Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Account Manager z j. rosyjskim oraz j. angielskim

TIMOCOM Sp z o.o.

  • Wrocław

    Wrocław, dolnośląskie
  • ogłoszenie wygasło 11 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • Jako Account Manager zasilisz Dział Sprzedaży. Wspólnie z zespołem będziesz sprzedawał nasz produkt klientom biznesowym. Twoja praca obejmie przede wszystkim:

  • Telefoniczne pozyskiwanie nowych klientów,

  • Obsługę zgłoszeń i zapytań ofertowych od potencjalnych klientów,

  • Przygotowywanie ofert, negocjacje cenowe,

  • budowanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami,

  • Współpracę i regularną wymianę informacji z pozostałymi zespołami TIMO #OneTeam!

Nasze wymagania

  • Jesteśmy doradcami. Dzięki zespołowi sprzedaży nasi klienci otrzymują produkt dopasowany do ich potrzeb. Nasza praca ma na co dzień wpływ nie tylko bezpośrednio na klienta: poziom naszej obsługi wpływa także na wizerunek marki. Abyś dobrze czuł się w naszym modelu sprzedaży i w pełni wykorzystał jego potencjał dla naszej firmy, niezbędne są:

  • Minimum 1 rok doświadczenia w sprzedaży telefonicznej,

  • Znajomość języka polskiego - bez niego trudno będzie nawiązać relacje z zespołem,

  • Znajomość języka rosyjskiego pozwalająca na płynną komunikację i budowanie relacji z klientami,

  • Znajomość angielskiego pozwalająca na płynną komunikację z klientami i oddziałem w DE,

  • Umiejętność tworzenia pozytywnej atmosfery rozmowy,

  • Motywacja i nastawienie na wynik,

  • Umiejętność pracy w zespole.

  • Znajomość języka ukraińskiego będzie dodatkowym atutem.

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • brak dress code’u

  • gry wideo w pracy

  • kawa / herbata

  • strefa relaksu

  • program rekomendacji pracowników

  • umowa o pracę + premia od pierwszego dnia pracy

  • lunch pass (190 pln netto)

  • przyjazna atmosfera pracy

  • 13. pensja

  • dodatki z okazji stażu, ślubu i narodzin dziecka

  • możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem

  • rowerowy parking z zapleczem sanitarnym

  • kompleksowy onboarding

  • praca w nowoczesnym biurze w budynku Centrum Południe

  • możliwość pracy zdalnej - 47 dni w roku

  • dostęp do platformy językowej

Etapy rekrutacji
1

analiza aplikacji

2

rozmowa kwalifikacyjna (telefoniczna lub F2F)

3

spotkanie w naszym biurze, gdzie poznamy się bliżej

4

feedback z decyzją

TIMOCOM Sp z o.o.

TIMOCOM to firma z sektora FreightTech, dostarczająca rozwiązania IT dla dla sektora transportu, spedycji i logistyki o ugruntowanej pozycji w Europie.

TIMOCOM udostępnia pierwszy w Europie System Smart Logistics, z którego korzysta ponad 45.000 zweryfikowanych firm z 44 krajów, oferujących każdego dnia nawet do 750.000 ofert frachtów i wolnych pojazdów. Przedsiębiorstwo z siedzibą w Erkrath w Niemczech zatrudnia obecnie ponad 500 osób z 30 krajów i posiada przedstawicielstwa w Polsce, Czechach i na Węgrzech. Intensyfikując swoje działania w Polsce, rozbudowujemy zespół pracowników poszukując specjalistów, którzy pomogą pokonywać wyzwania związane z cyfryzacją branży logistycznej i zapewnią jeszcze lepszą obsługę klientów w Polsce.

Zapoznaj się dokładnie z poniższymi zadaniami, wymaganiami oraz informacją dodatkową. Tak, jest długa, ale ważna zarówno dla Ciebie, jak i dla nas. Zależy nam, abyś zrozumiał, na czym polega nasza praca i jakich kompetencji szukamy u kandydatów. Partnerstwo przede wszystkim!

Przewiń do profilu firmy

Informacja dodatkowa:

  • Kompetencje merytoryczne są bardzo ważne, ale jeszcze ważniejsze dla nas w procesie rekrutacji są wartości, którymi kierujemy się w organizacji.

  • ONETEAM - W naszej pracy od wielu lat stawiamy przede wszystkim na Team i pracę zespołową. Uważamy, że na dynamicznym rynku więcej zdziałamy, wspierając się wzajemnie, niż pracując w pojedynkę. Naszym zdaniem tylko w ten sposób możemy intensywnie rozwijać technologię i spoglądać w przyszłość.

  • Różnorodność - Jesteśmy firmą o międzynarodowym charakterze. Przekonaliśmy się już wielokrotnie, że różnorodność i umiejętność łączenia ludzi różnych kultur i języków są naszą siłą. Pozwalają nam spoglądać na wyzwania z różnych perspektyw i szybko znajdować najlepsze rozwiązania.

  • Szacunek - Szanujemy siebie nawzajem, dlatego dbamy o jasne i uczciwe zasady współpracy.

  • Komunikacja - Przykładamy dużą wagę do szczerej komunikacji. Doceniamy uczciwość i otwartość w relacjach zawodowych. Jesteśmy fair i tego samego oczekujemy od naszych pracowników.

  • Współodpowiedzialność - Jako #ONETEAM patrzymy na działania nie tylko przez pryzmat osobistych lub zespołowych działań, ale pamiętamy o szerszej perspektywie, jaką jest cała organizacja.