Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Accounting Specialist with european languages

Relyon Recruitment Sp. z o.o. Sp. k.O firmie

  • Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 15 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

Relyon Recruitment Sp. z o.o. Sp. k.

Warszawa

Warszawa

Accounting Specialist

Numer ref.: RR/WAW/ACC/LK
  • Perform the end-to-end accounting processes that may include: accounting documents processing, preparation of financial statements, etc.
  • Supervision of complete accounting processes for legal entities (receivables, payables, fixed assets)
  • Identifying and solving common cross-process (PTP, OTC, RTR) issues
  • Responsible for monthly, quarterly and annual closing activities including completion of sub-ledger postings, reconciliations, sub-ledger lockdown, posting to GL, Fixed Assets accounting, Cash accounting and corporate submissions
  • Perform and support General Ledger (GL) journal entries postings, GL and cash account review, maintenance and analysis, GL master data change requests, reconciliations, foreign exchange adjustments and corporate required accounting
  • Ensuring accuracy and data integrity in the end-to-end financial reporting process by ensuring compliance with the internal control requirements
  • Responsible for timely reporting of key financials and compliance with Key Performance Indicators (KPIs) and Service Level agreements (SLAs)
  • Responding to queries from Operating Company, support Legal Entities and HQ on ad-hoc tasks
  • Assist in performance of tax activities, VAT statements and Intrastate reporting
  • Manage and update internal processes and manuals (e.g. internal control system)
  • Contributing to General Ledger process improvement initiatives
  • Provide guidance and support to other team colleagues on technical, professional and client issues at the level of team’s daily duties
  • Perform other tasks related to the processes being established in SSC
  • 3+ year of professional experience in (AP/AR/GL)
  • Bachelor degree in Accounting, Finance or Economics, equivalent major or equivalent experience
  • Very good knowledge of English
  • Knowledge of other European language will be an asset (preferable: German/Italian/French)
  • Good working knowledge of MS Excel
  • Very good teamwork skills and positive, proactive attitude
  • Strong analytical, organizational and problem solving mindset
  • Excellent written and verbal communication skills
  • International working environment and unique company culture 
  • Personal and professional development opportunities 
  • Friendly atmosphere in dynamic team 
  • Possibility of participation in various projects/improvements 
  • Opportunity to support transition of accounting processes 
  • Full time employment contract with salary corresponding to qualification 
  • Benefits package including medical care, insurance, sport activities
  • Flexible working hours (hybrid work)

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Ogłoszenie archiwalne