Ta oferta pracy jest nieaktualna od 8 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Accounting Team Leader AR

  • Szczecin, zachodniopomorskie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 08.02.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

     
    METRO SERVICES PL to jedno z trzech centrów usług biznesowych w ramach grupy kapitałowej METRO - globalnego lidera handlu detalicznego, scalającego silne, niezależne i rozpoznawalne marki takie METRO/MAKRO Cash & Carry oraz Real. Skupiamy swoją aktywność na obsłudze procesów finansowo-księgowych z zakresu non-AP. Zatrudniamy ponad 250 pasjonatów księgowości i profesjonalistów w swojej branży, posługujemy się 15 językami, obsługujemy 25 kraje i stale się rozwijamy.
     
    W chwili obecnej, w związku z nowymi projektami do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
     
    Accounting Team Leader (w obszarze AR)
    Miejsce pracy: Szczecin

    Oferujemy:

    • pracę w stabilnej, międzynarodowej korporacji
    • możliwość pracy dla międzynarodowych klientów
    • atrakcyjne wynagrodzenie wzbogacone o system premiowy
    • samodzielne stanowisko z możliwością tworzenia zespołu od podstaw
    • szansę poszerzania wiedzy i doświadczenia w różnych obszarach księgowości
    • realne możliwości optymalizacji obsługiwanych procesów
    • obszerny pakiet profesjonalnych szkoleń (z zakresu księgowości, oprogramowania (SAP), kompetencji miękkich, oraz nauki języków obcych)
    • realne możliwości rozwoju i awansu(rozbudowana ścieżka kariery, program Talent Development, rekrutacje wewnętrzne)
    • prywatną opiekę medyczną oraz grupowe ubezpieczenie dla pracownika oraz członków rodziny
    • świadczenia pieniężne w ramach ZFŚS (wczasy pod gruszą, świadczenia świąteczne)
    • integracje zespołowe oraz firmowe po godzinach
    • dofinansowaną kartę sportową
    • pakiet relokacyjny dla osób gotowych przeprowadzić się do Szczecina

    Do Twoich obowiązków należeć będzie:

    • odpowiedzialność za przypisany w ramach działu AR zespół (10-20 osób), szczególnie w zakresie planowania i organizacji pracy oraz motywowania i monitorowania bieżących działań
    • dbałość o skuteczność, dokładność i terminowość zadań związanych z zamknięciem okresów księgowych
    • wsparcie merytoryczne zespołu w zakresie realizacji codziennych zadań
    • wprowadzanie usprawnień procesowych oraz wsparcie członków zespołu w zakresie wdrażania i realizacji inicjatyw mających na celu usprawnienie procesów
    • zapewnienie zgodności danych z polityką firmy oraz obowiązującymi przepisami
    • nawiązywanie i dbanie o dobre relacje z klientami

    Wymagania:

    • wcześniejsze doświadczenie w pracy w pełnej księgowości (minimum 4 lata, w szczególności w obszarze AR)
    • doświadczenie w zarządzaniu zespołem
    • biegła znajomość języka angielskiego (poziom B2/C1)
    • doświadczenie w organizacji procesów finansowo - księgowych
    • elastyczność i umiejętność adaptacji w szybko zmieniającym się otoczeniu
    • wysoki poziom umiejętności analitycznych, organizacyjnych i komunikacyjnych
    • bardzo dobra, praktyczna znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
    • znajomość programu SAP oraz wcześniejsze doświadczenie w sektorze SSC/BPO będzie dodatkowym atutem

    Oferujemy Tobie:

    • Pracę w stabilnej, międzynarodowej korporacji
    • Ambitną pracę w profesjonalnym, przyjaznym zespole
    • Kursy językowe i szkolenia (wdrażające, systemowe, umiejętności miękkich)
    • Szeroki pakiet benefitów, w tym prywatna opieka medyczna, dofinansowana karta sportowa oraz dofinansowane kursy językowe
    • Realne możliwości rozwoju
    • Imprezy integracyjne po godzinach
    • Bezpłatny parking, a tuż obok centrum handlowe z restauracjami i rabatami dla pracowników
    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".