaj z przycisku „Aplikuj” i wyślij swoją kandydaturę do dnia 13.06.2019r.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.
 

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy