Accy/03/2020

Zgoda w ramach aktualnej rekrutacji

Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Antal sp. z o.o. z siedzibą w we Wrocławiu (53-413), ul. Gwiaździsta 66, wpisaną do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000105676 w celu prowadzonej rekrutacji.

Równocześnie oświadczam, że:

1. Zdaję sobie sprawę, że podanie moich danych jest dobrowolne, zaś podstawą tego przetwarzania jest wyrażenie przeze mnie zgody na przeprowadzenie ;

2. Zdaję sobie sprawę, że mam prawo wycofania zgody w dowolnym momencie;

3. Zdaję sobie sprawę, że moje dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia procesów rekrutacji, na które wyrażona została przeze mnie zgoda lub do momentu odwołania przedmiotowej zgody, z tym zastrzeżeniem, że zakończeniu rekrutacji bądź odwołaniu zgody dane mogą być dalej przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń przysługujących administratorowi jak i tych przysługujących podmiotowi, którego dane dotyczą, przeciwko administratorowi.

4. Przyjąłem do wiadomości, że wycofanie zgody może nastąpić poprzez skierowanie wiadomości e-mail na adres: [email protected]

2. Zgoda w ramach przyszłych rekrutacji

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Antal sp. z o.o. z siedzibą w we Wrocławiu (53-413), ul. Gwiaździsta 66, wpisaną do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000105676 w celu przyszłych rekrutacji. Oświadczam, że zdaję sobie sprawę, że wyrażanie zgody jest dobrowolne. Przyjąłem do wiadomości, że wycofanie zgody może nastąpić poprzez skierowanie wiadomości e-mail na adres: [email protected]

3. Zgoda na kontakt mailowy i telefoniczny

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Antal sp. z o. o. środków komunikacji elektronicznej informacji handlowej (w szczególności dotyczącymi rynku rekrutacji, e-booki, raporty, zaproszenia na warsztaty, materiały związane Employer Branding etc.) w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2013 poz. 1422) jak również na użycie przez Antal sp. z o. o. urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. 2014 poz. 243). Oświadczam, że zdaję sobie sprawę, że wyrażanie zgody jest dobrowolne. Przyjąłem do wiadomości, że wycofanie zgody może nastąpić poprzez skierowanie wiadomości e-mail na adres: [email protected]

4. Zgoda na przetwarzanie danych przez nasze firmy

Zgadzam się na przekazanie oraz przetwarzanie moich danych osobowych – w powyższych celu lub celach – przez inne podmioty powiązane lub współpracujące z:

- Antal International s.r.o. z siedzibą w: Praga. ul. Anglická 140/20, 12000 Praha 2. NIP: CZ03421520

- Enloyd Kft. z siedzibą w: Budapeszcie. ul. Hungária krt 140-144. H-1146 Budapest.

- Work Service S.A z siedzibą we Wrocławiu, ul. Gwiaździsta 66, NIP: 8971655469.

Oświadczam, że zdaję sobie sprawę, że wyrażanie zgody jest dobrowolne. Przyjąłem do wiadomości, że wycofanie zgody może nastąpić poprzez skierowanie wiadomości e-mail na adres: [email protected]

Antal SSC/BPO

Accountant (RTR/ OTC/ PTP) [Online or Phone Recruitment]

Antal SSC/BPOO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • śląskie

  • Ważna jeszcze 17 dni
    do: 15 kwi 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista
Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.

For our Client we are looking for the best candidates for position:

Accountant

RTR / OTC / PTP

with languages

Accy/03/2020

Main responsibilities:

  • Providing services within Accounts Payable or Accounts Receivable or General Ledger (depending on experience, knowledge of languages and preferences)
  • Contact with external and internal clients
  • Identifying potential process improvements
  • Preparing daily accounting and processing work in accordance with policies and procedures
  • Performing monthly and periodic reconciliation and reporting requirements
  • Participation in interesting department projects
  • Providing services within Accounts Payable or Accounts Receivable or General Ledger (depending on experience, knowledge of languages and preferences)
  • Contact with external and internal clients
  • Identifying potential process improvements
  • Preparing daily accounting and processing work in accordance with policies and procedures
  • Performing monthly and periodic reconciliation and reporting requirements
  • Participation in interesting department projects
Requirements:
  • Experience in accounting (preferably gained in SSC/BPO sector within Accounts Payable or Accounts Receivable or General Ledger)
  • Relevant educational background is desirable
  • Very good knowledge of English (at least B2 level)
  • Excellent knowledge of other european language
  • Good analytical, organisational and communication skills with ability to cooperate in global work environment
  • Practical knowledge of ERP systems (SAP would be an asset)

Offer:

  • Working in a modern and friendly international environment in a growing SSC structure
  • Position of Junior Specialist / Specialist / Senior Specialist / Coordinator (depending on experience)
  • Professional development and trainings
  • Interesting career path in a successful well-established organization
  • Genuine impact on optimisation and development of the process
  • Full-time employment contract with adequate salary and extensive benefit package
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony www.antal.pl

For our Client we are looking for the best candidates for position:

Accountant

RTR / OTC / PTP

with languages

Numer ref.: Accy/03/2020

Main responsibilities:

  • Providing services within Accounts Payable or Accounts Receivable or General Ledger (depending on experience, knowledge of languages and preferences)
  • Contact with external and internal clients
  • Identifying potential process improvements
  • Preparing daily accounting and processing work in accordance with policies and procedures
  • Performing monthly and periodic reconciliation and reporting requirements
  • Participation in interesting department projects
  • Providing services within Accounts Payable or Accounts Receivable or General Ledger (depending on experience, knowledge of languages and preferences)
  • Contact with external and internal clients
  • Identifying potential process improvements
  • Preparing daily accounting and processing work in accordance with policies and procedures
  • Performing monthly and periodic reconciliation and reporting requirements
  • Participation in interesting department projects
Requirements:
  • Experience in accounting (preferably gained in SSC/BPO sector within Accounts Payable or Accounts Receivable or General Ledger)
  • Relevant educational background is desirable
  • Very good knowledge of English (at least B2 level)
  • Excellent knowledge of other european language
  • Good analytical, organisational and communication skills with ability to cooperate in global work environment
  • Practical knowledge of ERP systems (SAP would be an asset)

Offer:

  • Working in a modern and friendly international environment in a growing SSC structure
  • Position of Junior Specialist / Specialist / Senior Specialist / Coordinator (depending on experience)
  • Professional development and trainings
  • Interesting career path in a successful well-established organization
  • Genuine impact on optimisation and development of the process
  • Full-time employment contract with adequate salary and extensive benefit package
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Ogłoszenie archiwalne