Accountant (HR Accounting) with German

Advisory Group TEST Human ResourcesO firmie

  • Kraków

    małopolskie
  • Ogłoszenie wygasło 4 lat temu
  • Specjalista

Naszym Klientem jest grupa lotnicza o zasięgu globalnym, w skład której wchodzi ponad 400 spółek. Grupa jest podzielona na pięć segmentów obejmujących przewozy pasażerskie, przesyłki lotnicze oraz usługi lotnicze: Passenger Airline Group, Logistics, MRO, Catering oraz IT Services. Wszystkie segmenty zajmują wiodącą pozycję w swoich obszarach działalności, w niektórych przypadkach są liderami rynku globalnego.

 

W Krakowie firma rozpoczęła swoją działalność w 2003 roku i w chwili obecnej zatrudnia ponad 800 pracowników, specjalizujących się w dostarczaniu najwyższej jakości usług przy stale rosnącym zakresie świadczonych usług i klientów.

 

Rola krakowskiego Centrum polega na zapewnieniu szerokiego zakresu najwyższej jakości usług z zakresu księgowości oraz usług biznesowych dla spółek grupy. Zakres usług obejmuje m.in. obszary Finansów, Księgowości, Human Resources, Zakupów oraz Raportowania.

 

Dynamiczny wzrost, rozwój obecnych, a także wdrożenie nowych usług zapewnia możliwości rozwoju zarówno dla doświadczonych ekspertów jak i absolwentów, którzy chcą się rozwijać i stać częścią sukcesu firmy.

Accountant (HR Accounting) with German
4487/RP
Kraków

Wymagania:

  • Dobra znajomość języka niemieckiego •
  • Min. komunikatywna znajomość języka angielskiego •
  • Min. rok doświadczenia zawodowego w obszarze HR lub księgowości - mile widziane w centrum SSC/BPO •
  • Umiejętność obsługi Windows i MS Office •
  • Bardzo dobre zdolności komunikacji i współpracy •
  • Systematyczność i dokładność •
  • Zorientowanie na klienta •
  • Otwartość na wyjazdy służbowe

Obowiązki:

  • •Udział w realizacji migracji pierwszych procesów HR (między innymi księgowość w dziale HR, rozliczanie podróży służbowych, rozliczanie kont pracowniczych) •
  • Wdrożenie, rozwój i utrzymywanie wysokiej jakości realizacji usług HR w centrum LGBS w Krakowie •
  • Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi w języku niemieckim (obsługa zapytań pracowniczych drogą telefoniczną i e-mailową)

Oferujemy:

  • Możliwość uczestniczenia w nowym projekcie w obszarze HR •
  • Możliwość dynamicznego rozwoju zawodowego •
  • Codzienny kontakt zawodowy w języku niemieckim •
  • Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie oraz międzynarodowym środowisku •
  • Atrakcyjny pakiet benefitów i system premiowy •
  • Szkolenia początkowe i zaawansowane •
  • Możliwość nauki i doskonalenia znajomości języków obcych •
  • Pracę w przyjaznej atmosferze z wykorzystaniem zaawansowanych systemów
  • Elastyczny, dzienny czas pracy sprzyjający zachowaniu równowagi między życiem zawodowym i prywatnym •
  • Warunki i organizację pracy przyjazną dla matek - wyróżnienie w plebiscycie „Firma Przyjazna Matce” •
  • Wygodne, nowoczesne biuro, dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
opisopis

Naszym Klientem jest grupa lotnicza o zasięgu globalnym, w skład której wchodzi ponad 400 spółek. Grupa jest podzielona na pięć segmentów obejmujących przewozy pasażerskie, przesyłki lotnicze oraz usługi lotnicze: Passenger Airline Group, Logistics, MRO, Catering oraz IT Services. Wszystkie segmenty zajmują wiodącą pozycję w swoich obszarach działalności, w niektórych przypadkach są liderami rynku globalnego.

 

W Krakowie firma rozpoczęła swoją działalność w 2003 roku i w chwili obecnej zatrudnia ponad 800 pracowników, specjalizujących się w dostarczaniu najwyższej jakości usług przy stale rosnącym zakresie świadczonych usług i klientów.

 

Rola krakowskiego Centrum polega na zapewnieniu szerokiego zakresu najwyższej jakości usług z zakresu księgowości oraz usług biznesowych dla spółek grupy. Zakres usług obejmuje m.in. obszary Finansów, Księgowości, Human Resources, Zakupów oraz Raportowania.

 

Dynamiczny wzrost, rozwój obecnych, a także wdrożenie nowych usług zapewnia możliwości rozwoju zarówno dla doświadczonych ekspertów jak i absolwentów, którzy chcą się rozwijać i stać częścią sukcesu firmy.

Accountant (HR Accounting) with GermanNumer ref.: 4487/RP

Wymagania:

  • Dobra znajomość języka niemieckiego •
  • Min. komunikatywna znajomość języka angielskiego •
  • Min. rok doświadczenia zawodowego w obszarze HR lub księgowości - mile widziane w centrum SSC/BPO •
  • Umiejętność obsługi Windows i MS Office •
  • Bardzo dobre zdolności komunikacji i współpracy •
  • Systematyczność i dokładność •
  • Zorientowanie na klienta •
  • Otwartość na wyjazdy służbowe

Obowiązki:

  • •Udział w realizacji migracji pierwszych procesów HR (między innymi księgowość w dziale HR, rozliczanie podróży służbowych, rozliczanie kont pracowniczych) •
  • Wdrożenie, rozwój i utrzymywanie wysokiej jakości realizacji usług HR w centrum LGBS w Krakowie •
  • Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi w języku niemieckim (obsługa zapytań pracowniczych drogą telefoniczną i e-mailową)

Oferujemy:

  • Możliwość uczestniczenia w nowym projekcie w obszarze HR •
  • Możliwość dynamicznego rozwoju zawodowego •
  • Codzienny kontakt zawodowy w języku niemieckim •
  • Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie oraz międzynarodowym środowisku •
  • Atrakcyjny pakiet benefitów i system premiowy •
  • Szkolenia początkowe i zaawansowane •
  • Możliwość nauki i doskonalenia znajomości języków obcych •
  • Pracę w przyjaznej atmosferze z wykorzystaniem zaawansowanych systemów
  • Elastyczny, dzienny czas pracy sprzyjający zachowaniu równowagi między życiem zawodowym i prywatnym •
  • Warunki i organizację pracy przyjazną dla matek - wyróżnienie w plebiscycie „Firma Przyjazna Matce” •
  • Wygodne, nowoczesne biuro, dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy