Ta oferta pracy jest nieaktualna od 174 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Credit Controller with Czech / Slovak (m/f)

  • Kraków, małopolskie
  • Kierownik
  • 2018-05-22

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    Credit Controller with Czech / Slovak (m/f)

    Kraków 29084/001

    Naszym klientem jest jedna z najbardziej popularnych brytyjskich marek dla miłośników outdooru. Marka zdobyła ogromną popularność, gdyż oferuje bardzo dopracowane technicznie modele o wysokich parametrach, ale po przystępnych cenach. W związku ze swoim nieustannym rozwojem, firma poszukuję osoby która dołączy do działu finansowego na stanowisko Accounting Specialist.

    Opis stanowiska

    • Odpowiedzialność za tworzenie oraz analizę raportu AR/AP, za 3 kraje: (Polska, Czechy, Słowacja)
    • Prowadzenie analizy zadłużeń wraz z działaniami korygującymi (wezwania do zapłaty) PL, CZ, SK
    • Inicjowanie rozliczenia i analizy sklepów zamkniętych
    • Inicjowanie postępowań sądowych
    • Tygodniowe raportowanie dla kierownictwa z obszaru AR/AP za 3 kraje: (Polska, Czechy, Słowacja)
    • Uzgadnianie kont Accounts Payable oraz Accounts Receivable
    • Znajomość systemów klasy ERP (AS400, CDN Optima), będzie dodatkowym atutem
    • Kontakt oraz współpraca z prawnikami z PL, CZ, SK
    • Zapewnienie terminowych raportów i analiz finansowych zgodnych z przyjętymi zasadami
    • Zarządzanie wydajnością i efektywnością pracy działu
    • Wdrażanie oraz zarządzanie zmianą, usprawnianie procesów AP/AR
    • Raportowanie bezpośrednio do Finance Managera

     

    Profil kandydata

    • Wyższe wykształcenie w zakresie ekonomii, finansów, rachunkowości będzie dodatkowym atutem
    • Doświadczenie w zarządzaniu procesami zachodzącymi w dziale zobowiązań
    • Doświadczenie w zarządzaniu procesami zachodzącymi w dziale należności
    • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
    • Dobra znajomość języka Czeskiego lub Słowackiego
    • Znajomość systemów klasy ERP (AS 400, CDN Optima), będzie dodatkowym atutem
    • Bardzo dobra znajomość programów z pakietu MS Office
    • Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji

    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za raportowanie oraz analizę przepływów pieniężnych wewnątrz organizacji oraz za kontrolę należności i zobowiązań. Odpowiedni kandydat będzie koncentrować się na standaryzacji i usprawnianiu procesów zachodzących w w działach AP/AR oraz Collections.

    • Stabilne zatrudnienie w renomowanej organizacji
    • Możliwość rozwoju w strukturach organizacji
    • Realny wpływ na strategiczne decyzję w firmie

     

    aplikuj
      

    About Michael Page

    Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world’s top employers.

    Michael Page is a part of the PageGroup, which operates through 164 offices in 34 countries worldwide. First established in London in 1976, we’ve been bringing job seekers and employers together for more than 35 years.

    Find out more about Michael Page