Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Accountant / Księgowa(-y)

AUTOSP POL SP. Z O.O.O firmie

  • Puławska 601
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 19 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę, Umowa zlecenie
  • Pełny etat
  • Specjalista

AUTOSP POL SP. Z O.O.

Puławska 601

Warszawa

Zmieniamy sposób w jaki ludzi kupują samochody.

Spotawheel to zaawansowana technologicznie spółka, która przebudowała cały proces zakupu i sprzedaży samochodów od początku zapewniając przejrzystość, jakość i doświadczenie Klientów.

Spółka została uruchomiona w 2015 roku ze wsparciem funduszy VC dynamicznie rośnie na rynku wartym 55 mld EUR celując w 30x wzrost do roku 2023.

W odróżnieniu od tradycyjnych dealerów opieramy się na zaawansowanej technologii i procesach aby efektywniej pracować i budować skalę działalności.

W Spotawheel to ludzie są najważniejsi. Nasz zespół ma nie tylko sprostać ale przekraczać oczekiwania Klientów. Inwestujemy w nasz zespół budując kulturę doskonałości, etyki i przyjemności bycia jego częścią.

Obecnie szukamy Accountant / Księgową/-ego do wsparcia naszego zespołu.

Accountant / Księgowa(-y)

Jako Księgowa/y wejdziesz w skład nowo tworzonego zespołu finansowego, będziesz wykonywać codzienne czynności takie jak wprowadzanie dokumentów, analiza danych, będziesz również współtworzyć i wdrażać zasady, procedury, regulaminy, instrukcje niezbędne w celu prawidłowego funkcjonowania firmy. 

Twoje kluczowe obowiązki to:

  • Dekretowanie i księgowanie dokumentów 
  • Przygotowywanie przelewów bankowych oraz rejestrowanie wpłat od Klientów
  • Księgowanie wyciągów bankowych i uzgadnianie rozrachunków
  • Uzgadnianie i analiza kont oraz zapisów księgowych 
  • Wystawianie faktur sprzedaży (prowizje) i rejestracja płatności 
  • Wprowadzanie towarów do modułu magazynowego oraz weryfikacja prawidłowości danych w systemie (VM)
  • Prowadzenie rejestru faktur i nadzór nad obiegiem dokumentów
  • Przygotowanie raportów i zestawień oraz inne prace administracyjne wg potrzeb firmy (skany faktur)
  • Udział w procesach zamknięcia miesiąca/roku
  • Wsparcie pracowników firmy w kwestiach rozliczeń
  • Współpraca z Kierownikiem d/s Księgowości i Kontrollingu

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (finanse, księgowość, ekonomia) 
  • Minimum 2 letnie doświadczenie w dziale księgowości na podobnym stanowisku
  • Praktyczna znajomość zasad księgowości i przepisów podatkowych
  • Nastawienie na rozwój – własny jak i firmy
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Doświadczenie w pracy z systemem ERP mile widziane
  • Znajomość pakietu MS Office i G Suite (w szczególności Excel/ Google Sheets)
  • Dobra organizacja pracy 
  • Dokładność, samodzielność i zaangażowanie w pracy

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
  • Umowa o pracę, stabilne zatrudnienie 
  • Pracę w dynamicznym środowisku i możliwość dalszego rozwoju w strukturach firmy 
  • Realny wpływ na rozwój start-up'u
  • Budowa doświadczenie zawodowego w unikalnym modelu biznesowym

Ogłoszenie archiwalne