Accountant with English

  • Wrocław, dolnośląskie
  • Asystent
  • 15.04.2019
  • Ważna jeszcze 19 dni (do 15.05.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

    For our Client, one of the biggest employers in banking, we are currently looking for:


                            Accountant with English
    Miejsce pracy: Wrocław
    Nr ref.: AwE/04/2019/WRC/KP

    Key responsibilities:

    • Check the invoices from custodian and brokers, identify payments, prepare booking allocations and pay invoices.
    • Other part of tasks are connected with internal and external investigations in case of incorrect data in both internal systems and invoices as well as missing invoices.
    • Maintain files and documentation thoroughly and accurately, in accordance with company policy and accepted accounting practices
    • Respond to all stakeholders enquiries.
    Essential skills and qualifications:
    • Good Excel skills
    • 1 year of experience in accounting or related area (AP / AR experience is beneficial)
    • Good communication skills
    • English B2/C1 level - communication on a daily basis
    • Attention to details 
    • Good organisation skills
    • Ability to work to deadlines
    • Proactive attitude

    We offer:

    • Possibilities of development
    • Professional corporate working environment
    • Job contract
    • Additional benefits (medical care package, sports card etc.)
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    If you want to apply for this position send us your detailed resume in English.