prywatna opieka medyczna
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Account Manager z j. niemieckim
Dealavo Sp. z o.o.
opolskie
opolskie- ogłoszenie wygasło 7 miesięcy temu
- umowa zlecenie, kontrakt B2B
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca stacjonarna, praca zdalna, praca hybrydowa
- Praca od zaraz
- rekrutacja zdalna
Twój zakres obowiązków
Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami i Partnerami Dealavo
Odpowiadanie na zapytania, przeprowadzanie szkoleń i wspieranie Klientów w obsłudze naszych platform
Pomoc w bieżącym rozwiązywaniu problemów naszych klientów
Koordynowanie działań zgłaszanych do działów IT oraz wsparcia technicznego
Nie musisz posiadać branżowej (technologicznej) wiedzy, by poradzić sobie z obsługą naszego produktu. Wszystkiego Cię nauczymy i będziemy wspierać w bieżących zadaniach, abyś po okresie szkoleniowym czuł/a się w pełni gotowy/a do wykonywania swoich obowiązków!
Nasze wymagania
Jeśli jesteś otwartą, empatyczną i zaangażowaną osobą, która nie boi się wyzwań i lubi kontakt z klientem, to szukamy właśnie Ciebie!
Warunkiem koniecznym dla nas jest posługiwanie się językiem angielskim na poziomie co najmniej B2 oraz j. niemieckim na poziomie C1.
Obowiązkowa znajomość j. polskiego na poziomie C1
Nasza praca na co dzień wymaga kontaktu z działami technicznymi, dlatego oczekujemy gotowości w rozwiązywaniu zadań które mogą być wyzwaniem.
Atutem na tym stanowisku będzie doświadczenie z klientem biznesowym.
Jeśli jesteś gotowy/a na pracę kreatywną, samodzielną, wymagającą dobrej organizacji pracy własnej, odpowiedzialną, ale też z możliwością wykazania się w proaktywnych działaniach, to prześlij nam swoją aplikację! Właśnie Ciebie szukamy :)
Mile widziane
Jeśli masz doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży B2B to jest to dla nas dodatkowy atut!
Zacięcie biznesowe lub techniczne też będzie mile widziane.
To oferujemy
Widełki wynagrodzenia podane w ogłoszeniu, składa się z podstawa oraz bonusy
Możliwość pracy w pełni zdalnie, hybrydowo lub stacjonarnie w naszym biurze
Jasno postawione cele i możliwość rozwijania się
Współpraca na zasadzie feedbacku
Nowoczesne narzędzia do pracy
Spotkania zespołowe, na których otrzymasz wsparcie w wykonywaniu swoich zadań
Projekty motywacyjne
Praca z najlepszymi specjalistami w swojej dziedzinie
Benefity
możliwość pracy zdalnej
owoce
spotkania integracyjne
firmowa biblioteka
brak dress code’u
gry wideo w pracy
kawa / herbata
napoje
inicjatywy dobroczynne
Multisport
Opis stanowiska:
Poszukujemy osoby, do działu Customer Success, która będzie odpowiadała za utrzymywanie relacji, bieżący kontakt i obsługę Klientów oraz Partnerów Dealavo. Dział Customer Success zapewnia sprawny onboarding nowych Klientów i dba o utrzymanie ich satysfakcji ze współpracy.
Staramy się, aby proces naszej rekrutacji był jak najbardziej rzetelny i przejrzysty. Dlatego jednym z jego końcowych etapów będzie zorganizowanie przez Kandydata rozmów telefonicznych z byłymi menedżerami oraz innymi osobami, które wybierzemy. Pomoże nam to w zweryfikowaniu informacji, ale również pozwoli opracować spersonalizowany program wdrożeniowy i plan rozwoju.
Dealavo Sp. z o.o.
Jesteśmy technologiczną firmą z biurem na Warszawskiej Ochocie. Specjalizujemy się w oprogramowaniu do monitoringu i automatyzacji cen. Swoje usługi sprzedajemy zarówno polskim firmom, jak i znanym światowym sklepom i producentom (Philips, DeLonghi, TP-Link, MSI i wielu innych).
Aktualnie większość z nas pracuje zdalnie, ale widzimy się regularnie na spotkaniach firmowych online oraz wyjściach integracyjnych. Jeśli będziesz chciał/a dołączyć do pracy w biurze, czeka Cię bardzo dobra kawa, miła atmosfera oraz stół do piłkarzyków i x-box :) W okresie świątecznym, powita Cię zapach mandarynek oraz świątecznej kawy i herbaty (: a w tłusty czwartek nie wypuścimy Cię z biura bez zjedzenia pączka!