background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Accounting Specialist

Booksy International Sp. z o.o.O firmie

  • świętokrzyskie
    świętokrzyskie
  • ogłoszenie wygasło 2 lata temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
  • praca zdalna
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • obowiązki księgowe związane z fakturami krajowymi i zagranicznymi;
  • kontrola formalno-prawna dokumentów księgowych;
  • weryfikacja i rozliczanie wydatków związanych z podróżami służbowymi pracowników;
  • rozliczanie kart kredytowych pracowników;
  • rozliczanie i uzgadnianie sald kont;
  • potwierdzenie sald z kontrahentami;
  • przygotowywanie zestawień na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne;
  • wsparcie w procesie zamknięcia miesiąca;
  • zaangażowanie w optymalizację procesów finansowo-księgowych oraz poszukiwanie dla obszarów wymagających poprawy i usprawnienia;
  • współpraca przy sporządzaniu sprawozdań finansowych, w tym skonsolidowanych;
  • przygotowanie dokumentów związanych z badaniem sprawozdań finansowych;
  • archiwizacja dokumentów księgowych.

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe (preferowane księgowość lub finanse);
  • doświadczenie jako samodzielny księgowy - minimum 2 lata;
  • praktyczna znajomość przepisów podatkowych i ustawy o rachunkowości, znajomość MSSF, dodatkowym atutem będzie US GAAP;
  • praktyczna znajomość procesów finansowych, księgowych i sprawozdawczych;
  • dobra znajomość programów klasy ERP, znajomość MS Dynamics będzie dodatkową zaletą;
  • bardzo dobra znajomość MS Excel;
  • angielski na poziomie min. B1/B2 - pracujemy globalnie.

To oferujemy

  • rodzaj umowy dopasowany do Twoich potrzeb oraz elastyczne godziny pracy;
  • możliwość pracy hybrydowej;
  • pracę w zgranym zespole, zawsze gotowym do pomocy;
  • możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku - mamy zespoły w 7 krajach, w tym w USA, Meksyku oraz UK!
  • benefity: prywatną opiekę medyczną, karty Multisport, ubezpieczenie na życie, darmowe zajęcia online z języka angielskiego, platformę kafeteryjną i wiele wiele więcej :)

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • ubezpieczenie na życie
  • możliwość pracy zdalnej
  • elastyczny czas pracy
  • spotkania integracyjne
  • brak dress code’u
  • program rekomendacji pracowników
  • inicjatywy dobroczynne
  • platforma kafeteryjna

Etapy rekrutacji

1

analiza nadesłanych CV

2

rozmowa telefoniczna z rekruterem

3

videocall z hiring managerem

Booksy International Sp. z o.o.

Booksy to polski startup założony w 2013 r., oferujący platformę do rezerwacji wizyt online oraz system do zarządzania biznesem w branży usługowej.

Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się polskich firm i światowym liderem branży beauty. Działamy globalnie i mamy ambitne cele!

Booksy to dynamiczne środowisko pracy i duże możliwości rozwoju zawodowego dla osób z różnymi umiejętnościami - od specjalistów IT, przez marketingowców, po handlowców i specjalistów ds. obsługi klienta.

Niezależnie od tego na jakim stanowisku pracujesz w Booksy, każdego dnia masz realny wpływ na produkt, który oferujemy naszym klientom!

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Accounting Specialist, świętokrzyskie