Oferta pracy

Informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych jest:

Booksy International Sp. z o.o. Nasza siedziba znajduje się w Warszawie (00-845) na ulicy Łucka 2/4/6 lok. U4. 

Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), natomiast inne dane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 

Jeżeli w dokumentach zawarte są dane wrażliwe, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Pani/Pana zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO)(treść zgody: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wrażliwych zawartych w przesłanych dokumentach przez Booksy International Sp. z o.o. ), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 

Dane osobowe mogą być ujawnione współpracownikom administratora danych, jak też podmiotom udzielającym mu wsparcia na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia. 

Dane przetwarzane będą przez okres trwania rekrutacji, a w przypadku wyrażenia dodatkowej zgody Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres maksymalnie 12 miesięcy lub do momentu cofnięcia przez Panią/Pana zgody.  Zgodę można wycofać poprzez wysłanie wiadomości z żądaniem na podany wyżej adres mailowy lub osobiście w siedzibie Administratora.

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. 

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne. 

Booksy International Sp. z o.o.

Accounting Specialist / Specjalista ds. księgowości

Booksy International Sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 8 dni
    do: 31 paź 2020
  • Praca zdalna
  • Umowa o pracę, Umowa o dzieło, Umowa zlecenie, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Accounting Specialist / Specjalista ds. księgowości
Warszawa

Czym będziesz zajmować się w Booksy?

  • Stały kontakt z biurem zlokalizowanym w USA
  • Wprowadzanie do wewnętrznego systemu oraz weryfikacja merytoryczna faktur kosztowych dot. realizowanych usług
  • Weryfikacja i księgowanie wyciągów bankowych
  • Weryfikacja i księgowanie wydatków związanych z podróżami służbowymi pracowników
  • Rozliczanie i księgowanie kart kredytowych pracowników
  • Kontrolowanie i rozwiązywanie nieprawidłowości w procesie rozliczeń
  • Przygotowywanie płatności na rzecz dostawców
  • Rozliczanie i uzgadnianie sald kont księgowych (A/P, A/R, inter-company transactions)
  • Przygotowywanie miesięcznych raportów kosztowych dla CFO
  • Współpraca w zakresie audytów wewnętrznych i zewnętrznych
  • Współpraca z Accounting Manager w przygotowaniu rocznych sprawozdań finansowych, w tym skonsolidowanych

Jakie kompetencje będą Ci potrzebne?

  • Wykształcenia wyższego (preferowana rachunkowość lub finanse)
  • Doświadczenia w obszarze finansów i rozliczeń, księgowego (2 lata)
  • Biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (stała współpraca z USA) oraz umiejętności efektywnej komunikacji w tym języku
  • Bardzo dobrej i praktycznej znajomości MS Excel
  • Praktycznej znajomości procesów finansowo-księgowych oraz sprawozdawczych
  • Dobrej znajomości programów klasy ERP, znajomość programu Microsoft Dynamics 365 będzie dodatkowym atutem
  • Doświadczenia we współpracy z jednostkami powiązanymi oraz w międzynarodowym środowisku
  • Wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych
  • Zdolności analitycznego myślenia
  • Samodzielności, dokładności, zaangażowania, inicjatywy
  • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej

Co możemy Ci w zamian zaoferować?

  • Rodzaj umowy dostosowany do Twoich potrzeb
  • Pracę zdalną do odwołania, a w momencie powrotu do warunków biurowych pracę w centrum Warszawy z możliwością home office
  • Elastyczne godziny pracy
  • Dostęp do karty Multisport oraz prywatnej opieki medycznej
  • Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku
  • Naprawdę przyjemną atmosferę pracy, liczne integracje, realny wpływ na życie firmy

 

#People First        #Act Like an Owner         #Work as a Team        #Shoot for the Moon

Booksy International to jeden z najszybciej rosnących polskich start-upów o globalnym zasięgu. Innowacyjna aplikacja codziennie zmienia branżę health&beauty na całym świecie.

Nasze główne biura zlokalizowane są już na 4 kontynentach. 

Więcej o nas znajdziesz na www.booksy.com

Przeczytaj o nas więcej:

Accounting Specialist / Specjalista ds. księgowości

Czym będziesz zajmować się w Booksy?

  • Stały kontakt z biurem zlokalizowanym w USA
  • Wprowadzanie do wewnętrznego systemu oraz weryfikacja merytoryczna faktur kosztowych dot. realizowanych usług
  • Weryfikacja i księgowanie wyciągów bankowych
  • Weryfikacja i księgowanie wydatków związanych z podróżami służbowymi pracowników
  • Rozliczanie i księgowanie kart kredytowych pracowników
  • Kontrolowanie i rozwiązywanie nieprawidłowości w procesie rozliczeń
  • Przygotowywanie płatności na rzecz dostawców
  • Rozliczanie i uzgadnianie sald kont księgowych (A/P, A/R, inter-company transactions)
  • Przygotowywanie miesięcznych raportów kosztowych dla CFO
  • Współpraca w zakresie audytów wewnętrznych i zewnętrznych
  • Współpraca z Accounting Manager w przygotowaniu rocznych sprawozdań finansowych, w tym skonsolidowanych

Jakie kompetencje będą Ci potrzebne?

  • Wykształcenia wyższego (preferowana rachunkowość lub finanse)
  • Doświadczenia w obszarze finansów i rozliczeń, księgowego (2 lata)
  • Biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (stała współpraca z USA) oraz umiejętności efektywnej komunikacji w tym języku
  • Bardzo dobrej i praktycznej znajomości MS Excel
  • Praktycznej znajomości procesów finansowo-księgowych oraz sprawozdawczych
  • Dobrej znajomości programów klasy ERP, znajomość programu Microsoft Dynamics 365 będzie dodatkowym atutem
  • Doświadczenia we współpracy z jednostkami powiązanymi oraz w międzynarodowym środowisku
  • Wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych
  • Zdolności analitycznego myślenia
  • Samodzielności, dokładności, zaangażowania, inicjatywy
  • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej

Co możemy Ci w zamian zaoferować?

  • Rodzaj umowy dostosowany do Twoich potrzeb
  • Pracę zdalną do odwołania, a w momencie powrotu do warunków biurowych pracę w centrum Warszawy z możliwością home office
  • Elastyczne godziny pracy
  • Dostęp do karty Multisport oraz prywatnej opieki medycznej
  • Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku
  • Naprawdę przyjemną atmosferę pracy, liczne integracje, realny wpływ na życie firmy

 

#People First        #Act Like an Owner         #Work as a Team        #Shoot for the Moon

Booksy International to jeden z najszybciej rosnących polskich start-upów o globalnym zasięgu. Innowacyjna aplikacja codziennie zmienia branżę health&beauty na całym świecie.

Nasze główne biura zlokalizowane są już na 4 kontynentach. 

Więcej o nas znajdziesz na www.booksy.com

Przeczytaj o nas więcej:

Ogłoszenie archiwalne